زمان پخش فصل سوم سریال زخم کاری | بازیگران زخم کاری 3

همانطور که می‌دانید، سریال زخم کاری با وجود اینکه فصل اول بسیار درخشانی داشت، اما در فصل دوم خییلی نتیجه خوبی را تجربه نکرد. این فصل بینندگان زیادی داشت و آمار های مناسبی را ثبت کرد اما اکثر بینندگان این سریال رضایتی از آن نداشتند. مهم ترین دلیل عدم رضایت، نبودن مالک که شخصیت محبوب و اصلی فصل قبل بود در این سریال و حضور او بصورت سایه و پشت پرده بود.

 

سازندگان این سریال نیز در جریان این نارضایتی بینندگان هستند و می‌خواهند هرچه سریعتر فصل جدید این سریال را با حضور جواد عزتی در نقش مالک و اصلاح اشتباهات فصل قبل، دوباره اعتبار و محبوبیت این سریال را بدست آورند. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر راجع به سریال زخم کاری صحبت کنیم.

فصل سوم سریال زخم کاری

به نظر می‌رسد که فصل دوم این سریال با عنوان "بازگشت" فقط یک زمینه چینی برای بازگشت مالک به سریال بود که در سکانس آخر فیلم، شاهد بازگشت مالک به گود بودیم. با توجه به اینکه بازیگران زیادی در این فصل حذف شدند، فصل جدید این سریال می‌تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.

بازیگران فصل سوم زخم کاری

تنها چیزی که از فصل سوم این سریال به طور رسمی اعلام شده است، چند بازیگر این فصل است. محمدحسین مهدویان اعلام کرده است که جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز و الناز ملک قطعا در این سریال ایفای نقش می‌کنند. محمدحسین مهدویان یک ویدئو از مراحل ساخت فصل سوم این سریال منتشر کرد و گفت: این روز‌ها با طراوت و جدیت مشغول کار هستیم. همه‌ی شخصیت‌های محبوب سریال در این فصل حضور دارند و بیش از سی درصد کار هم فیلم‌برداری شده است.

به گفته مهدویان، زمان دقیق پخش سریال زخم کاری 3 مشخص نیست اما آنها تمام تلاششان را می‌کنند که هرچه زودتر این سریال را منتشر کنند.

زمان پخش سریال زخم کاری 3

بر اساس دانسته هایی که تا کنون متوجه شده ایم، فصل سوم زخم کاری مانند فصل های گذشته، بر اساس یکی از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر ساخته می‌شود. آنطور که به نظر می‌رسد منبع اقتباس فصل سوم، نمایشنامه «ریچارد سوم» است.

مهدویان فصل اول این سریال را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» ساخته بود.

به نظر می‌رسد در این فصل الناز ملک نقش پررنگ تری را داشته باشد و همکاری همه جانبه ای با شخصیت مالک مالکی برای نابود کردن شخصیت مرموز و خطرناک طلوعی با بازی کامبیز دیرباز داشته باشد. با توجه به وجود ناگهانی مهراوه شریفی نیا و اینکه این بازیگر خوب سکانس های بسیار کوچکی در این سریال داشته است، می‌توان پیش بینی کرد که او نیز در فصل سوم حضور پر رنگ تری خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری از زخم کاری 3 منتشر شود. اگر به سریال های ایرانی علاقمند هستید، در مقاله ای بهترین سریال های ایرانی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم آن فهرست را مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید