آیفون 15 و 15 پرو فروش نا امید کننده ای خواهند داشت!

مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل که در سالهای گذشته با پیش بینی های دقیق خود بسیار در دنیا معروف شد، پیش بینی خود را از فروش محصولات سری 15 آیفون اعلام کرد.

کو در تحلیل خود اعلام کرد که خریداران از نسخه استاندارد و نسخه پرو آیفون 15 آیفون استقبال نخواهند کرد و فروش این دو مدل از سری 15 آیفون، کمپانی اپل را ناامید خواهد کرد. اما به باور او آیفون 15 پرو مکس می‌تواند فروش نسبتا خوبی را تجربه کند.

پیش بینی فروش آیفون 15 مینگ چی کو

مینگ چی کو پیش بینی کرده است که اپل در شش ماهه دوم سال میلادی جاری، 80 میلیون دستگاه از سری 15 آیفون را می‌فروشد که به دلیل اینکه خریداران از نسخه استاندارد و نسخه پرو استقبال نمیکنند و نسخه های گران قیمت تر را خریداری می‌کنند، درآمد اپل نیز افزایش پیدا میکند.

اپل در شش ماهه دوم سال گذشته میلادی به دلیل تعطیلی کارخانه Hon Hai Zhengzhou چین در ماه نوامبر،76 میلیون دستگاه از سری آیفون 14 فروخت.

نظر کو این است که بزرگترین دلیل افزایش درآمد اپل در سال جدید، فروش بیشتر آیفون 15 پرومکس خواهد بود. اپل در سال 2023، توانست 28 میلیون دستگاه آیفون 14 پرومکس بفروشد اما کو پیش بینی میکند که در سال جاری کمپانی اپل 35 میلیون دستگاه از آیفون 15 پرومکس خواهد فروخت که همین مسئله باعث افزایش درآمد اپل می‌‍شود.

او باور دارد که آیفون 15 پلاس نیز در کنار آیفون 15 پرومکس میتواند فروش خوبی را تجربه کند و معتقد است اپل تعداد کمی از این دو مدل را برای تولید ثبت سفارش کرده است.

او معتقد است یا باید قیمت آیفون 15 و 15 پرو را کاهش دهند یا تعداد آن را کمتر کنند و به 15 پرومکس و 15 پلاس اضافه کنند.

این که اپل بخواهد قیمت محصولات خود را از عددی که اعلام کرده است کمتر بکند بسیار اتفاق غیر ممکنی به نظر میرسد و احتمالا تعداد تولید این دو مدل را کمتر خواهد کرد. به نظر میرسد استقبال مردم از مدل های گران قیمت تر اپل برای آنها دردسری جدید درست می‌کند.

اگر میخواهید از قیمت آیفون 15و زمان عرضه آن با خبر شوید روی این لینک کلیک کنید و مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید