بهترین بازی های PS5 | تمام بازی های پی اس فایو 2024

اگر جدیدا کنسول بازی قدرتمند پلی استیشن 5 را خریداری کردید و یا می‌خواهید بازی هایتان را تغییر دهید و بدنبال یک فهرست از بهترین بازی های PS5 هستید، جای درستی آمدید. ما در این مقاله وبسایت سیبما می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم که بهترین لیست را برای بازی های کنسول خودتان انتخاب کنید. شما می‌توانید از فهرست زیر، بازی های مورد نظر خودتان را انتخاب و نصب کنید.

 

سعی می‌کنیم در این مقاله از تمام سبک ها بازی هایی را معرفی کنیم که شما با هر سلیقه ای بتوانید بازی مورد علاقه خود را پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی فوتبالی PS5

1.بازی ای فوتبال یا پی اس 2024 eFootball

وقتی یک کنسول بازی خریداری می‌کنید، قطعا اولین و واجب ترین بازی که باید نصب کنید یک بازی فوتبالی است. سلیقه ها متفاوت است و بعضی از افراد علاقمند به فیفا هستند و برخی دیگر، پی اس. بازی پی اس در ایران محبوبیت بیشتری دارد. این بازی نیازی به معرفی کامل تر ندارد چون همگی با آن آشنا هستیم. پس به سراغ بازی بعدی می‌رویم.

معرفی بهترین بازی فوتبالی PS5

2.بازی اف سی 24 یا فیفا EA Sports FC 24

همانطور که در بخش قبل گفته ایم، بازی های فوتبالی PS5 یک دوقطبی بزرگ دارد بین پی اس و فیفا. همانطور که نام پی اس به ای فوتبال تغییر کرد، نسخه 2024 بازی فیفا نیز با نام اف سی 24 منتشر شد. این بازی نیز یکی از محبوب ترین بازی های فوتبالی در پلی استیشن است. شما بین پی اس و فیفا هرکدام که به سلیقه شما می‌خورد نصب کنید. بعضی افراد نیز هر دو را نصب می‌کنند. نصب یک بازی فوتبالی به شما کمک می‌کند تا وقتی مهمان دارید یا با دوستانتان قرار است بازی کنید، یک بازی هیجان انگیز دو نفره را تجربه کنید.

بازی گاد آو وار برای PS5

3.بازی خدای جنگ یا گاد آو وار GOD OF WAR

بهترین و محبوب ترین بازی انحصاری پلی استیشن، بازی گاد آو وار است. خیلی از طرفداران این بازی به دلیل انحصاری بودن تصمیم به خرید پلی استیشن می‌گیرند. در این بازی با شخصیت فوق العاده محبوب کریتوس و پسرش آتریوس همراه می‌شویم تا مراحلی سخت و پیچیده را پشت سر بگذاریم. این بازی بیشتر به ماجراجویی و جنگ در یک فضای سرد و برفی می‌پردازد. آنها به 9 سرزمین سفر می‌کنند تا برای مبارزه ای بزرگ آماده شوند. آنها با هیولاها و خدایان نورس مبارزه های تمام عیار انجام می‌دهند و باید آنها را شکست دهند و از آن مرحله عبور کنند. این بازی از نظر اکثر طرفداران پی اس فایو، بهترین بازی این کنسول است.

بازی خدای جنگ نسخه کامپیوتر نیز دارد که بسیار محبوب است. اگر می‌خواهید ببینید کامپیوتر شما می‌تواند این بازی را اجرا کند یا خیر، مقاله سیستم مورد نیاز گاد اف وار 4 را مطالعه کنید.

بازی جی تی ای وی برای PS5

4.بازی جی تی ای وی GTA V

هرچند که بیش از ده سال از انتشار بازی جی تی ای وی می‌گذرد و در سال 2025 نسخه جدید این بازی یعنی GTA VI منتشر می‌شود، اما هیچ بازی تاکنون نتوانسته است جای جی تی ای وی بگیرد پس تا زمانی که جی تی ای 6 منتشر شود، این بازی ارزش نصب کردن و تجربه کردن را دارد. البته پس از انتشار نسخه جدید نیز قطعا گیمر های زیادی تا مدتها این بازی بی نظیر را انجام می‌دهند. جی تی ای نیز نیازی به معرفی بیشتر ندارد و یکی از بهترین و پر فروش ترین بازی های تاریخ است. اگر از گیمر های جی تی ای وی هستید، در مقاله ای رمز های جی تی ای را قرار داده ایم که به شما کمک می‌کند راحت تر این بازی را انجام دهید.

بهترین بازی های پی اس فایو

5.بازی رد دد ریدمپشن ۲ Red Dead Redemption

دیگر بازی بی نظیر و شاهکار راکستار که از آن دسته بازی هایی است که هیچوقت قدیمی نمی‌شود، رد دد ریدمپشن است. این شاهکار راکستار نیز یکی از محبوبترین بازی های تاریخ محسوب می‌شود که هرچقدر از تاریخ انتشار آن بگذرد باز هم ارزش تجربه کردن را دارد. داستان این بازی درباره یک کاراکتر یاغی است که در غرب وحشی زندگی می‌کند. به ظاهرا آنجا دیگر قانونمند شده و دیگر کسی به دنبال بی قانونی نیست. زندگی یک هفت تیر کش میانسال به نام آرتور مورگان زیر ذره بین این بازی است که فراز و نشیب های این کاراکتر عجیب را دنبال می‌کنیم. این بازی فوق العاده را حتما تجربه کنید.

بهترین بازی ماشینی برای پی اس فایو

6.بازی ماشینی گرن توریسمو Gran Turismo

داشتن یک بازی ماشینی یا ریسینک هیجان انگیز، از واجبات یک کنسول بازی است. از نظر من بهترین بازی ماشینی فورزا هورایزن 5 است اما این بازی انحصاری ایکس باکس است و نمی‌توانید آن را در پلی استیشن تجربه کنید. به همین دلیل پلی استیشن نیز دست به کار شد و بازی گرن توریسمو را بصورت انحصاری تولید کرد. این بازی از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است. شما در این بازی می‌توانید در بهترین پیست های دنیا مسابقه دهید. پست ها به درستی شبیه سازی شده اند. بازی تجربه کاملی را از مسابقات ماشینی به شما انتقال می‌دهد. اگر علاقمند به بازی های ریسینگ هستید به هیچ بهانه ای این بازی را از دست ندهید. برای این بازی فیلم گرن توریسمو نیز ساخته شده است که برای آشنایی بیشتر با این فیلم می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

بازی کالاف دیوتی ونگارد برای پی اس فایو

7.بازی کال آف دیوتی ونگارد Call of Duty: Vanguard

اگر به بازی های شوتینگ علاقمند هستید، قطعا بازی کالاف دیوتی را به خوبی می‌شناسید و به آن علاقمند هستید. این بازی با توجه به اینکه در تمام دیوایس ها ازجمله موبایل، کامپیوتر و کنسول حضور دارد از محبوبیت بی نظیری برخوردار است. توضیح بیشتر راجع به این بازی فقط وقت شما را می‌گیرد چون همه ما این بازی را به خوبی می‌شناسیم. فقط یادآوری کرده ایم که اگر به این سبک بازی ها علاقمند هستید، حتما کالاف دیوتی را روی کنسول PS5 خود نصب کنید.

بازی اسپایدرمن برای پی اس فایو

8.بازی اسپایدر من Spider-Man: Miles Morales

نسخه جدید بازی اسپایدر من با عنوان Miles Morales نیز یکی از بازی های محبوب پلی استیشن 5 است. این یک بازی ماجراجویی جذاب است که شامل قدرت های جدید برای مایلز می‌باشد. جنبه احساسی بازی به اندازه‌ای است که به سادگی می‌توانید بازی‌های گذشته مرد عنکبوتی را فراموش کرده و بازی‌های جدید را تجربه کنید.

معرفی بازی هیتمن 3 برای پی اس فایو

9.بازی هیتمن 3 Hitman

بازی هیتمن 3 نیز یکی از بازی های محبوب و پر طرفدار در پلی استیشن 5 است. این بازی بیشتر در سبک مخفی کاری است که هیجان زیادی را به شما منتقل می‌کند. سومین نسخه از بازی هیتمن بیشتر به هوش شما در طراحی ترور افراد متکی است. شما باید با استفاده از مهارت های کاراکتر اصلی بازی و هوش خودتان مراحل سختی را پشت سر بگذارید. شما می‌توانید در بازی Hitman 3، نقشه‌های مختلف ذهن خود را برای دستیابی به هدف و کسب نتیجه که همان ترور شخصیت‌های مختلف قصه و انتقام گرفتن از آن‌ها است، مورد آزمایش قرار دهید. مهمترین تکنیک این بازی پرت کردن حواس طعمه به موارد انحرافی و سرعت بالای شما در انجام ترور است.

معرفی بازی گربه ای Stray برای پی اس فایو

10.بازی استری Stray

اگر می‌خواهید یک بازی متفاوت را برای زمانی که ذهنتان در بازی های فکری مختلف درگیر شده است را تجربه کنید، به شما بازی Stray را پیشنهاد می‌کنم. شما در این بازی نقش یک گربه نارنجی خیابانی را بازی می‌کنید. این بازی در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار زیادی رسید. این بازی در دنیای ربات‌ها و ماشین‌ها می‌گذرد. این گربه‌، باید از موانع زیادی بگذرد تا مسیرهای متفاوتی را پیدا کند و معماهایی که سر راه قرار دارد را برطرف کند. این بازی را می‌توان یک بازی خلاقانه بزرگ برای پی اس فایو معرفی کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید