بهترین روش های دانلود از یوتیوب (ربات تلگرام+سایت)

همانطور که می‌دانید، یوتیوب نیز مانند اینستاگرام بصورت مستقیم گزینه ای برای دانلود ویدئو ها قرار نداده است اما انسانها همیشه راه هایی برای دور زدن قوانین پیدا می‌کنند. دانلود از یوتیوب هرچند در حالت عادی امکان پذیر نمی‌باشد اما روش های مختلفی وجود دارد که این امکان را برای ما فراهم می‌کنند. همچنین قبلا در مقاله ای بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام را معرفی کرده ایم که می‌توانید آن مقاله را نیز مطالعه کنید. در ادامه با سیبما همراه باشید تا با بهترین روش های دانلود از یوتیوب آشنا شویم. با این روش ها می‌توانید ویدئو های یوتیوب را با هر کیفیتی که انتخاب می‌کنید، دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام

قبل از اینکه سایت ها را معرفی کنم، روشی را معرفی می‌کنم که احتمالا اکثریت شما با آن راحت تر هستید، دانلود با استفاده از ربات تلگرام تا اگر با همین مورد کارتان راه می‌افتد، بیشتر از این وقتتان گرفته نشود. برای کاربرانی که همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند دانلود از بات تلگرام قطعا راحت ترین مورد است و کار شما را به سادگی راه می‌اندازد.

آی دی این بات تلگرام، youtibot است. کافیست این آی دی را در تلگرام سرچ کنید تا پیدا کنید. بعد از باز کردن این ربات،  /start را بزنید. 

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

در مرحله اول، از شما می‌خواهد که در دو کانال تلگرامی عضو شوید. با عضویت در این دو کانال، می‌توانید کارتان را با این ربات شروع کنید.

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

 بعد از غضویت، کافیست در ویدیو یوتیوب مدنظر، گزینه share را بزنید و لینک ویدئو را کپی کنید، لینک را برای این ربات تلگرام بفرستید.

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

بعد از ارسال لینک، مشاهده می‌کنید که ویدئو را تشخیص می‌دهد.

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

 در مرحله بعد، کیفیت های مختلف این ویدئو را برای شما بالا می‌آورد و شما در هر کیفیتی که بخواهید می‌توانید انتخاب و لینک دانلودش را دریافت کنید. به همین راحتی می‌توانید هر ویدئویی در یوتیوب بخواهید با کیفیت مورد نظر دانلود کنید.

خب اولین روش که دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام بود، بهتون معرفی کردیم حالا میریم سراغ معرفی سایت ها.

سایت دانلود از یوتبوب FlyDownloader

یکی از بهترین سایت های دانلود از یوتیوب وبسایت flydownloader.com هست که شما میتوانید به راحتی با کپی کردن لینک ویدئوی مدنظر و پیست کردن اون در کادر زیر و زدم دکمه دانلود، ویدئو را با کیفیت مدنظرتون بارگیری کنید.

بهترین سایت دانلود از یوتیوب

این وبسایت یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین ابزار ها برای دانلود ویدئو از یوتیوب هست که به شما این امکان را می‌دهد که با سایز دلخواه و کیفیت دلخواهتان ویدئو مدنظرتان را دانلود کنید.

نکته ای جالب تر راجع به این وبسایت این مورد است که با استفاده از وبسایت فلای‌دانلود، می‌توانید ویدئو های اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری را از این طریق دانلود کنید کافیست لینک ویدئو را در اختیار این فلای‌دانلود قرار دهید.

بهترین وبسایت دانلود از یوتیوب x2mate.com

این وبسایت یکی از بهترین و سریع ترین وبسایت های دانلود از یوتیوب می‌باشد که کاربران زیادی از سراسر دنیا برای دانلود ویدئو و صوت های مدنظرشان از این وبسایت استفاده می‌کنند. وبسایت x2mate.com همانطور که در جمله قبل اشاره کردم، توانایی استخراج صوت ها را نیز از ویدئو ها دارد یعنی اگر شما بخواهید فایل صوتی یک موزیک را از ویدئوی یوتیوب جدا کنید و دانلود کنید، این وبسایت می‌تواند فایل mp3 نیز به شما تحویل دهد. علاوه بر آن فایل های ویدئویی را نیز می‌توانید با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

بهترین سایت دانلود آهنگ از یوتیوب

استفاده از این وبسایت نیز مانند وبسایت های قبل و تمام سایت های مشابه که امکان دانلود از یوتیوب یا اینستاگرام را به شما می‌دهند است. کافیست لینک ویدئوی مربوطه را کپی کرده و در این کادر وارد کنید و دکمه دانلود را بزنید و سپس فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا دانلود به سادگی انجام شود.

اگر این سایت کار نکرد، این مجموعه سایت دیگری با آدرس en1.y2mate.is نیز دارد که سرور های خلوت تری دارد و می‌توانید با سرعت بالاتری کار خود را انجام دهید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت savetube.app

وبسایت savetube.app نیز به شما این امکان را می‌دهد که هم صوت و هم ویدئو ها را از یوتیوب دانلود کنید. شیوه کار سیو تیوب نیز مشابه وبسایت های قبلی است.

بهترین سایت دانلود آهنگ از یوتیوب

از هرگونه توضیح اضافه پرهیز می‌کنیم به به سراغ وبسایت بعدی می‌رویم.

بهترین سایت دانلود از یوتبوب با کیفیت فول اچ دی youtube4kdownloader.com

اگر کیفیت ویدئویی که دانلود می‌کنید برایتان خیلی مهم است و می‌خواهید برای نمایش در سمینار ها یا تلوزیون های بزرگ، ویدئو ها را با کیفیت 4k دانلود کنید تا افت کیفیت پیدا نکند، این وبسایت برای شما ساخته شده است.

وبسایت youtube4kdownloader.com می‌تواند لینک دانلود ویدئو های یوتیوب را با کیفیت 4k برای شما قرار دهد و به شما این امکان را می‌دهد که ویدئو ها را با بالاترین کیفیت موجود در اختیار داشته باشید. همانطور که میدانید بالاترین کیفیت ویدئو هایی که یوتیوب اجازه می‌دهد در کانال ها قرار گیرد، 4k می‌باشد.

بهترین سایت دانلود آهنگ از یوتیوب با کیفیت 4k

دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از وبسایت 10downloader.com

وبسایت 10 دانلودر مانند وبسایت های قبلی که در این لیست قرار گرفتند، کار شما را برای دانلود ویدئو های یوتیوب راحت می‌کند. البته باید بگوییم که این وبسایت یک محدودیت بزرگ دارد که ممکن است کار برخی از کاربران را راه نیندازد و آن هم این است که این وبسایت به شما امکان دانلود موزیک ویدئو هایی که برای فروش گذاشته می‌شوند را به دلیل کپی رایت نمی‌دهد. این وبسایت قانون مدار برای ویدئو های کپی رایت دار خیلی مناسب نیست و پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید موزیک ویدئو های خوانندگان مطرح را دانلود کنید، از روش دیگری استفاده کنید.

برای ورود به این وبسایت روی لینک 10downloader.com کلیک کنید.

 

در این مقاله بهترین سایت های دانلود از یوتیوب را معرفی کرده ایم. اگر هرکدام از این لینک ها کار نکرد، لطفا به ما اطلاع دهید تا وبسایت های جدید تری را به شما معرفی کرده و وبسایتی که غیرفعال شده است را از لیست حذف کنیم. ممنونم که تا انتهای مقاله با سیبما همراه بودید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید