فرق گیم پس هوم ، سوئیچ و کامل چیست؟

اگر گیمر ایکس باکس هستید، یا روی پی سی از گیم پس و خدمات مایکروسافت استفاده می‌کنید، حتما با گیم پس آشنا هستید و برای بازی راحت تر آنلاین و قانونی، ترجیح می‌دهید با هزینه بصرفه تر از گیم پس استفاده کنید. حال سوالی که پیش می‌آید این است که گیم پس ظرفیت هوم بهتر است یا ظرفیت کامل و یا ظرفیت سوئیچ. در این مقاله با سیبما همراه باشید تا به طور کامل پاسخ این سوال را بدهیم.

فرق گیم پس هوم با کامل چیه؟

ظرفیت هوم و غیر هوم گیم پس چیست؟

گیم پس ایکس باکس در سه نوع مختلف عرضه می‌شود. در ظرفیت کامل شما می‌توانید از دو اکانت ظرفیت هوم و سوئیچ در دو سیستم متفاوت استفاده کنید. حال این دو سیستم می‌تواند ایکس باکس و پی سی خودتان باشد و یا با دوستتان بصورت مشترک یک اکانت کامل را خریداری و در دو سیستم بصورت یک سوئیچ و یک هوم استفاده کنید.

 

حالا فرق گیم پس هوم و سوئیچ چیه؟ اگر در ایکس باکس بازی می‌کنید، شما درصورت خریداری ظرفیت هوم در زمان روشن کردن کنسول، روی تمام اکانت هایتان گیم پس فعال می‌شود. اما در ظرفیت سوئیچ یک مرحله اضافه دارید یعنی هر بار که کنسول را روشن می‌کنید باید به اکانتی که گیم پس روی آن فعال است سوئیچ کرده و بعد به اکانت اصلی خودتان بروید و بازی را ادامه دهید.

توجه داشته باشید که هیچوقت روی اکانتی که گیم پس روی آن فعال است بازی نکنید. اگر روی آن اکانت بازی کنید ممکن است بد از پایان مدت زمان گیم پس، سیو های بازی شما حذف شود.

تفاوت گیم پس هوم و کامل

با توجه به ارزانتر بودن اکانت گیم پس ظرفیت سوئیچ، اگر حوصله این که هربار بعد از روشن کردن دستگاه به اکانت گیم پس دار سوئیچ کنید و بعد به اکانت اصلی خود برگردید را دارید، خرید ظرفیت سوئیچ منطقی تر است.

اما اگر حوصله این کار را ندارید، ظرفیت هوم را خریداری کنید. اگر ظرفیت کامل را بخرید که هر دو آپشن برای شما وجود دارد و حتی می‌توانید روی دو دستگاه از یک گیم پس کامل استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

در مقاله ای دیگر به سوال فرق بازی دیجیتالی با فیزیکی چیست؟ پاسخ داده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید