اولین تریلر رسمی جی تی ای 6 منتشر شد!

بالاخره بعد از ماه ها و شاید سالها انتظار طرفداران بازی جی تی ای، اولین تریلر رسمی این بازی منتشر شد. کاربران ایرانی مدتها منتظر این بازی هستند و در یکی دو هفته اخیر، تقریبا تمام فضای گیمری ایران رو مختص خودش کرده بود. این بازی رویایی که همه ما منتظرش هستیم تا چند وقت دیگه منتشر میشه و چند مرحله صنعت بازی های ویدئویی رو بالاتر میبره. بریم با هم تریلر رو در وبسایت سیب ما ببینیم.

برای دانلود تریلر جی تی ای VI، اینجا کلیک کنید

از این بازی انتظارات زیادی داریم تا بتونه صنعت گیم را در دنیا منفجر کنه. همونطور که میدونید، در زمان انتشار بازی جی تی ای وی در سال 2013 همه انتظار یک بازی خوب در سطح سن آندرس و یا وای سیتی را داشتند اما جی تی ای وی مرز ها را جابجا کرد و یک بازی بی نظیر و تکرار نشدنی را روانه بازار کرد که 10 سال در مارکت فروخته شد و همچنان هم کاربران زیادی نسخه قانونی این بازی رو خریداری می‌کنند.

حالا که ما از جی تی ای 6 انتظار یک بازی فوق العاده را داریم و راکستار هم همین انتظار را دارد، ببینیم بازی چطور ادامه پیدا می‌کنه.

تریلر بازی جی تی ای 6

GTA VI مهمترین بازی تاریخ راکستان به حساب میاد که احتمالا در سال 2025 منتشر خواهد شد. راکستار برای این بازی بیش از 2 میلیارد دلار هزینه کرده و پیش بینی میشه که رکورد پر فروش ترین بازی تاریخ رو بزنه. البته جی تی ای وی آی نیومده رکورد های زیادی رو جابجا کرده.

بعنوان مثال اولین خبری که راکستار از انتشار تریلر این بازی در توییتر قرار داد، رکورد تعداد لایک، تعداد منشن و تعداد ویو را در توییتر جابجا کرد. همچنین تریلر این بازی پر بازدید ترین تریلر تاریخ بازی های ویدئویی شد. این بازی سالها مورد انتظار کاربران بوده و اخبارش همیشه توسط گیمر ها چک میشده.

قیمت بازی جی تی ای 6

قیمت بازی جی تی ای 6

قیمت دقیق این بازی هنوز توسط راکستار اعلام نشده اما وقتی من توی سایت های خارجی گشتی میزدم، پیش بینی میکردن که این بازی با قیمت 150 دلار عرضه میشه که به ریال قیمتی حدود 7500000 یا هفت میلیون و پونصد هزار تومن میتونه داشته باشه. البته با توجه به سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری راکستار نمیتونیم این قیمت رو غیر منطقی بدونیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید