معرفی بهترین بازی های ترسناک برای اندروید

بعد از فیلم های ترسناک که یک ژانر بسیار پر مخاطب محسوب می‌شوند، در چند سال اخیر بازی های ترسناک نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند که گیمر های زیادی را به سمت خود کشیده اند. ژانر وحشت در بازی ها امروزه جزء ژانر های محبوب به حساب می‌آید و شرکت های تولید کننده بازی های ویدئویی نیز بازی های زیادی را در این ژانر منتشر می‌کنند تا بتوانند طرفداران این سبک از بازی ها را به خود جذب کنند. بعد از موفقیت بازی های ژانر ترسناک در کنسول های بازی و پی سی ها، تولید کنندگان بازی های موبایلی نیز دست به کار شدند و چندین بازی ترسناک برای سیستم عامل اندروید تولید کرده اند که در این مقاله می‌خواهیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم. در ادامه با سیبما همراه باشید.

معرفی بازی ترسناک فناف

1.بازی ترسناک پنج شب در کنار فردی فناف Five Night at Freddy's (FNAF)

  • سازنده: Scottgames
  • رده بندی سنی: +۱۲
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: اولین نسخه در سال ۲۰۱۴

بازی پنج شب در کنار فردی با تئوری های عجیب و غریبی که دارد، محبوب ترین و جنجالی ترین بازی ترسناک در دنیای گیم است! این بازی یک شبه در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و به صورت ویروسی در همه جای دنیا پخش شده است! در هر نسخه از این بازی شما بعنوان یک شخصیت خاص در یک اتاق قرار میگیرید و باید در مقابل حملات ناگهانی عروسک های شیطانی و وحشتناک مقاومت کنید.

داستان اولین نسخه این بازی مرتبط با یک پیتزا فروشی به نام فردی فزبر بود که شما به عنوان نگهبان موظف بودید شب را در آنجا سپری کنید. در این رستوران، عروسک‌های رباتی وحشتناکی حضور داشتند که در شب به حرکت در‌ می‌آمدند و هدف اصلی بازیکنان این بود که دوربین‌های مداربسته‌ی پیتزا فروشی را مشاهده کنند تا با دیدن حرکات این موجودات ترسناک، خود را از خطر آن‌ها در امان نگه دارند.

از نظر گرافیکی، این بازی نسخه به نسخه بهتر و کامل تر شده است و همچنین صداگذاری هم نقش بسیار مهمی در ترساندن بازیکنان ایفا می‌کند. این موضوع را می‌توان در لحظاتی که با عروسک‌های ترسناک مواجه می‌شوید، به خوبی تجربه کنید! اصلی‌ترین عامل ترساندن در این بازی ها، جامپ اسکرهای بسیار ترسناک آن هستند.

گیم‌پلی بازی نیز به طوری است که با اشاره و کلیک بازیکن انجام می‌شود و شما با انتخاب مانیتور و حرکت بین دوربین‌های پیتزا فروشی، قسمت‌های مختلف آن را مشاهده می‌کنید. همچنین، می‌توانید درهای کابین خود را ببندید که شرایط خاص خود را دارد. البته در برخی نسخه‌های دیگر از این بازی ترسناک، باید به اتاق های مختلف سرکشی کنید و قدم بزنید که این امر تجربه بازی را بسیار ترسناک‌تر می‌سازد. مجموعه Five Night at Freddy's بدون‌شک یکی از بهترین بازی‌های ترسناک برای دستگاه‌های اندروید است، و به همه‌ی علاقمندان به بازی‌های ترسناک توصیه می‌شود. اگر دنبال یک بازی هستید که خواب را از چشمانتان بگیرد و شما را میخکوب کند، بازی فناف یا پنج شب در کنار فردی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

معرفی بازی ترسناک اندروید کابوس بی پایان

2.بازی ترسناک کابوس بی پایان Endless Nightmare

  • سازنده: 707 INTERACTIVE
  • رده بندی سنی: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی کابوس بی پایان با آغازی بسیار وحشتناک و به همراه حالتی که غم‌آلود است، شما را به دنیایی عجیب و وحشتناک وارد می‌کند. در این بازی، شما کنترل شخصی به نام "جیمز" را در دست می‌گیرید و وقتی به خانه‌ی خود بازمی‌گردید، با یک صحنه‌ی قتل وحشتناک روبه‌رو می‌شوید. این اتفاق تاثیر زیادی روی زندگی جیمز دارد. بعد از این اتفاق تراژیک، شما با جمع‌آوری مدارک و پیگیری سرنخ‌هایی به دنبال شناسایی عامل این جنایت می‌روید. در این مسیر، تنها نخواهید بود و برخی اتفاقات عجیب و غیر طبیعی را نیز تجربه خواهید کرد که تاثیر مستقیمی بر جریان داستان بازی دارند.

از نظر گرافیک، Endless Nightmare بعنوان یک بازی موبایلی، جزئیات بسیار بالایی دارد و اگر بازی‌های موبایل را دوست دارید، حتماً از نورپردازی و طراحی محیط این بازی لذت خواهید برد. صداگذاری بازی نیز به علت ویژگی‌های ترسناک آن، احساس ترس و هیجان را در شما در طول بازی تقویت می‌کند.

گیم‌پلی بازی به صورت اول شخص ارائه شده است، و شما باید با جمع‌آوری مدارک و حل پازل‌های مختلف، مسیر داستانی بازی را طی کنید. زمانی که موجودی به شما حمله می‌کند، تنها راه‌حل شما فرار و پنهان شدن در مکان‌های مختلف است، البته می‌توانید از ابزارهایی که در طول مسیر پیدا می‌کنید، برای مقابله با آن استفاده کنید. اگر به دنبال تجربه ترس متوالی هستید، این بازی که یکی از بهترین بازی‌های ترسناک برای دستگاه‌های اندروید است، را به شما پیشنهاد می‌دهم.

معرفی بازی مرگ انسانیت

3.بازی ترسناک حواس پرتی DISTRAINT: Deluxe Edition

  • سازنده: Jesse Makkonen
  • رده بندی سنی: +۱۶
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

این بازی در فارسی با نام مرگ انسانیت نیز معرفی شده است. در بازی DISTRAINT شما نقش پرایس را بازی می‌کنید که در یک شرکت معاملات املاک مشغول کار است و وظیفه پرایس توقیف خانه هایی است که به دلایل مختلف باید از مالکان فعلی گرفته شود. این کار باعث ایجاد تداخل‌های ذهنی زیادی در ذهن او شده است و price به شدت آدم آشفته ای است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما در یک ساختمان قرار دارید و مأموریتتان این است که خانمی به‌نام Goodwin را پیدا کنید. این بازی توسط Jesse Makkonen طراحی شده و نسخه دوم آن نیز از آثار او محسوب می‌شود. می‌توان این دو نسخه از بازی Distraint را جزء بهترین بازی‌های ترسناک برای دستگاه‌های اندروید دانست.

گرافیک بازی با جوی که ایجاد می‌کند به خوبی انطباق دارد و تمام جزئیات با دقت و هدفی خاص در بازی تداوم داده شده است. همچنین موسیقی مورد استفاده در بازی همواره در بهترین حالت خود است، از منوی بازی تا سناریوهای پایانی، موسیقی های مناسب انتخاب شده همیشه جذابیت بازی را برای بازیکن حفظ می‌کند.

شما با دسته‌های کنترلی در پایین صفحه می‌توانید کاراکتر خود را مدیریت کنید. DISTRAINT حاوی پازل‌های متعددی است که برای حل آن‌ها باید محیط بازی را به دقت بررسی کنید. به‌عنوان مثال، در بخشی از بازی که در یک جنگل رخ می‌دهد، شما باید یک شومینه را روشن کنید. بعد از جستجوهای زیاد، متوجه می‌شوید که برای این کار نیاز به کاغذهای بی‌مصرفی داخل سطل زباله دارید.

معرفی بازی ترسناک برای اندروید

 4.بازی ترسناک ورود باریک Slender The Arrival

  • سازنده: Blue Isle Studios
  • رده بندی سنی: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

 اسلندرمن را می‌توان بعنوان یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی در دهه‌ی اخیر معرفی کرد. این کاراکتر زمانیکه در بازی‌های ترسناک مختلف ظاهر می‌شود، مخاطبان علاقمند به این ژانر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بازی Slender: The Arrival یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های ترسناکی است که حضور اسلندرمن را داراست. این بازی داستان یک شخصیت را روایت می‌کند که در یک جاده مخوف تصادف می‌کند و پس از به هوش آمدن، تصمیم می‌گیرد به دنبال کمک برود و به سمت خانه ای متروکه حرکت می‌کند. این بازی مراحل مختلف و متفاوتی دارد که در هر یک از آن‌ها باید وظایف خاصی را انجام دهید، البته در صورتی که اسلندرمن اجازه دهد. در یکی از مراحل اصلی بازی، شما باید هشت برگه را در اطراف یک جنگل پیدا کنید که این کار اصلا کار آسانی نیست. بازی Slender: The Arrival ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای پی سی منتشر شد و بعداً برای ایکس باکس و پلی‌ استیشن و اخیرا برای موبایل های اندرویدی نیز منتشر شد.

معرفی بهترین بازی های ترسناک برای موبایل

5.بازی ترسناک حبس Detention

  • سازنده: Red Candle Games
  • رده بندی سنی: +۱۶
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

یکی از تاثیرگذار ترین خصوصیت های یک بازی ترسناک، داستانی است که روایت می‌کند. بازی Detention به داستان دوران حکومت نظامی در کشور تایوان در سال ۱۹۶۰ می‌پردازد، و در این بازی شما نقش دو دانش‌آموز را به عهده دارید که به منظور کشف یک واقعیت به یک یتیم خانه قدیمی شهر وارد می‌شوند. بعد از ورود به این یتیم خانه، حس می‌کنند که در این مکان عجیب به گیر افتادند، و حالا باید با بررسی سرنخ‌ها و راهی برای فرار از این محیط مرموز پیدا کنند.

اگر شما از دوستداران بازی های شرقی هستید، حتماً به قالب گرافیکی و طراحی محیط شرقی این بازی توجه خواهید کرد. این اجزا به شدت حس ترس را به بازیکن انتقال می‌دهند به طوری که شما را میخکوب می‌کند. تیم توسعه دهنده این بازی با طراحی دقیق محیطی وحشتناک، موفق شده است جوی مهیب و ترسناک را تا انتهای بازی حفظ کند. همچنین موسیقی‌های بازی که ترکیبی از آلات موسیقی آسیایی و راک هستند، احساس عجیب بازی را دوچندان می‌کنند.

گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک می‌باشد و با این روش باید کاراکترهای خود را مدیریت کنید و همچنین با آیتم‌ها و پازل‌های مختلف تعامل داشته باشید. این بازی در حال حاضر با قیمت ۴ دلار در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های ترسناک برای دستگاه‌های اندروید تلقی کرد.

 

در این مقاله بهترین بازی های ترسناک موبایلی را به شما معرفی کرده ایم. بعضی از این بازی ها برای آیفون نیز موجود هستند و میتوانید با جستجو در اپل استور آنرا پیدا و نصب کنید. ژانر ترسناک در بازی ها بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است امیدوارم از بازی کردن لذت ببرید. در مقاله ای دیگر با کمک هوش مصنوعی توانستیم تعداد زیادی عکس ترسناک تولید کنیم که بسیار وحشتناک هستند پیشنهاد میکنم آن تصاویر را نیز حتما مشاهده کنید. این تصاویر برای اولین بار توسط سیبما تولید و منتشر شده اند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید