معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2024

با توجه به افزایش قیمت پی سی های گیمینگ و کنسول های بازی، امروزه بازی های موبایلی یکی از مهمترین سرگرمی های افراد هستند. بازی کردن با موبایل سن و سال نمیشناسد و چه کودکی 5 ساله باشید و چه کهن سال باشید از بازی کردن لذت میبرید و باعث میشود دقایقی از مشغله های ذهنی دور باشید و به ذهنتان استراحت دهید.

کاربران اپل یکی از مشکلاتی که معمولا دارند پولی بودن بازی های سیستم عامل IOS است. در این مقاله به کمک شما آمدیم و بهترین بازی های رایگان برای آیفون را برای شما جمع آوری کردیم و با معرفی کوتاهی از این بازی ها، به کار شما را برای انتخاب بازی مورد علاقه خودتان راحت کرده ایم. در این مقاله با سیبما همراه باشید تا با هم بهترین بازی های موبایلی برای اپل را بررسی کنیم.

اول مقاله میگویم که در این مطلب قرار نیست بازی های معروفی مانند کالاف دیوتی موبایل ، پابجی ، کلش آف کلنز و بازی های معروفی مانند آنها که همه شما میشناسید را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید...

معرفی بهترین بازی رایگان آیفون

۱- بازی امانگ آس Among Us

  • سبک: اکشن آنلاین
  • سازنده:  InnerSloth
  • رده سنی: +۹

بازی امانگ اس یکی از بازی هایی است که بعد از انتشار اولیه استقبال خوبی از این بازی نشد اما بعد از مدتی به ترند اول دنیای بازی ها تبدیل شد و محبوبیت عجیبی بدست اورد! این بازی توسط استودیوی InnerSloth  ساخته شده است.

این بازی شباهت های زیادی به بازی مافیا یا بازی جاسوس دارد! داستان بازی به این صورت است که شما در یک سفینه فضایی هستید که تعدادی فضانورد در آن حضور دارند و در بین شما یک شیاد یا نامی که در بازی به کار رفته است Imposter  حضور دارد و شما باید با کمک هم تیمی های خود آن شیاد را پیدا کرده و از بازی حذف کنید.

در این بازی برای هر دست باید 4 تا 10 نفر حضور داشته باشد و این بازی بصورت آنلاین انجام میشود. در زمان ورود شما یا خدمه هستید یا شیاد باید نقش خود را بدانید و متناسب با آن، بازی کنید. اگر خدمه هستید باید به امور سفینه رسیدگی کنید و در عین حال مراقب حمله شیاد و بدنبال پیدا کردن آن باشید و به همکاران خود کمک کنید و اگر شیاد هستید باید مشغول خرابکاری مخفیانه و همچنین کشتن دیگر بازیکن ها باشید. مهمترین قیمت بازی گفتگو است که در دو زمان باید انجام شود، پیدا شدن جنازه و به صدا در آمدن زنگ خطر! که در این بخش باید مثل بازی مافیا به دنبال شیاد بگردید و با اتهام زنی آنرا پیدا کنید و از بازی حذف کنید.

بازی گرافیک قابل قبولی دارد و میتوانید از این بازی ساعت ها لذت ببرید.

معرفی بازی رایگان امپراطوری زندان آیفون

2.-بازی امپراطوری زندان Prison Empire Tycoon

 

  • سبک: استراتژیک
  • سازنده: Codigames
  • رده سنی: +۱۲

 در بازی امپراطوری زندان، شما یک مدیر زندان هستید که باید تمام قسمت های این زندان را مدیریت کنید. در شروع بازی شما آموزش هایی میبینید که باید طبق آن بازی را پیش ببرید، در این قسمت نحوه ارتقاع سلول ها و مدیریت بخش های مختلف زندان را یاد میگیرید و برای مدیریت زندان آماده میشوید.

کاری که شما باید در این بازی انجام دهید ارتقای سلول های زندان و افزایش امکانات این زندان است که در اختیار شما قرار گرفته است. هرچه این زندان منظم تر باشد و امکانات کامل تری داشته باشد به طبع شما هم بعنوان یک مدیر نمونه امتیازات بالاتری را کسب میکنید.

گیم پلی این بازی مانند همه بازی های استراتژیک بصورت اشاره و کلیک است. کافیست شما اشاره کنید تا دستورتان انجام شود. شما از طریق فهرست بازی میتوانید امکانات جدید را انتخاب و به زندان اضافه کنید همچنین برای امورات زندان میتوانید نیرو های مورد نظر خود را استخدام کنید.

همه زندانی ها دارای احساس هستند و اگر از شما کم کاری دیده شود ممکن است در زندان شورش شود و درگیری هایی بین زندانی ها شکل گیرد. بعنوان مثال کافیست در غذاخوری زندان، غذا کم بیاید یا بی کیفیت باشد... عواقب این اتفاق بعهده خودتان است.

گرافیک بازی بصورت کارتونی است و طوری طراحی شده است که شما را خسته نمیکند و میتوانید ساعت ها درگیر این بازی شوید. همچنین موسیقی این بازی بسیار مناسب انتخاب و ساخته شده است که حس مدیریت را به شما انتقال میدهد.

معرفی بازی رایگان برای آیفون

3-بازی لیگ آو لجندز League of Legends: Wild Rift

 

  • سبک: استراتژیک
  • سازنده: Riot Games
  • رده سنی: +۱۲

اگر به بازی های سبک موبا علاقمند هستید از کنار این بازی به سادگی عبور نکنید! از انتشار این بازی بیش از 10 سال میگذرد و همچنان یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیکی برای موبایل است. استودیوی سازنده این بازی به مناسبت ده سالگی انتشار این بازی محبوب نسخه Wild Rift را منتشر کرده است که استقبال بسیار خوبی از این بازی شده است.

در این بازی شما قهرمان های بازی را انتخاب کرده و با آن به انجام بازی میپردازید و شروع به کسب امتیاز میکنید. با کسب امتیاز بیشتر میتوانید قهرمان های جدید را باز کرده و با آنها بازی کنید. در این بازی شما پنج به پنج به رقابت میپردازید. حدود 20 دقیقه زمان دارید تا حریف خود را شکست دهید.

گرافیک این بازی بسیار جذاب است و فرقی با نسخه کامپیوتر ندارد. طراحان این بازی تمام تلاش خود را کردند که در بهترین حالت این بازی را برای موبایل منتشر کنند و به نظر در این کار موفق بوده اند.

معرفی بازی اعتیاد آور تمرکزی برای آیفون

 4-بازی تست تمرکز aa

  • سبک: تمرکزی
  • سازنده:General Adaptive Apps
  • رده سنی: +3

اگر به دنبال یک بازی فکری-تمرکزی اعتیاد آور میگردید بازی aa را به هیچ عنوان از دست ندهید! این بازی واقعا خطر اعتیاد دارد!

به ظاهر بسیار ساده به نظر می‌آید اما این بازی شما را به طوری جذب خودش میکند که ساعت ها مینشینید و مرحله به مرحله پیش میروید. بازی به این صورت است که شما تعدادی سوزن در اختیار دارید و باید روی یک دایره گرداننده بیندازید. اگر این سوزن ها به هم برخورد کنند شما بازنده هستید. این بازی مرحله به مرحله سخت تر میشود از سوزن هایی که از قبل در دایره وسط وجود دارند تا نوع و سرعت چرخش دایره. این بازی را حتما باید تجربه کنید خیلی نمیشود با متن توضیح داد! پیشنهاد میکنم حتما نصب کنید برای زمان هایی که منتظر هستید و میخواهید وقت بگذرانید عالی است.

معرفی بازی ترسناک رایگان برای آیفون

5-بازی مرگ قبل از طلوع (دد بای دیلایت) Dead by Daylight Mobile

  • سبک: ترسناک
  • سازنده: Behaviour Interactive
  • رده سنی: +۱۷

اگر دنبال یک بازی ترسناک رایگان برای آیفون میگردی، دقیقا جای درستی آمدی! این یک بازی آنلاین 5 نفره است که یک نفر بعنوان قاتل و چهار نفر بعنوان بازمانده در آن حضور دارند. اگر شما یکی از بازمانده ها باشید باید به دیگر بازیکن ها کمک کنید تا موتور برق را روشن کرده تا دروازه را برای فرار گروه باز کنید. اما از نظر من بازی بعنوان قاتل جذابیت و هیجان بیشتری دارد. شما باید جلوی فرار بازمانده ها را بگیرید و اجازه ندهید درب باز شود. به‌عنوان مثال می‌توانید با قرار دادن تله در مکان مناسب آن‌ها را گیر انداخته و روی قلاب‌های گوشت قرار دهید. هربار که این اتفاق می‌افتد بازمانده ها فرصت کوتاهی دارند تا هم گروهی خود را نجات دهند. با حذف هریک از بازمانده ها کار برای بقیه آنها بسیار سخت تر میشود و بازی کاملا به توانایی کار گروهی افراد بستگی دارد، اگر بتوانند با هم گروهی های خود هماهنگ شوند و به هم کمک کنند میتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند.

گیم‌پلی در نقش بازمانده و قاتل، دو شکل مختلف دارد. در نقش بازمانده، شما باید با کمک دیگر اعضای تیمتان، در کنار یک موتور برق قرار بگیرید و با حل یک پازل تقریباً دشوار، آن را روشن کنید. در صورتی که در حل این پازل اشتباهی رخ دهد، شما احتمالاً توسط قاتل بازی شناسایی می‌شوید و در نتیجه بازی را باخته‌اید.

از سوی دیگر، کنترل قاتل در بازی به مراتب آسان‌تر است. شما می‌توانید به‌صورت مستقیم کنار بازمانده قرار بگیرید و با استفاده از دکمه مربوطه، آن‌ها را به محل مشخص شده بکشانید و آن‌ها را به قتل برسانید.

این بازی بعنوان یک بازی موبایلی گرافیک قابل قبولی دارد اما نکته قابل تحسین این بازی نورپردازی آن است که بعنوان یک بازی ترسناک واقعا کار خوبی از آب در آمده است و در ساخت یک فضای ترسناک بسیار موفق عمل کرده است.

بازی فکری رایگان آیفون

6-بازی توپ آجر شکن یا سوایپ بریک Swipe Brick Breaker

  • سبک: فکری
  • سازنده: Nine Games
  • رده سنی: +3

اگر بگویید بازی رایگان اعتیاد آور برای آیفون احتمالا اکثر افراد به شما بازی آجر شکن را معرفی میکنند. اگر در مترو یا مکان های شلوغ که باید انتظار بکشید رفت و آمدی دارید معمولا افرادی را دیده اید که در حال انجام این بازی هستند. سوایپ بریکر یک بازی کلاسیک برای آیفون است که در عین سادگی جذابیت بسیار زیادی دارد و قطعا بعد از اولین بازی معتاد این بازی خواهید شد! این بازی به این صورت است که شما اول بازی یک توپ دارید و باید یک آجر را بشکنید و در ادامه تعداد آجر ها و تعداد توپ ها بیشتر میشود. شما باید با جمع آوری توپ ها آجر های بیشتری را بشکنید. زمانی که این آجر ها به پایین صفحه برسد شما باختید! زاویه ای که شما توپ را به سمت آجر ها پرتاب میکنید بسیار مهم است باید تلاش کنید تا توپ را طوری ارسال کنید که برگشت داشته باشد و به آجر های بیشتری برخورد کند. با یک بار بازی کردن کامل متوجه نوع بازی کردن آن میشوید و در جاهایی که باید منتظر بمانید یکی از بهترین بازی ها است.

معرفی موتور بازی برای آیفون

7-بازی رالی موتور سواران Dirt Bike Unchained

  • سبک: ریسینگ
  • استودیو: Red Bull
  • برای سنین: +۴

سبک بازی‌های رالی موتوری از جمله پر طرفدار ترین بازی های موبایلی هستند و هر سال بازی‌های جدیدی از این سبک برای آیفون منتشر می‌شود. بازی Dirt Bike Unchained یکی از این بازی‌ هاست که چند وقتی از انتشارش می‌گذرد و توانسته است تعداد زیادی از گیمر ها را به سمت خود جذب کند. در ابتدای بازی، با مکانیزم‌های مختلف آن آشنا می‌شوید. شما می‌توانید با استفاده از یک انگشت، بازی را کنترل کنید. این سادگی کنترل بازی، به منظور آسانی آن نیست، بلکه با استفاده از مکانیزم ساده بازی، تجربه‌ی بهتری برای شما فراهم می‌شود.

این سادگی در کنترل موتور ها دارای چالش های بسیاری است که در فراز و فرود های بازی باید آنرا طوری کنترل کنید که تعادل موتور به هم نخورد.

گرافیک بازی بعنوان یک بازی موبایلی از کیفیت خوبی برخوردار است و میتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند.

معرفی بازی رایگان اپل تیم مبارزان سیبما

8-بازی تیم مبارزان Door Kickers: Action Squad

  • سبک: اکشن
  • استودیو: KillHouse Games
  • برای سنین: +۱۲

اگر به بازی های اکشن علاقمند هستید این بازی حتما توجه شما را جلب میکند! اکثر بازی‌های اکشن موبایل، با یک مکانیزم ساده، تلاش می‌کنند تا مخاطب را برای مدتی سرگرم کنند، اما استودیوی KillHouse Games با ساخت بازی Door Kicker: Action Squad، یک تجربه‌ی اکشن سخت و چالش‌برانگیز را برای بازیکنان فراهم کرده است. در این بازی، شما در نقش یک گروه امنیتی قرار می‌گیرید و باید به مقر خلافکاران نفوذ کرده و آن‌ها را نابود کنید. بازی شامل سه حالت کلاسیک، زامبی و حالت اتفاقی است، که هر یک چالش‌های مخصوص به خود را دارند. قبل از شروع هر مرحله، باید یکی از شخصیت‌ها و تجهیزاتی که در طول مراحل قبل به دست آورده‌اید، انتخاب کنید. به‌علاوه، هر شخصیت تجهیزات مخصوص به خود را دارد که باید با توجه به نوع مرحله، باهماهنگی بیشتری با آن‌ها استفاده شود.

گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و پس از چند مرحله، کاملاً با آن آشنا می‌شوید. در هر دست بازی، المان‌های مختلفی بسته به تجهیزاتی که انتخاب می‌کنید، در صحنه قرار می‌گیرند. این المان‌ها شامل تغییر اسلحه، پرتاب نارنجک و یا حتی نوع هدف گیری و ضربات دست می‌شوند. علاوه بر این، در بیشتر مراحل بازی، قسمتی وجود دارد که باید دری را باز کنید و این امر بسته به شخصیت بازیکن، با روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ به‌عنوان مثال، یکی از شخصیت‌ها آن را می‌شکند، در حالی که دیگری آن را بدون صدا باز می‌کند.

گرافیک پیکسلی که در بازی به‌کار رفته، تجربه‌ی جالبی را برای بازیکنان فراهم می‌کند که می‌تواند برای گیمر های قدیمی جذاب به‌نظر برسد. همچنین، موسیقی موجود در بازی به‌خوبی در ایجاد حس اکشن و هیجان، کار خود را انجام می‌دهد.

بازی ماشینی رایگان برای آیفون

9-بازی ماشینی آسفالت Asphalt 9: Legends

 

  • سبک: ریسینگ
  • استودیو: Gameloft
  • برای سنین: +3

اگر تا اینجای لیست جای یک بازی ماشینی را خالی میدانستید، به جای درستی رسیدید. در حال حاضر، سری بازی Asphalt به عنوان یکی از برترین بازی‌های مسابقه ای برای سیستم عامل‌های تلفن همراه، در صدر لیست بازی‌ها قرار دارد و هیچ رقیبی نمی‌تواند با این سری به رقابت بپردازد. Asphalt 9، یک بازی اتومبیل‌رانی حماسی است که توسط شرکت Gameloft توسعه داده شده و برای گیمرهایی که به دنبال بازی‌های مسابقه‌ای و رایگان هستند، یک انتخاب عالی است. در این بازی، شما می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از ماشین‌های مسابقه، ماشین رویایی خود را انتخاب کنید و در مسابقات پیروز شوید. بازی Asphalt 9، از اتومبیل‌های واقعی، تکنیک‌های HDR جالب و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که هر گیمری را به خود جذب می‌کند. علاوه بر انتخاب ماشین، شما می‌توانید طراحی ماشینتان را نیز شخصی‌سازی کنید.

 

شما باید بازی را در حالت حرفه ای شروع کنید و بیش از 60 جلسه و 800 رویداد را به پایان برسانید تا به رقابت های 7 نفره آنلاین راه پیدا کرده و قهرمان این بازی شوید.

بازی فکری رایگان برای آیفون

10-بازی دراپ نامبر Drop The Number

 

  • سبک: فکری
  • استودیو: SUPERBOX
  • برای سنین: +7

بازی فکری دراپ نامبر، بازی ای که خودم بهش اعتیاد دارم! این بازی برای کسانی که به ریاضی و تصاعد علاقمند هستند خیلی جذابه. اعدادی که در این بازی میبینید همون اعداد بازی 2048 هست اما نوع بازی کاملا متفاوت هست. این بازی بصورت تصادفی اعدادی رو به شما میده که باید اونها رو بچینید. درصورتی که عددی که قرار میدید با عدد مجاور، چه پایین، چه راست و چه چپ برابر باشه اعداد با هم جمع میشن هرچه این جمع بالاتر بره شما هم امتیاز بیشتری کسب میکنید. این بازی برای زمان هایی که باید منتظر بمونید واقعا عالیه مثلا من خودم وقتی میرم کارواش بازی میکنم طوری که حتی بعد از تموم شدن کار ماشینم هم چند دقیقه به بازی ادامه میدم و همونجا میشینم! حتما پیشنهاد میکنم این بازی رو نصب کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم 10 مورد از بهترین بازی های رایگان برای آیفون را انتخاب و به شما معرفی کنیم. بازی هایی که با هر سبکی و هر سلیقه ای کنار هم جمع آوری شدند. احتمالا توانستید بین بازی های معرفی شده، بازی رایگان مورد نظر خودتان را برای آیفون انتخاب کنید. اگر نه ما در آپدیت های بعدی حتما بازی های جدیدی را به این مقاله اضافه خواهیم کرد.

اگر به بازی ها علاقمند هستید پیشنهاد میکنم دسته بندی اخبار و معرفی بازی ها را در بلاگ سیبما دنبال کنید. ما در این دسته بندی جدید ترین اخبار از بازی هایی که رونمایی شده اند یا قرار است رونمایی شوند را قرار میدهیم همچنین بازی ها را در بخش ها و ژانر های مختلف به شما معرفی میکنیم بعنوان مثاله در مقاله ای به معرفی 10 بازی استراتژیک برای اندروید پرداختیم که پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.

ممنون که تا اینجای این مقاله با سیبما همراه بودید. امیدوارم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

محمد گفت:
واقعا مطالب فوق العاده ای را منتشر کردید ممنونم ازتون

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید