برنامه اسکار مهران مدیری چیست و از کجا پخش میشه؟

جدیدترین همکاری مهران مدیری با پلتفرم های نمایش خانگی، رئالیتی شو اسکار است. این برنامه کپی از یک سریال خارجی به نام «تسک مستر» است که ابتدای قسمت اول برنامه، مدیری به آن اشاره می‌کند. البته این برنامه ایرانیزه شده و تغییراتی نیز طبق فرهنگ ایرانیان به آن اضافه شده است. این رئالیتی شو می‌تواند بعد از جوکر، یک تجربه موفق دیگر برای پلتفرم فیلیمو باشد.

 

داستان این برنامه به این صورت است که 4 سلبریتی در آن حضور دارند و آنها باید چالش هایی که مهران مدیری و نیما شعبان نژاد از آنها می‌خواهند را اجرا کنند. هرکسی که بتواند این چالش ها را بهتر انجام دهد، نمره بالاتری کسب می‌کند. به برنده یک تندیس اسکار تعلق می‌گیرد و بازنده هر قسمت باید یک مسئولیت اجتماعی را انجام دهد. نکته جالب درباره این برنامه این است که هیئت داوران و یا رای مخاطبان ندارد و مهران مدیری به تنهایی به همکاران خود نمره می‌دهد و شخص دیگری در این نمره دخیل نیست.

در مقاله ای بصورت کامل تر رئالیتی شو اسکار را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

برنامه اسکار مهران مدیری چیست؟

 برنامه اسکار مهران مدیری را از کجا بیینیم؟

اگر می‌خواهید این برنامه را بصورت قانونی ببینید، که پیشنهاد می‌کنم برای ارتقای کیفیت سریال ها و برنامه های ایرانی حتما بصورت قانونی آنها را دنبال کنید، می‌توانید به دو صورت سریال اسکار را دنبال کنید.

این برنامه توسط ویستا مدیا تولید شده است و از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از اینترنت اپراتور ایرانسل بصورت رایگان این برنامه را دنبال کنید و یا اگر با اینترنت غیر ایرانسل می‌خواهید آن را ببینید، با خرید اشتراک فیلیمو این برنامه را دنبال کنید.

مهمانان فصل اول رئالیتی شو اسکار

مهمانان فصل اول رئالیتی شو اسکار

در رئالیتی شو اسکار، هر فصل 4 قسمت است و در هر فصل 4 بازیگر حضور دارند. بازیگران فصل اول مسابقه اسکار، الیکا عبدالرزاقی، غلامرضا نیکخواه، سحر ولد بیگی و نصرالله رادش هستند.

کل کل های مهران مدیری با دوستان صمیمی خودش و مخصوصا غلامرضا نیکخواه یکی از جذاب ترین بخش های فصل اول مسابقه اسکار هستند.

یکی دیگر از جذابیت های این برنامه را می‌توان تفاوت رفتار های بازیگران زن و بازیگران مرد دانست! پیشنهاد می‌کنم این برنامه را دنبال کنید چون پر از اتفاقات طنز و جالب است.

سریال اسکار مهران مدیری

برنامه به دو بخش اصلی داخل استودیو و خارج از آن تقسیم می‌شود. بخش های داخل استودیو را مهران مدیری اجرا می‌کند و زمانی که شرکت کنندگان برای برگزاری چالش های خارج از استودیو به ویلا می‌روند، نیما شعبان نژاد اجرای آن چالش ها را بعهده دارد. البته در نهایت تصاویر چالش ها در برنامه نمایش داده می‌شود و مهران مدیری به آنها امتیاز می‌دهد.

اگر شما هم نظری راجع به این سریال دارید و یا دوست دارید بازیگران خاصی را در آن ببینید، برای ما کامنت کنید. ممنونم که تا انتها همراه سیبما بودید. 

بهمن الماسی فر گفت:
سلام
یک پیشنهاد
توی قسمت حدث ترانه بعد از جواب درست یا غلط مهمانان اصل ترانه پخش شود.....خیلی با حال میشه.سپاس
    سیبما گفت:
    بله درسته جالب میشه...

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید