سامسونگ می‌خواهد سال 2024 میلادی 20 میلیون گوشی تاشو بفروشد

کمپانی سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی، سرمایه گذاری و تبلیغات گسترده ای را در زمینه گوشی های تاشو انجام دهد تا بتواند یک هدف جاه‌طلبانه، یعنی فروش 20 میلیون دستگاه موبایل تاشو را دنبال کند. سامسونگ در زمینه تولید موبایل های لمسی تاشو، فعلا دو رقیب سرسخت دارد که گوگل و موتورولا هستند. سامسونگ این روز ها درگیر آماده سازی سری ششم گوشی های هوشمند تاشوی خود است.

در ادامه با سیبما همراه باشید.

گوشی های تاشو سامسونگ

یک نشریه کره ای به نام The Elec گزارش داده است که هدف سامسونگ برای تولید و فروش گوشی های تاشو در سال آینده نسبت به سال 2023، پنج میلیون دستگاه افزایش خواهد داشت. سامسونگ در زمانی که رقیبی در بازار نداشت، هدف گذاری کرده بود که در سال 2023 بتواند 15 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ و زد فولد را به فروش برساند. اما این هدف را در سال 2024 به 20 میلیون دستگاه افزایش داد با وجود اینکه رقبای خوبی در این زمینه به آن اضافه شدند. شرکت های گوگل و موتورولا به این بازار ورود کرده اند تا با سامسونگ رقابت داشته باشند.

در بین تولید کنندگان چینی نیز شرکت های شیائومی، هواوی و آنر اخیرا شروع به تولید موبایل های تاشو کرده اند که این کار را در بازار آسیا و چین نیز برای سامسونگ سخت تر می‌کند.

گوشی های تاشو سامسونگ

 سامسونگ احتمالا قرار است که تغییرات خوبی را در سری ششم گوشی های هوشمند تاشوی خود ایجاد کند تا بتواند در بازاری که اپل، یعنی رقیب اصلی سامسونگ وجود ندارد، به آسودگی در صدر جدول بنشیند.

مهمترین ضعف گوشی های تاشو همانطور که می‌دانید نازک نبودن بدنه آن است که در حالت تا شده استفاده از آن را بسیار سخت می‌کند. مهمترین تغییر سری ششم سامسونگ زد فولد و زد فلیپ احتمالا نازک تر شدن آن است. 

انتظار داریم که در مدت زمان پیش رو، سامسونگ گوشی های تاشوی بیشتری را روانه بازار کند تا بتواند این بخش از بازار را بگیرد و به هدف فروش 15 میلیون دستگاه خود در سال 2023 برسد.

گلکسی زد فولد 6

در ادامه منتظر رونمایی رسمی سامسونگ از مدل جدید آن می‌شویم تا ببینید سامسون می‌تواند به هدف خود برسد یا خیر.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید