معرفی بهترین بازی های جنگی اندروید | بازی اکشن موبایل

بازی های جنگی یکی از محبوب ترین ژانر ها در بین بازی های ویدئویی هستند، این بازی ها چه در کنسول های بازی، چه در کامپیوتر های شخصی و چه در موبایل ها طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر قبلا بدنبال بازی های جنگی اندروید بودید حتما میدانید که بازی های بسیار زیادی وجود دارد که خیلی از آنها واقعا جذابیتی ندارند! به همین خاطر لازم است قبل از نصب بازی، در این مقاله بهترین بازی های جنگی اندروید که با بقیه فرق میکنند و امتحان شده هستند را به شما معرفی کنیم.

بازی های اندرویدی امروزه به قدری با کیفیت و حرفه ای شدند که دیگر برای بازی کردن نیازی به خرید کامپیوتر یا کنسول ندارید، همین موبایلی که دست شما است میتواند با نصب بازی های خوب، تبدیل به یک کنسول بازی قدرتمند شود. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بهترین بازی های جنگی اندروید را به شما معرفی کنیم.

اگر به بازی های موبایلی علاقمند هستید، قبلا بهترین بازی های ترسناک اندروید را در یک لیست به شما معرفی کرده ایم. برای مطالعه آن مقاله کافیست روی عنوان مقاله کلیک کنید.

بازی جنگی اندرویدی Dead Effect 2

10.بازی جنگی اندرویدی Dead Effect 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: App Holdings
  • مناسب بزرگسالان

اگر به دنبال یک بازی تفنگی آفلاین و بدون دردسر که شبیه به کالاف دیوتی موبایل باشد هستید که با وجود آفلاین بودن، جذابیت های بی نظیری داشته باشد و شما را محو خودش کند بازی Dead Effect 2 برای شما ساخته شده است!

این بازی توانایی این را دارد که همه طرفداران بازی های شوتر موبایلی را به خود جذب کند و نظر مثبت آنها را دریافت کند. اگر اولین بار این بازی را شروع کنید، قطعا محو گرافیک خیره کننده این بازی می‌شوید به طوری که اگر گیم پلی بازی را ببینید باور نمیکنید این یک بازی موبایلی است! در این بازی موجودات متنوعی وجود دارد که به شما حمله میکنند ازجمبه خون آشام ها و زامبی ها که شما باید با تکیه به توانایی های تیر اندازی خود، از آنها فرار کنید و خودتان را نجات دهید. وجود این موجودات بازی را چندین برابر جذاب تر میکند.

اگر به دنبال یک بازی تک نفره شوتر هستید که میخواهید در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید با آن سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید این بازی بهترین پیشنهاد به شما است.

این بازی بصورت رایگان در پلی استور گوگل برای دانلود قرار گرفته است. <<برای دانلود اینجا کلیک کنید>>

معرفی بازی اندرویدی شبیه تیکن و مورتال کمبت

9.بازی جنگی اندرویدی Shadow Fight 3

  • سبک: اکشن
  • استودیو: NEKKI
  • مناسب بزرگسالان

بازی اکشن دیگری که به شما معرفی میکنم، یک بازی در سبک مبارزه ای یا فایتینگ است. این بازی که در سبک بازی هایی مانند تیکن و مورتال کمبت 1 برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است، شما را غرق در مبارزات سنگین و حساس در این بازی می‌کند و میتوانید ساعت ها با آن سرگرم شوید. 

در این بازی یک برتری بزرگ نسبت به رقبای دیگر و یا نسخه های قبلی همین بازی وجود دارد تعداد سلاح های بازی است که هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که با بازی کردن با هر سلاح جذابیت های جدیدی را از این بازی کشف خواهید کرد. این بازی یکی از بهترین بازی های سبک مبارزه ای برای اندروید است که پیشنهاد میکنم اگر به این سبک علاقمند هستید حتما همین الان با کلیک روی لینک زیر به گوگل پلی بروید و این بازی را نصب کنید. <<برای دانلود اینجا کلیک کنید>>

معرفی بهترین بازی های جنگی اندروید موشکی

8- بازی جنگی اندرویدی Sky Force Reloaded

  • سبک: اکشن، آرکید
  • استودیو: اینفینیت دریمز
  • مناسب نوجوانان

اگر به دنبال یک بازی جنگی جذاب و متفاوت برای اندروید هستید، بازی Sky Force Reloaded را به شما پیشنهاد میکنم. شما در این بازی باید در آسمان با دشمنان و خطرهای طبیعی بجنگید! این بازی بسیار اعتیاد آور است و قطعا همه افراد را در کمتر از چند دقیقه به خود جذب میکند به طوری که اگر شما مشغول این بازی باشید، ممکن است تمام اطرافیان شما از شما تقاضا کنند تا چند دقیقه بازی کنند! در این بازی شما با یک موشک در فضا حضور دارید و باید در مقابل جسم هایی که به سمت شما می‌آید از خود مراقبت کنید و همچنین دشمنان را نیز شکست دهید. این بازی یکی از متفاوت ترین بازی های جنگی اندروید است که به شما پیشنهاد میکنم حتما آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بهترین بازی های اندروید زامبی کشی

7.بازی جنگی اندرویدی Unkilled

  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: MADFINGER Games
  • مناسب بزگسالان

اگر به دنبال یک بازی زامبی کشی درجه یک هستید، دقیقا همینجا پایان راه شماست! در این بازی اول شخص، شما در نقش شخصیتی به نام Joe هستید که باید با دشمنان خود و زامبی ها بجنگید. این بازی بسیار مهیج و جذاب در سبک شوتینگ و اکشن است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی از منتقدان و گیمر ها نمرات بسیار خوبی گرفته است و به شما هم پیشنهاد میکنم اگر به سبک بازی های زامبی کشی علاقمند هستید، حتما این بازی را تجربه کنید.

معرفی بهترین بازی های تفنگی اندروید

6.بازی جنگی اندرویدی Overkill 3

  • سبک: اکشن، سوم شخص
  • استودیو: Craneballs
  • مناسب بزگسالان

 در این بازی تفنگی اندرویدی یک جنگ بسیار بزرگ به راه افتاده است و شما بعنوان نفر اصلی ارتش، باید در مقابل دشمنان بجنگید. شما فرمانده یک گروه مقاومت هستید و باید بهترین دفاع را داشته باشید. در مقابل شما هم انسانها میجنگند و هم ربات های مبارز که این کار را برای شما بسیار دشوار تر می‌کند. این بازی در حقیقت یک بازی آفلاین است اما شما میتوانید با اتصال به اینترنت با دیگر کاربران این بازی تعامل داشته باشید و در جریان ایونت های مختلفی قرار بگیرید. این بازی در حالت آنلاین به شما مامورید های متفاوت و جدیدی را پیشنهاد میدهد که باید انجام دهید و از طریق آنها پیشرفت خود را سریعتر کنید.

بازی جهان باز جنگی اندرویدی

5.بازی جنگی اندرویدی Retro City Rampage DX

  • سبک: اکشن، جهان باز
  • استودیو: Vblank Entertainment Inc.
  • مناسب بزگسالان

این بازی را میتوان به جرات متفاوت ترین بازی این لیست نام برد. یک بازی جهان باز پیکسلی جنگی که از بازی های جهان باز محبوب مانند جی تی ای وی الهام گرفته است و برای اینکه به سادگی در موبایل اجرا بشود بصورت پیکسلی با نمکی در آمده است. اگر از بازی های پیکسلی خوشتان نمی‌آید که هیچ، اما اگر مسئله ای بابت این گرافیک ندارید این بازی معرکه است و پیشنهاد میکنم حتما آن را تجربه کنید. این بازی به شما اجازه میدهد خارج از فضای ماموریت ها و مراحل بازی به گشت و گذار در مپ بازی نیز بپردازیر و حرکات دیوانه وار انجام دهید. برای هر کاری دست شما باز است. همچنین باید بگویم که در بازی یک داستان خنده دار نیز روایت میشود که رفته رفته با عبور از مراحل مختلف آن را بیشتر درک میکنید.

در این بازی هر لحظه باید منتظر اتفاقات هیجان انگیز و سوپرایز کننده باشید که جذابیت این بازی را چندین برابر میکند. تاکید میکنم اگر با بازی های پیکسلی مسئله ای ندارید، این بازی را حتما نصب کنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

بهترین بازی های شوتر جنگی اندروید

4.بازی جنگی اندرویدی Slaughter 3: The Rebels

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Eric Froemling
  • مناسب بزرگسالان

اگر به دنبال یک بازی اندرویدی اکشن با گرافیک خیره کننده هستید، قطعا بازی Slaughter 3: The Rebels در این زمینه بهترین است؛ دنبال بازی دیگری نروید و مقاسه هم نکنید! این بازی به اندازه یک بازی کامپیوتری جزئیات را در طراحی رعایت کرده است و گرافیک بی ظیری دارد که من در هیچ بازی شوتینگ اندرویدی دیگری ندیدم. همچنین بازی یک فضا سازی منحصر بفرد دارد که شما را در خود غرق می‌کند به طوری که لحظه به لحظه به هر جایی که میروید میتوانید حضور در آنجا را کاملا حس کنید.

بازی داستان جذابی را روایت میکند، در یک زندان، خطرناک ترین زندانی ها نگهداری میشوند اما ناگهان دیوار این زندان فرو میریزد و همه چیز عبیب و غریب می‌شود. از همین لحظه شما وارد این دنیای جدید می‌شوید و شروع به بازی میکنید. این زندانی های خطرناک تمام شهر را پر میکنند و در اختیار خود میگیرند و شما بعنوان شخصیتی به نام راسل باید به این خطر بزرگ پایان دهید! یکی از نقاط قوت شما در این بازی سلاح های متنوع و مختلفی است که در اختیار دارید و با استفاده از آنها میتوانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و شهر را نجات دهید.

این بازی یکی از بهترین بازی های آفلاین جنگی اندروید است که تجربه ای متفاوت با گرافیک خیره کننده به شما منتقل میکند اگر طرفدار بازی های شوتینگ داستانی هستید حتما این بازی را امتحان کنید.

معرفی بازی جنگی اکشن اندرویدی

3.بازی جنگی اندرویدی Bomb Squad

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Eric Froemling
  • مناسب نوجوانان

این یک بازی مهیج است که ما میتوانید با متصل کردن موبایل های خود و دوستانتان آن را بصورت گروهی تجربه کنید. این بازی اکشن یک تجربه بسیار سرگرم کننده و جالب برای شما خواهد بود. این بازی به صورت های مختلف قابل بازی کردن است که میتوانید با شروع بازی انتخاب کنید. به شما هشدار میدهم که این بازی به شدت اعتیاد آور است و وقتی شما بازی را شروع میکنید، خروج از آن اصلا کار ساده ای نیست.

اگر به بازی های خانوادگی علاقمند هستید که میتوانید با خانواده یا دوستانتان در بازی ساعت ها سرگرم شوید این بازی را از روی ظاهر قضاوت نکنید و از دست ندهید!

معرفی بازی جنگی اندرویدی مبارزه با آدم فضایی ها

2.بازی جنگی اندرویدی SHADOWGUN

  • سبک: اکشن، سوم شخص
  • استودیو: MADFINGER Games
  • مناسب بزرگسالان

برای سفر به آینده، لازم نیست حتما ماشین زمان داشته باشید. بازی SHADOWGUN شما را به سال 2350 میبرد، زمانی که انسانها درگیر نبرد های بسیار بزرگ فرازمینی شده اند و در پی این هستند تا زمین را از حمله بیگانگان نجات دهند. شما باید در این بازی فرماندهی گروهی را بعهده بگیرید و با بیگانگان فضایی بجنگید که این اصلا کار راحتی نیست! اما برای نجات زمین باید از تمام توان خود و نیروهایتان استفاده کنید. گرافیک این بازی بازی قطعا شما را جذب خودش خواهد کرد و به شما تجربه بی نظیری را اهدا میکند. این بازی آفلاین است اما بسیار شلوغ و پر افت و خیز است به طوری که شما حس میکنید در یک بازی آنلاین درگیر رقابت با دشمنان خود هستید.

معرفی بازی جنگی اکشن اندرویدی

1.بازی جنگی اندرویدی Alpha Guns 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Rendered Ideas
  • مناسب بزگسالان

اگر قبلا تجربه بازی های دو بعدی اندروید را دارید احتمالا میدانید که این بازی ها با وجود گرافیک بسیار ساده چقدر جذاب و سرگرم کننده هستند. این بازی جنگی دو بعدی اندروید یکی از جذاب ترین بازی های این لیست است که شما را به شدت درگیر خود میکند. البته باید گفت که سبک این بازی ما را یاد بازی های قدیمی از کنسول هایی مانند سگا می‌اندازد و این میتواند برای قدیمی تر ها زنده کننده خاطرات باشد. این بازی توانسته است از کاربران و گیمر ها نمرات بسیار خوبی را کسب کند که یکی از دلایل محبوبیت این بازی همین موضوع است. داستان این بازی دو بعدی به این شکل است که کره زمین در آستانه نابودی توسط موجودات ناشناخته است و شما باید با شخصیتی به نام مکس به تنهایی زمین را نجات دهید و قهرمان این قصه باشید. در این بازی شخصیت های متنوع و رئیس های قدرتمندی روبروی شما قرار میگیرند و با شما میجنگند که شما باید تک تک آنها را شکست دهید.

این بازی از تنوع سلاح های خوبی برخوردار است که شما را راضی نگه‌میدارد. این یکی از بهترین بازی های اکشن دو بعدی اندروید است که پیشنهاد میکنم نصب کنید و از آن لذت ببرید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید