جام ملت های آسیا بهترین شرایط سفر به قطر

کشور قطر با برگزاری جام جهانی فوتبال نشان داد که با وجود کشوری کوچک بودن می تواند کارهای بزرگ را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. میزبانی جام ملت های آسیا به کشور چین داده شده بود اما به دلیل شیوع کرونا در چین این کشور از برگزاری آن انصراف داد و این مسئولیت به کشور قطر داده شد که به تازگی جام جهانی را برگزار کرده بود و آمادگی برای برگزاری مسایقات فوتبال در سطح جهانی داشت. این بازی ها باعث شد بسیاری از گردشگران برای دیدن فوتبال به قطر سفر کنند. از طرفی زمستان فصل مناسبی برای تور قطر است و بسیاری از افراد که برای تفریح می خواهند به این کشور بروند را به سوی خود می کشاند. در فصل زمستان خبری از هوای شرجی و گرم قطر نیست و هوای بهاری آن بهترین فرصت را برای مسافران فراهم می کند تا از تفریحات این کشور نهایت استفاده را بکنند. همزمانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا با زمستان و فصل داغ تور قطر باعث شده بسیاری از گردشگران با یک تیر دو نشان بزنند. هم از تماشای فوتبال لذت ببرند و هم از تفریحات قطر استفاده خوب بکنند. در فصل زمستان در کنار تفریحات هیجان انگیز قطر جشنواره خرید زمستانی آن نیز بسیار جذاب است و گردشگران می توانند خرید های جذاب هم داشته باشند. در ادامه مطالبی درباره دلایل خوب بودن سفر به قطر در زمان جام ملت ها ارائه می دهیم.

جام ملت ها و جشنواره خرید زمستانی قطر

جام ملت های آسیا در قطر فرصت عالی برای گردشگران است تا در این جشنواره نیز شرکت کنند و در کنار تماشای فوتبال از خرید هایی با تخفیف های شگفت انگیز نیز لذت ببرند. بلیط هواپیما در این دوره کمی گران است اما کالاهایی که در این جشنواره با تخفیف به خریداران فروخته می شوند:

  1. پوشاک و لباس

یکی از بهترین بازارهای پوشاک را می توانید در قطر ببینید که در فصل زمستان با تخفیف به خریداران عرضه می شود. لباس های زمستانی، پالتو، بارانی، کفش و بوت و لباس های راحتی و مجلسی با برند های مختلف در تمام مراکز خرید برای فروش گذاشته شده اند. لباس های محلی نیز که نشان دهنده فرهنگ کشور قطر است در این بازار ها با تخفیف ارائه می شوند.

  1. لوازم الکترونیک

اگر علاقه به لوازم الکترونیک و لبتاپ دارید این جشنواره را از دست ندهید. در این جشنواره انواع برند های گوشی و لبتاپ با قیمت مناسبی در اختیار مسافران قرار داده می شود تا در کنار تماشای فوتبال احتیاجات لوازم الکترونیک خود را نیز خریداری کنند. انواع اکسسوری و لوازم جانبی نیز در این جشنواره در مراکز مختلف به فروش می رسند.

  1. لوازم خانگی

انواع لوازم خانگی و آشپزی با برندهای با کیفیت در مراکز خرید وجود دارند که شامل تخفیف های خاص شده اند. لوازم برقی خانگی نیز از این تخفیفات مجزا نیستند و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

  1. لوازم آرایشی و بهداشتنی

انواع لوازم بهداشتی و آرایشی با برند های مطرح و معتبر دنیا در این بازار ارائه می شوند. بسیاری از متخصصین آرایشی برای خرید با تخفیف به این جشنواره می روند. این جشنواره برای کودکان و آقایان نیز لوازم بهداشتی مناسب وجود داد. گردشگران و فوتبال دوستان با خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می توانند برای تماشای فوتبال به با حفاظت از پوستشان با خیال راحت به ورزشگاه بروند.

جام ملت ها و تفریحات قطر

سفر به قطر در فصل زمستان بسیار لذت بخش است. در این فصل می توانید از تفریحات هیجان انگیز قطر در کنار تماشای فوتبال لذت ببرید.

  1. سافاری

سافاری از تفریحات پر هیجان قطر در زمستان است که هیجان تماشای فوتبال را کامل می کند. با این تفریح سوار بر ماشین های آفرود می شوید از روی تپه های شنی با سرعت می پرید. این تفریح یک روز از شما میگیرد و بهتر است در روزهایی که تماشای فوتبال ندارید انجامش دهید.

  1. تفریحات ساحل

تفریحات ساحای در قطر بسیار جذاب است. این کشور به دلیل واقع شدن در کنار دریا و داشتن ساحل، در فصل سرما بهترین تفریحات ساحلی را ارائه می دهد. غواصی، قایق سواری، جت اسکی و ... از تفریحات لذت یخش قطر در زمستان است که می تواند در زمان جام ملت ها برای گردشگرانی که به عشق دیدن فوتبال به قطر سفر کردند جذاب باشد. بعد از دیدن فوتبال رفتن به ساحل و دیدن طلوع و غروب آن بسیار لذت بخش است.

شاید در زمان رزرو بلیط هواپیما برای جام ملت های آسیا در قطر به تفریحات و لذت های تور قطر فکر کنید و برای آن ها برنامه ریزی کنید. شرکت سفرمی با ارائه بهترین خدمات گردشگری برای داشتن بهترین سفر فوتبالی و تفریحی در خدمت شما است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید