بازی جی تی ای 6 کی میاد؟ زمان عرضه GTA VI + قیمت

بعد از سالها انتظار گیمر های سراسر دنیا برای انتشار جی تی ای 6، بالاخره در 14 آذر 1402 اولین تریلر رسمی این بازی منتشر شد. در انتهای این تریلر فقط سال 2025 بعنوان سال عرضه این بازی اعلام شده بود. اما پس از گذشت چند ماه تاریخ دقیقی از زمان انتشار این بازی محبوب منتشر نشده بود.

 

امروز اما راکستار تاریخ دقیق تری از انتشار این بازی اعلام کرد. بازی جی تی ای 6 در پاییز 2025 میلادی یا 1404 شمسی منتشر خواهد شد. طبق اعلام راکستار این بازی در بازه زمانی 22 سپتامبر تا 21 دسامبر منتشر خواهد شد. شایعاتی در چند ماه اخیر بابت تاخیر انتشار این بازی تا سال 2026 توسط وبسایت های خبری منتشر شده بود که این خبر توسط کمپانی راکستار تکذیب شد.

جی تی ای 6 کی میاد؟

جی تی ای جدید کی میاد؟

طبق اطلاعیه اخیر راکستار جی تی ای VI احتمالا در ماه آذر 1404 منتشر خواهد شد. اگر برنامه ریزی راکستار را دقیق بدانیم که بتوانیم پیش بینی کنیم دقیقا دو سال پس از انتشار تریلر این بازی منتشر می‌شود، 14 آذر 1404 را می‌توانیم بعنوان دقیق ترین روز پیش بینی شده برای انتشار جی تی ای وی آی اعلام کنیم.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این بازی هستید پیشنهاد می‌کنم مقاله تریلر بازی جی تی ای 6 را مطالعه کنید.

قیمت جی تی ای 6

قیمت جی تی ای 6 چقدر است؟

قیمت این بازی بصورت رسمی توسط راکستار اعلام نشده اما وقتی واژه gta 6 price را در گوگل جستجو می‌کنیم، وبسایت های خارجی قیمت 150 تا 200 دلار را برای این بازی پیش بینی می‌کنند. با توجه به این که راکستار برای این بازی بیش از 2 میلیارد دلار هزینه کرده است و پر هزینه ترین بازی تاریخ را تولید کرده است، این بازی نیز باید قیمتی داشته باشد که با فروش طبیعی این مبلغ سرمایه گذاری را به آنها بازگرداند. پس قیمت کمتر از 150 دلار نمی‌توان برای این بازی متصور بود.

حال اگر قیمت این بازی 150 دلار باشد با قیمت دلار امروز که این مقاله را می‌نویسم (60 هزار تومان) باید انتظار قیمت 9 میلیون تومانی برای این بازی داشته باشیم. همچنین اگر پیش بینی قیمت 200 دلار برای این بازی درست باشد، قیمت این بازی حدود 12 میلیون تومان می‌شود.

زمان عرضه جی تی ای 6

به امید روزی که تمام گیمر های ایرانی بتوانند بازی های اورجینال را تجربه کنند و دیگر سراغ بازی های کرک شده و کپی نروند.

اگر از طرفداران بازی جی تی ای هستید، قطعا تا زمان عرضه GTA VI بازی جی تی ای وی را پلی می‌دهید. ما در مقاله ای کامل ترین فهرست رمز های gta v را برای شما فهرست کرده ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک کد های تقلب بازی جی تی ای را مشاهده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید