معرفی بهترین فوتبالیست های جهان در بازی جی تی ای 6

ترند این روز های دنیای بازی و سرگرمی، تریلر بازی جی تی ای 6 هست و همه جا از این بازی صحبت می‌شود. حالا تصمیم گرفتیم با توجه به تصاویر منتشر شده از بازی جی تی ای 6، شخصیت های معروف فوتبالی را به جای کاراکتر های جی تی ای قرار دهیم. تصاویر خلق شده بسیار جذاب هستند. شما را به تماشای ستارگان فوتبال در قالب شخصیت های جی تی ای 6 دعوت می‌کنم. با سیب ما همراه باشید.

کریستیانو رونالدو در جی تی ای 6

1.کریستیانو رونالدو

بازیکن افسانه ای دنیای فوتبال که در سن 38 سالگی همچنان می‌درخشد و هیچکسی از نظر آماری جلودار او نیست و حتی نمی‌تواند به او نزدیک شود! کریس یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که همچنان بعد از گذشت بیش از 20 سال حضور او در دنیای حرفه ای فوتبال، در جمه برترین های سال 2023 قرار دارد و بیشترین تعداد گل و پاس گل را ثبت کرده است. او در بازی های تیم ملی پرتغال درخشان عمل کرده است و فکر اینکه سرمربی به دلیل سن بالا او را کنار بگذارد را از سرش بیرون کرده است. همچنین در باشگاه النصر عربستان نیز گل های خیره کننده ثبت می‌کند. حال رونالدو را بعنوان یکی از شخصیت های بازی جی تی ای می‌بینیم.

لیونل مسی در بازی جی تی ای 6

2.لیونل مسی

فوتبالیست تکرار نشدنی آرژانتینی که در جام جهانی قطر خودش را از تمام فوتبالیست های تاریخ جدا کرده است. او تمام عناوین و جام های ممکن را در دنیای فوتبال کسب کرده است. بعد از سالهای درخشان در بارسلونا، به پاریس رفت و در آنجا نیز جام هایی را کسب کرد. در نهایت بعد از جام جهانی 2022 و قهرمانی در قطر، به امریکا و تیم اینتر میامی رفت تا بتواند بی حاشیه به فوتبال خود ادامه دهد. در کشوری که فوتبال امریکایی و بسکتبال حرف اول را می‌زند. مسی نیز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که در این تصویر می‌توانید او را بعنوان یکی از شخصیت های جی تی ای 6 مشاهده کنید.

نیمار جونیور در جی تی ای 6

3.نیمار جونیور

یک فوتبالیست بسیار با استعداد برزیلی که از نظر اکثر فوتبال دوستان، با انتخاب های اشتباهش به حقش در فوتبال نرسید. او در جوانی در باشگاه بارسلونا کنار مسی بازی می‌کرد و به دلیل اینکه معتقد بود زیر سایه مسی فوتبالش دیده نمی‌شود، به PSG رفت. اما این انتخاب برای او خیلی خوب نبود و نتوانست جایگاه واقعی را در فوتبال به او بدهد. البته از نظر مالی قرارداد بسیار خوبی بست که در زمان خودش پر هزینه ترین انتقال تاریخ بود. نیمار اما بعد از چند سال قدر نشناسی پاریسی ها، به عربستان و باشگاه الهلال رفت و از بدشانسی در آنجا مصدوم شد. حال طرفداران او منتظر بازگشت دوباره به اروپا و ثبت روزهای درخشان قدیم هستند. نیمار جونیور را بعنوان یکی از شخصیت های جی تی ای 6 ببینید...

زلاتان در جی تی ای 6

4.زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان نیز یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ بوده است که به دلیل هم نسل بودن با مسی و رونالدو دو افسانه تاریخ فوتبال، نتوانست به شهرت کافی و جوایز دست پیدا کند. اما همه ما می‌دانیم که زلاتان نسبت به بسیاری از فوتبالیست های محبوب تاریخ در نسل های قبل، برتری دارد. زلاتان علاوه بر فوتبال بی نظیر و متفاوت، یک شخصیت کاملا متفاوت دارد که از محبوبیت عجیبی در بین هواداران خود برخوردار است. و این بار زلاتان را بعنوان یکی از شخصیت های جی تی ای 6 می‌بینیم.

کریم بنزما در جی تی ای 6

5.کریم بنزما

بعد از رفتن رونالدو از رئال مادرید، تازه اصل بنزما شکوفا شد. او در سال های پایانی از در رئال گل های زیادی را به ثمر رساند و تبدیل به یک فوق ستاره برای هواداران این تیم شده بود. کریم بنزما نیز مانند اکثر ستاره های فوتبال، تصمیم گرفت سال های پایانی فوتبالش را در آسیا بگذراند. او بعد از درخشش در فوتبال اسپانیا به باشگاه الاتحاد عربستان رفت تا مسیر رونالدو را تکرار کند. بنزما نیز گل های حساسی را در فوتبال عربستان زده است و روزهای خوبی را سپری می‌کند. این بار بنزما را در قالب کاراکتر بازی جی تی ای 6 ببینید.

لواندوفسکی در بازی جی تی ای 6

6.رابرت لواندوفسکی

مهاجم محبوب بایرنی ها، این بار در اقدامی غیر منتظره به بارسلونا رفت تا فوتبال اسپانیا را تجربه کند. او در بارسلونا نیز موفق بود اما نه در بازی های بزرگ! در مجموع این یک انتقال بزرگ در تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. همچنین بعد از مدتی هری کین جای او را در بایرن مونیخ پر کرد. لواندوفسکی را با یک ماشین کلاسیک امریکایی در جی تی ای 6 ببینید.

اگر به بازی جی تی ای علاقمند هستید، قبل از انتشار بازی جی تی ای 6 در سال 2025، حتما همچنان GTA V بازی می‌کنید. پس برای مشاهده لیست کامل رمز های جی تی ای وی روی لینک کلیک کنید.

لوکا مودریچ در جی تی ای 6

7.لوکا مودریچ

مودریچ نیز یکی از ستاره های باشگاه رئال مادرید است که موفق شد پس از نایب قهرمانی با تیم ملی کرواسی در جام جهانی، توپ طلای سال 2018 را نیز کسب کند تا یکی از عنوان داران تاریخ فوتبال جهان باشد. این ستاره اهل کرواسی یک پاسور بسیار قدرتمند برای باشگاه مادریدی است که بعد از جام جهانی 2018 بیشتر به او توجه شده است. این بار مودریچ را در استایل شخصیت های جی تی ای 6 ببینید.

محمد صلاح در جی تی ای 6

8.محمد صلاح

 صلاح فوق ستاره مصری باشگاه لیورپول انگلیس که به دلیل مسلمان بودن در ایران خیلی زود شناخته شد و بعد از مدتی با بازی های درخشان در دنیا نیز محبوبیت و شهرت بسیار زیادی را کسب کرد. این فوتبالیست مصری توانست در اولین سالهای حضورش در سطح اول فوتبال تیم ملی کشورش را به جام جهانی برساند اما به دلیل خلای سرخیو راموس در بازی با رئال مادرید، خودش مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. استایل محمد صلاح را در بازی جی تی ای 6 ببینید.

کیلیان امباپه در جی تی ای 6

9.کیلیان امباپه

ستاره جوان فرانسوی دنیای فوتبال که اصالت او به کامرون بر می‌گردد اما در فرانسه به دنیا آمده است و در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شهرت رسیده است. او در کنار ارلینگ هالند ارزشمند ترین فوتبالیست حال حاضر جهان به حساب می‌آید و هر ساله در زمان نقل و انتقالات سر و صدای زیادی از انتقال او به رئال مادرید ایجاد می‌شود اما در نهایت او در پاریس ماندگار می‌شود. شایعات اخیر نشان می‌دهد که پرز از تلاش برای جذب او منصرف شده است و می‌خواهد برای جذب هالند تلاش کند. باید دید در ادامه این دو فوتبالیست ارزنده چه اتفاقات نقل و انتقالاتی را تجربه می‌کند. این بار ستاره جوان دنیای فوتبال یعنی کیلیان امباپه را در قالب یک کاراکتر جی تی ای 6 ببینید.

سرخیو راموس در جی تی ای 6

10.سرخیو راموس

راموس، مدافع تکرار نشدنی رئال مادرید که محبوبیت بسیار زیادی در بین هواداران رئال مادرید دارد و به طور همزمان، طرفداران تیم های دیگر از او متنفر هستند. او به دلیل بازی های خشنی که انجام داده است و خطا های وحشتناکی که روی بازیکنان مختلف انجام داده است، حواشی زیادی را تجربه کرده است. سرخیو راموس در سال های اخیر دست به کار بزرگ و متفاوتی زده است. او با وجود داشتن پیشنهاد چند میلیون دلاری از تیم های عربستان و امریکا، تصمیم گرفت به باشگاه جوانی خودش یعنی سویا برگردد. او با قرارداد بسیار پایین یک میلیون دلاری با سویا قرارداد بست در صورتی که می‌توانست با تیم های غیر اروپایی 15 تا 20 میلیون دلار قرارداد ببندد. این بار راموس خشن را در قالب یک شخصیت جی تی ای 6 ببینید.

 

لازم به ذکر است که تمام این شخصیت ها ساختگی هستند و آنها در حقیقت در بازی جی تی ای 6 حضور ندارند. شخصیت های اصلی بازی جی تی ای 6 یک زن و شوهر خلافکار هستند. نام آنها جیسون و لوسیا است. منتظر انتشار بازی در سال 2025 می‌مانیم تا بیشتر با آنها آشنا شویم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید