معرفی بهترین بازی ماشینی موبایل (اندروید+آیفون) | CarX Highway Racing

اگر مدتهاست به دنبال یک بازی ماشینی درجه یک برای موبایل می‌گردید، چه سیستم عامل اندروید و چه IOS، که در حد بازی های کامپیوتری مانند نید فور اسپید باشد، جای درستی آمدید. من از کودکی بازی های ماشینی را دنبال می‌کردم از نید فور اسپید ماست وانتد گرفته تا نید فور اسپید هیت و الآن هم که سالها از آن زمان می‌گذرد، بازی مورد علاقه من فورتزا هورایزن است و اوقات فراقتم را با این بازی می‌گذرانم.

بازی های ریسینگ همیشه سبک مورد علاقه من دی گیم ها بوده اند اما هیچوقت نتوانستم یک بازی موبایلی که بتواند در زمانهایی که دسترسی به کنسول یا کامپیوتر ندارم، جای آنها را برای من پر کند پیدا نکردم.

بعد از مدتی گشتن دنبال چنین بازی درجه یکی برای موبایل، نا امید شدم و دیگه بازی ماشینی جدیدی را روی موبایل نصب نکردم اما به طور اتفاقی با یک بازی ماشینی اندرویدی درجه یک آشنا شدم به نام CarX Highway Racing که در اتوبان رانندگی می‌کنید و مسابقه می‌دهید. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با بهترین بازی ماشینی اندروید آشنا شویم.

بهترین بازی ماشینی اندروید

در ابتدای این بازی، مانند اگر بازی های ماشینی حرفه ای 3 ماشین در اختیار شما قرار می‌دهد که شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید. ماشینهایی که به شما پیشنهاد می‌دهد، فولکس واگن گلف GTI، مینی ماینر و مزدا میاتا است.

در مقاله ای بهترین بازی های آفلاین اندروید را معرفی کرده ایم که اگر به این بازی ها علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنم این لیست را مطالعه کنید.

فولکس واگن گلف جی تی آی در بهترین بازی ماشینی اندروید

 همانطور که می‌بینید یکی از محبوب ترین خودروهای آلمانی در دنیا جزء گزینه های اولیه شما برای انتخاب است که حداکثر سرعت 135 مایل بر ثانیه، شتاب صفر تا 100 مایل 7.01 ثانیه و 163 اسب بخار قدرت را به شما می‌دهد که برای شروع می‌توان این خودرو را گزینه مناسبی دانست.

مینی ماینر در بازی کار ایکس ریسینگ

دومین گزینه برای شما باز هم یک خودروی آلمانی محبوب ارزان قیمت است به نام مینی ماینر که همه ما این برند را با مستربین شناخته ایم! این خودرو نیز حداکثر سرعت 138 مایل بر ثانیه را به شما می‌دهد و در مدت زمام 7.52 ثانیه می‌تواند شما را از سرعت صفر به صد مایل بر ثانیه برساند. با وجود شتاب کمتر اما این ماشین اسب بخار بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد یعنی 168 اسب بخار.

مزدا میاتا در بهترین بازی ریسینگ موبایلی کار ایکس ریسینگ

به دلیل علاقه شخصی به خودرو های ژاپنی، بنده خودروی سوم یعنی مزدا میاتا را انتخاب کرده ام. در زمانی که این مقاله را می‌نویسم حدود یک هفته بازی را انجام داده ام و مقداری این خودرو را تقویت کردم در غیر این صورت، شتاب و سرعت این ماشین نیز تفاوتی با قبلی ها نداشت و هر سه مورد در یک سطح نزدیک به هم بودند. با این حال، با هزینه کمی توانستم این خودرو را به 170 اسب بخار ارتقاع دهم که صفر تا صد مایل آن در 6.55 ثانیه طی می‌شود و حداکثر سرعت 142 مایل بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این خودرو ها، خودروهای زیاد دیگری نیز در این بازی وجود دارد که اگر ماشین باز هستید و خودرو های معروف دنیا را می‌شناسید، این مورد می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. از خودروهای سوپر اسپرت ایتالیایی گرفته تا آلمانی ها و ماسل کار های امریکایی و در نهایت ژاپنی های محبوب در این بازی وجود دارند. در ادامه برخی از آنها را معرفی می‌کنیم. تعداد خودرو ها در این بازی زیاد است و نمی‌شود همه آنها را معرفی کنیم.

مرسدس بنز ای ام جی در بهترین بازی ماشینی اندروید

بعنوان اولین خودروی محبوب در این لیست، به سراغ مرسدس ای‌ام‌جی جی‌تی می‌رویم. اگر آلمانی باز هستید و عاشق خودرو های مرسدس بنز، با این ماشین می‌توانید از بازی کار ایکس ریسینگ لذت چند برابری ببرید. این خودرو به شما حداکثر سرعت 223 مایل بر ساعت و صفر تا صد 3.17 را با 511 اسب بخار می‌دهد. این خودرو یکی از بهترینهای این بازی است.

فورد ماستنگ در بازی کار ایکس ریسینگ

خودروی بعدی که در بین ایرانی ها طرفداران بسیار زیادی دارد، فورد ماستنگ امریکایی است. البته هر سه ماسل کار معروف امریکایی یعنی دوج چلنجر و شورلت کامارو نیز در این بازی حضور دارند که جذابیت بازی را برای امریکایی باز ها چند برابر می‌کنند. این خودرو با صفر تا صد 4.88 و حداکثر سرعت 189 مایل عملکرد قابل قبولی در برابر خودرو های هم رده و هم قیمت دارد.

اگر آیفون دارید و اکثر بازی ها برای شما پولی هستند، ما در یک لیست بهترین بازی های رایگان آیفون را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

نیسان جی تی آر در بهترین بازی موبایلی ماشینی

به سراغ محبوب ژاپنی باز ها می‌رویم. نیسان جی تی آر در طول تاریخ همه عاشقان خودرو را به خود جذب کرده بود. دو نسل از نیسان جی تی آر یعنی مدل 2002 که معروف که نیسان جی تی آر اسکایلاین است و این نسل 2016 که در تصویر می‌بینید در این بازی هستند که می‌توانید طبق سلیقه خود آنها را خریداری کنید. این خودرو نیز با حداکثر سرعت 219 مایل و صفر تا صد 3.47 ثانیه عملکرد قابل قبولی دارد البته لازم به ذکر است که تمامی خودرو ها قابل تیونینگ و تقویت بیشتر هستند.

دوج چارجر 1369 در بهترین بازی ماشینی اندروید

اسطوره بی بدیل امریکایی ها. دوج چارجر 1969 اینجاست، عضوی از بهترین بازی ماشینی موبایل یعنی بازی کار ایکس ریسینگ. این خودروی محبوب که وین دیزل در فیلم سریع و خشن از او استفاده می‌کرد، به دلیل وزن سنگین و بدنه بزرگ شتاب خوبی ندارد و صفر تا صد را در 8.22 ثانیه پر می‌کند اما سرعت قابل قبول 148 مایل بر ثانیه دارد. البته این خودرو با یک تیونینگ درست و اصولی می‌تواند تمام خودروهای این بازی را شکست دهد!

گیم پلی بازی کار ایکس ریسینگ بهترین بازی ماشینی اندروید

از بحث معرفی خودرو ها که بگذریم، بازی گیم پلی بسیار خوب و گرافیک جذابی دارد. این بازی و مسابقاتش در اتوبانها در جریان است و نکته جالب توجه این است که هربار اتوبانها متفاوت طراحی شده اند و علاوه بر خودروها که با جزئیات خوبی طراحی شده اند، اتوبانها هم گرافیک بسیار خوبی دارند و تکراری نبودن آنها شما را ساعتها در بازی نگهمیدارد.

شما می‌توانید ماشینها را به چند طریق کنترل کنید که مهمترین آنها اتصال کنترلر یا دسته های بازی است. خصوصا اگر دسته های بلوتوثی یا دسته ایکس باکس و پلی استیشن داشته باشید می‌توانید با اتصال آن به موبایل از بازی لذت چندین برابری ببرید.

شخصی سازی در بازی کار ایکس ریسینگ

در این بازی از لحاظ شخصی سازی دست شما بسیاز باز است و تفاوت چندانی با بازی های کامپیوتری ندارد. تمام قطعات خودرو را شما می‌توانید تقویت کنید و هرکدام از آنها تاثیراتی روی شتاب، سرعت، هندلینگ و اسب بخار شما دارند. نکته جالب این است که اگر از فنی خودرو سر در بیاورید متوجه می‌شوید که هرکدام از آنها تاثیر منطقی روی عملکرد خودروها دارند و صرفا یک عدد نیستند! مثلا تقویت توربوی ماشین همانقدر تاثیر گذار است که در دنیای واقعی تاثیر می‌گذارد.

شخصی سازی ظاهری در بازی کار ایکس ریسینگ

در شخصی سازی ظاهری نیز این بازی یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است. علاوه بر اینکه شما هر قطعه از خودرو مانند رینگ، گلگیر ها، درب ها و... را می‌توانید تغییر دهید، بادی کیت های آماده نیز برای هر خودرو طراحی شده است که میتوانید از آنها استفاده کنید و خودروی خود را زیباتر کنید. از نظر تنوع رنگی نیز تقریبا تمام رنگ ها در این بازی وجود دارد.

در نهایت، اگر به دنبال یک بازی ماشینی درجه یک برای اندروید یا آیفون هستید که در اتوبانها مسابقه دهید و مرحله ای و آنلاین نیز داشته باشد، این بازی بهترین انتخاب برای شما است. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید