اینترنت طبقاتی تصویب شد! ارائه سیم کارت گردشگری بدون فیلتر به مشاغل خاص

طرح اهدای سیم کارت بدون فیلتر به توریست ها، هتل داران، آژانس های مسافربری و تور لیدر ها رسما تصویب شد. اگر خاطرتان باشد مدتی پیش، بحثی با عنوان اینترنت طبقاتی شکل گرفت که قرار است به افرادی خاص اینترنت بدون فیلتر تعلق گیرد. مدتها قبل راجع به ارائه اینترنت بدو فیلتر به اساتید دانشگاه ها و چند شغل دیگر شنیدیم و امروز نیز خبر ارائه اینترنت به مشاغلی دیگر که به توریست ها مربوط می‌شود.

اینترنت طبقاتی به هتل داران و توریست ها و آژانس ها

حال سوالی که پیش می‌آید این است که اگر وجود اینترنت می‌تواند در اقتصاد مردم تاثیر گذار باشد و نیاز روز جامعه است، چرا باید به عده خاصی ارائه شود؟ اگر اینترنت انقدر مهم است چرا چند قشر خاص باید به آن دسترسی داشته باشند؟ آیا میتوان تضمین کرد که در صورت وجود اینترنت طبقاتی، لابی ها و فساد هایی شکل نمیگیرد که این اینترنت به مسئولین و آقا زاده هایشان نرسد؟ آیا این موضوع باعث نمی‌شود که مسئولین از وضعیت مردم ناآگاه باشند؟

این طرح را کارگروه مصادیق مجرمانه دادستانی کل کشور تصویب کرده است. آیا این قدرت را نداشتند که محدودیت هایی که قرار بود موقت باشد را پایان دهند؟ مگر در زمان شروع محدودیت ها بارها واژه موقت گفته نشد؟ آیا هنوز وضعیت عادی نشده است؟

البته این نکته نیز لازم به ذکر است که اگر گردشگران خارجی با سیم کارت های کشور خودشان از ویژگی رومینگ سرویس ها در ایران استفاده کنند اینترنت بدون محدودیت برای آنها فعال می‌باشد و این مورد احتمال شخصی بودن موضوع را افزایش می‌دهد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید