رنگ سال 1403 چیست؟ امسال چه رنگی مد است؟ با چی ست میشه؟

برای خیلی از افراد، یکی از مهمترین موارد در زمان سال نو، رنگ سال است. در این مقاله می‌خواهیم با رنگ سال 1403 آشنا شویم. همچنین چند پیشنهاد برای بهتر شدن استایل شما در نوروز 1403 به شما بدهیم.

 

لازم است در همین ابتدا بگوییم که رنگ سال 1403، رنگ هلویی است. یک رنگ بسیار زیبا و ملایم که برای هرکسی جذاب است. این رنگ به ظاهر فقط برای خانم ها قابل استفاده است اما در بعضی استایل های متفاوت می‌تواند برای آقایان نیز جذاب باشد. در ادامه با سیبما همراه باشید.

رنگ هلویی رنگ سال 1403

رنگ هلویی واقعا یکی از جذاب ترین رنگ هایی بود که می‌توانست برای سال 1403 انتخاب شود. این رنگ توسط شرکت امریکایی پنتون که در زمینه تولید رنگهای چاپ پارچه و پلاستیک فعالیت دارد، معرفی شد و مورد استقبال مردمی از سراسر دنیا قرار گرفت. بعد از معرفی این رنگ توسط شرکت پنتون، استایلیست های زیادی به ساخت استایل ها و لباس های مختلف با این رنگ پرداختند. اگر می‌خواهید ببینید که این رنگ را می‌توان با چه رنگ هایی ست کرد و برای مهمونی ها، محل کار و... چطور می‌توانید خوشتیپ و باکلاس دیده شوید، در این مقاله همراه ما باشید تا با هم چند ایده را بررسی کنیم.

استایل مردانه با رنگ هلویی

شاید در زمانی که اولین بار شنیدیم رنگ هلویی برای سال 1403 انتخاب شده است، فکر می‌کردیم این رنگ به درد استایل های مردانه نمی‌خورد اما وقتی که چند استایل با این لباس دیده ایم، می‌بینیم که این رنگ به مرد ها نیز می‌آید.

برای مشاهده بهترین متن تبریک سال نو 1403 روی لینک کلیک کنید.

استایل زنانه با رنگ هلویی

 این مدل رنگ های ملایم و اصطلاحا آدامسی، معمولا با رنگ مشکی بسیار زیبا دیده می‌شوند. پیشنهاد می‌شود در کنار استایل هلویی از اکسسوری هایی مانند ساعت مچی، عینک و هرچیز دیگری به رنگ مشکی استفاده شود. همچنین برای مردان پاپیون و یا کراوات به رنگ مشکی بسیار زیبا می‌شود.

استایل مردانه با رنگ سال 1403

سعی کنید در دورهمی هایتان از این رنگ استفاده کنید و از متفاوت بودن در جمع لذت ببرید. همچنین همه افراد متوجه می‌شوند که شما چقدر تیپ های بروز و جذابی می‌زنید و از شما بیشتر حساب می‌برند.

رنگ سال با چی ست میشه؟

رنگ سال با چی ست میشه؟

بسته به سلیقه شما رنگ سال 1403 می‌تواند با رنگ های مختلفی ست شود. اما بیشتر با رنگ های مشکی، قهوه ای، صورتی، زرشکی، سفید ست می‌شود. اما برخی از مدل های خارجی این رنگ را با آبی نیز ست کرده اند که ترکیب زیبایی از آب در آمده است.

استایل مردانه با رنگ سال 1403 هلویی

در استایل های مردانه رسمی، بهترین رنگ برای ست کردن با رنگ سال 1403، رنگ قهوه ای است که در کنار یک رنگ امروزی، یک تیپ رسمی جذاب را نیز داشته باشد. پیشنهاد می‌شود یک ساعت با بند چرم قهوه ای، کمربند قهوه ای و کفش های رسمی قهوه ای با این رنگ بپوشید و جذابیت خودتان را چندین برابر بیشتر کنید.

استایل دخترانه با رنگ هلویی

 چرا رنگ هلویی برای رنگ سال 1403 انتخاب شد؟

چیزی که توسط شرکت رنگ pantone اعلام شده است، دلیل این انتخاب تلفیقی از حس نوستالژی و مدرنیته است. آنها معتقدند بعد از بررسی های اجتماعی، اقتصادی و سلامتی، بهترین رنگ برای شادابی جامعه و زیبایی دیداری، رنگ هلویی بیشترین رای را در بین کارشناسان آنها اورده است.

رنگ هلویی در استایل مردانه

ویژگی های رنگ هلویی

1- آرامش

رنگ هلویی یک تناژ گرم و آرام دارد و بسیار آرامش بخش است. از همین رو با کاهش استرس و نگرانی در ما، احساس آرامش و تعادل را در ما می سازد.

2- انرژی

رنگ هلویی یکی از طیف های رنگی نارنجی است. از آنجایی که رنگ نارنجی انرژی زیادی دارد؛ هلویی نیز سرشار از انرژی مثبت است. رنگ هلویی را حتما در طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید تا احساس مثبت اندیشی، انگیزه، شادی و خوشحالی در شما افزایش یابد.

3- احساسات عاشقانه

رنگ هلویی را می توان نماد از عشق و روابط عاشقانه دانست. با پوشیدن لباسی به رنگ هلویی به اطرافیان خود احساس دوستی، صلح و عشق را می بخشید.

نرگس گفت:
عکس العمل ادم های مختلف به رنگ ها مختلف است.این عکس العمل ها بیانگر و بمنعکس کننده احساساتو شخصیت همانند ترجیحات غذایی ،تصورات ناخوشایند ، عکس العمل در مکانهای عمومی ، رانشان میدهد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید