امیررضا رفیعی، دروازه بان جدید پرسپولیس کیست؟

از مدتها قبل زمانی که درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای جذب دروازه بان ذخیره اقدام نکرد، نام امیررضا رفیعی بعنوان دروازه بان دوم مطرح شده است. درویش معتقد بود امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس که متولد 22 فروردین 1381 است و اکنون 21 سال سن دارد، استعداد زیادی دارد و می‌تواند دروازه بان ذخیره مطمئنی برای پرسپولیس باشد.

 

امروز یعنی 9 اسفند 1402 به دلیل محرومیت علیرضا بیرانوند، امیررضا رفیعی باید درون دروازه پرسپولیس بایستد و امتحانش را پس دهد. این اولین بازی او در لیگ برتر و در رده بزرگسالان است. امیررضا رفیعی قبل از پرسپولیس عضو تیم نساجی مازندران بوده که در آنجا نیز هیچ بازی رسمی انجام نداده است.

بیوگرافی امیررضا رفیعی

رفیعی در رده جوانان در باشگاه های پیکان، مقاومت تهران و سایپا سابقه بازی دارد و پس از آن در رده بزرگسالان به باشگاه نساجی پیوست و از سال 1401 با پرسپولیس قرارداد بسته است.

او زاده تهران است و قد 1.86 متری دارد. امروزه در فوتبال روز دنیا اعتماد به بازیکنان جوان یک اتفاق عادی شده است. سالهای گذشته نام امباپه و هالند را بسیار شنیده ایم و این روزها هم بلینگام جوان در رئال مادرید و گاوی در بارسلونا روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارند.

اما این ماجرا بعنوان پست دروازه بان بسیار متفاوت است. اولین بازی برای یک دروازه بان جوان مانند امیررضا رفیعی در یک باشگاه بزرگ و پر هوادار مانند پرسپولیس، می‌تواند یک تیغ دو لبه باشد. امروز امیررضا رفیعی مقابل ذوب آهن در ترکیب ثابت قرار دارد و اگر بازی خوبی را ارائه دهد، می‌تواند تبدیل به یک ستاره جوان در لیگ برتر شود اما درصورتی که اشتباهی داشته باشد، فشار بسیار زیادی به او وارد می‌شود. بازی در تیم های بزرگ حتی برای بازیکنان با تجربه نیز بسیار سخت است چه رسد به این که او اولین بازی رسمی خود را در رده بزرگسالان انجام می‌دهد.

امیررضا رفیعی کیست؟

امیررضا رفیعی امروز آزمون سختی را پشت سر می‌گذارد. احتمالا او در شب گذشته از استرس زیاد نتوانسته است درست بخوابد! امیدواریم او یک عملکرد فوق العاده را از خود به جای بگذارد و بتواند دروازه پرسپولیس و تیم ملی را تا سالها بیمه کند.

البته او قبلا یک استرس بزرگتر را تجربه کرده بود. قبل از بازی مهم پرسپولیس و النصر، علیرضا بیرانوند دچار یک مصدومیت شده بود که نام امیررضا رفیعی بعنوان جایگزین او مطرح می‌شد. اما در نهایت بیرانوند خودش را به آن بازی رساند.

بیوگرافی امیررضا رفیعی دروازه بان جدید پرسپولیس

برای امیررضا یک برگ برنده وجود دارد آن هم هم تیمی با علیرضا بیرانوند است که قطعا تجربیاتش را به او منتقل می‌کند و به او برای بهتر شدن کمک خواهد کرد. همچنین او با مربی دروازه بانان برزیلی بسیار خوبی به نام ولسلی ننکا همکاری کرده است که این قطعا در آینده او تاثیرات مثبتی خواهد داشت

برای او آرزوی موفقیت و سربلندی در این آزمون بزرگ داریم. ممنونم که تا انتها با سیبما همراه بودید.

دروازه بان جدید پرسپولیس کیست؟

narges گفت:
این همونی نیس 4تا 4 تا میخوره ؟
حدیث گفت:
پشت اسم بیرانوند گم شده ....انشالله بزودی خودش رو بیشتر نشون بده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید