معرفی بازی لیمبو | بهترین بازی ماجراجویی ترسناک موبایل

سلام. خودم خیلی به بازی های معمایی و ماجراجویی علاقه دارم و حتی فیلم های ماجراجویی هم خیلی برای من جذاب هستند. توی این مدت، بازی های ماجراجویی و معمایی زیادی رو روی موبایل انجام دادم اما هیچکدوم من رو غرق در داستان خودش نکرد تا اینکه یکی از دوستان بهم بازی لیمبو (limbo) رو معرفی کرد. بازی لیمبو یک بازی معمایی و ماجراجویی واقعی هست و به شدت بازی کردنش برای شما لذتبخش خواهد بود. در ادامه همراه سیبما باشید تا بیشتر با لیمبو آشنا بشیم.

معرفی بازی بهترین بازی ماجراجویی و معمایی

 لیمبو یک بازی معمایی جذاب هست که وقتی شما این بازی رو شروع می‌کنید، یک پسر حدودا 3 ساله تنها هستید وسط جنگل. دلیل اینکه این پسر بچه تنها توی جنگل حضور داره هنوز در حاله ای از ابهام هست اما بلاخره کاریه که شده. شما اول بازی شروع به راه رفتن می‌کنید تا جایی که یک مانع جلوی پاتون سبز میشه. وقتی دیگه نمیتونید به راه رفتن ادامه بدید یعنی معمای قصه همینجاست و شما باید با وسایل و ابزار موجود در اطرافتون یک راهی برای عبور از اون محل پیدا کنید. کل بازی به همین شکل ادامه پیدا میکنه و هر مرحله که جلوتر میرید، بیشتر به فکر کردن نیاز پیدا می‌کنید.

 

ممکنه بعد از مدتی بازی کردن، چند روز در یک جا گیر کنید! باید بگم که نگران نباشید و اصل جذابیت بازی به همین جاهاست. با اینکه شما میتونید با سرچ کردن در گوگل راح حل اون مرحله رو پیدا کنید و به سادگی ازش عبور کنید ولی سعی کنید هیچوقت این کار رو انجام ندید چون لذت بازی رو ازتون میگیره. البته اگه از اون دسته افرادی هستید که به هر قیمتی فقط میخوان یک بازی رو تموم کنن، مختارید!

معرفی بازی معمایی لیمبو

وقتی به بازی ادامه میدید، کم کم از جنگل خارج میشید و در یه سری ساختمون های عجیب به راهتون ادامه میدید! در هر مرحله به شکلی متفاوت و غیر تکراری راهتون سد میشه و باید دنبال راهکار عبور از اون مکان بگردید. هرچی جلوتر میرید، معما ها سخت تر و بازی براتون جذابیت بیشتری پیدا میکنه.

شما وقتی بازی رو شروع می‌کنید با یک گیم پلی دو بعدی تاریک و با گرافیک جالب روبرو میشید. اولش فکر می‌کنید مثل خیلی از بازی های موبایلی معمولی هست و هیچ داستانی نداره ولی هرچی جلوتر میرید، بیشتر توی داستان لیمبو غرق میشید.

معرفی بازی ماجراجویی ترسناک لیمبو

نکته مهم راجع به بازی لیمبو اینه که شما جون محدودی ندارید و هر جایی که در عبور از مراحل مردید، از همونجا دوباره به بازی ادامه میدید. به همین خاطر خیلی نباید درگیر تقلب توی این بازی باشید.

بازی از نظر صداگذاری بسیار قوی هست و حتی در حد بازی های درجه یک جهان صداگذاری شده. همچنین از نظر ساخت شخصیت ها و نورپردازی هم عالی هست.

این بازی در سال 2010 توسط کمپانی دانمارکی Playdead برای کامپیوتر منتشر شد اما پس از مدتی نسخه کنسول و در سال 2012 توسط استودیوی پلی دد برای موبایل نیز عرضه شد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت.

معرفی بازی معمایی لیمبو

 راهنمای بازی لیمبو برای بهتر بازی کردن:

اگر میخواید بازی لیمبو رو شروع کنید، به چند نکته باید دقت کنید.

نکته اول این که اصلا عجله نکنید، سرعت در این بازی هیچ اهمیتی نداره. باید با تمام دقت اطرافتون رو ببینید و اگر وسیله ای جلوتر لازم داشتید، بدونید که باید برگردید به عقب و بردارید.

همیشه رو به جلو حرکت نکنید. اگر جایی به بن بست رسیدید و فکر می‌کنید که نمیتونید از این مرحله عبور کنید، کافیه به عقب برگردید تا بتونید سرنخ هایی پیدا کنید و راهکاری جدید برای عبور از مرحله سخت بازی.

ممکنه در بازی یک سری جاها و ابزار های انحرافی وجود داشته باشه اما باید حتما در بازی لیمبو همه چیز رو امتحان کنید و از هیچ چیزی ساده عبور نکنید. هیچ چیز در این بازی اتفاقی نیست. ممکنه جزئی ترین ابزار ها در ادامه به دردتون بخورن.

در نهایت امیدوارم از این بازی لذت ببرید و ماجراجویی لیمبو رو تکمیل کنید. سعی کنید لیمبو رو تا آخرین مرحله برید تا از مرحله پایانی بازی شگفت زده بشید!

اگر موبایل گیمر هستید، در مقاله ای بهترین بازی های جنگی اندروید رو معرفی کردیم که پیشنهاد می‌کنم اون فهرست رو مشاهده کنید.

ممنونم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید