بازیگران سریال تاسیان + خلاصه داستان و زمان پخش

تاسیان، جدید ترین سریال تولید شده توسط پلتفرم محبوب فیلیمو است که در صف پخش این پلتفرم قرار گرفته است. کارگردان این سریال تینا پاکروان است که با سریال موفق خاتون او را شناخته ایم. این بار با عاشقانه ای دیگر به میدان آمده است.

نقش های اصلی سریال تاسیان را هوتن شکیبا و مهسا حجازی بازی می‌کنند. در ادامه با مجله سیب ما همراه باشید تا اسامی بازیگران، زمان پخش و خلاصه داستان این سریال عاشقانه ایرانی را بررسی کنیم.

معرفی سریال تاسیان

خلاصه داستان سریال تاسیان

 تا امروز اطلاعات زیادی از این سریال اعلام نشده است و سازندگان تصمیم گرفتند بیشتر کنجکاوی کاربران را تحریک کنند. اما اطلاعات اولیه ای که داریم نشان می‌دهد که تاسیان یک سریال عاشقانه است که در دهه 50 روایت می‌شود. به نظر می‌رسد که در این سریال با همزمانی یک عشق عمیق و روزهای انقلاب اسلامی در ایران روبرو خواهیم بود. از خلاصه داستان این سریال فقط یک جمله بصورت رسمی اعلام شده است: "داستان عاشقیت آن در مهر 1356 آغاز می‌شود…"

فهرست بازیگران سریال تاسیان

در ادامه فهرست بازیگران سریال تاسیان و بیوگرافی آنها را بررسی خواهیم کرد. با سیبما همراه باشید.

هوتن شکیبا در سریال تاسیان

1.هوتن شکیبا در سریال تاسیان

 

هوتن شکیبا، بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی ایرانی، متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در شهر سنندج است. از همون بچگی به هنر علاقه داشت و همیشه تو کارای فرهنگی و نمایشی مدرسه شرکت می‌کرد. هوتن تو دوران دانشگاه به‌طور جدی وارد دنیای تئاتر شد و فوق‌لیسانس بازیگری رو از دانشگاه هنر تهران گرفت.

حضورش تو تئاتر باعث شد با کارگردانای مختلف همکاری کنه و کم‌کم راهش رو به تلویزیون و سینما باز کنه. با اینکه نقش‌های زیادی بازی کرده، اما با سریال "لیسانسه‌ها" حسابی معروف شد و تونست با بازی روان و طنزش دل مردم رو به‌دست بیاره. البته توانایی‌های بازیگریش فقط به طنز محدود نمی‌شه؛ تو فیلم "شبی که ماه کامل شد" نشون داد که چقدر تو ژانرهای جدی هم می‌تونه درخشان باشه. برای همین نقش، برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر شد.

اخیراً هوتن تو سریال "تاسیان" نقش‌آفرینی کرده و با این سریال جدیدش دوباره توجه‌ها رو به خودش جلب کرده. هوتن همیشه به ساده‌زیستی و دوری از حاشیه معروف بوده و بیشتر تمرکزش رو روی کارش گذاشته. همین باعث شده محبوبیتش بین مردم همچنان حفظ بشه.

مهران مدیری در تاسیان

2.مهران مدیری در سریال تاسیان

مهران مدیری، کارگردان، بازیگر و کمدین معروف ایرانی، متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران هست. کارش رو از تئاتر شروع کرد و کم‌کم با برنامه‌های طنز تلویزیونی مثل "ساعت خوش" حسابی به شهرت رسید. مدیری با ساخت و بازی در سریال‌هایی مثل "شب‌های برره"، "قهوه تلخ" و "هیولا" تبدیل به یکی از چهره‌های ماندگار طنز ایران شد. اون همیشه با نگاه انتقادی و طنز خاصش مردم رو خندونده. حالا تو سریال "تاسیان" نقش متفاوتی رو تجربه کرده و دوباره با بازی جذابش توجه‌ها رو به خودش جلب کرده. مدیری همیشه محبوب بوده و همچنان در قلب مخاطب‌ها جا داره.

نازنین بیاتی بازیگر سریال تاسیان

3.نازنین بیاتی بازیگر سریال تاسیان

نازنین بیاتی، بازیگر خوش‌چهره و بااستعداد ایرانی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران هست. اولین‌بار با فیلم "دربند" به کارگردانی پرویز شهبازی وارد سینما شد و برای همون نقش، نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد. نازنین بعد از اون تو فیلم‌ها و سریال‌های موفقی مثل "طعم شیرین خیال" و "عاشقانه" خوش درخشید. بازی طبیعی و ساده‌اش باعث شده خیلی زود بین مردم محبوب بشه. حالا با حضورش در سریال "تاسیان" دوباره تونسته نگاه‌ها رو به سمت خودش جلب کنه. نازنین بیاتی علاوه بر بازیگری، دستی هم تو طراحی لباس و موسیقی داره و همیشه دنبال تجربه‌های جدید تو هنر هست.

مهسا حجازی در سریال تاسیان

4.مهسا حجازی بازیگر سریال تاسیان

مهسا حجازی، بازیگر جوان ایرانی که همه بازی او را در سریال افعی تهران به خاطر داریم، این بار در یک ماجراجویی بزرگ نقشی پررنگ را در سریال تاسیان ایفا می‌کند. مهسا متولد 16 مهر 1373 است و در شهر تهران به دنیا آمده. اولین فیلم مهسا حجازی، فیلم خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی بوده اما با بازی در فیلم جنگ جهانی سوم در نقش لادن که با کارگردانی هومن سیدی بوده، بیشتر دیده شده. مهسا حجازی پس از سالها تلاش امیدوار است با اکران سریال تاسیان به موفقیت مورد نظرش در عرصه بازیگری دست پیدا کند.

صابر ابر بازیگر سریال تاسیان

5.صابر ابر بازیگر سریال تاسیان

صابر ابر، بازیگر خوش‌ذوق و خلاق ایرانی، متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران هست. اولین‌بار با فیلم "دایره زنگی" به کارگردانی پریسا بخت‌آور وارد سینما شد و خیلی زود با بازی‌های متفاوتش، مثل "درباره الی"، به یکی از چهره‌های مطرح تبدیل شد. صابر همیشه با انتخاب نقش‌های خاص و بازی‌های احساسی، ثابت کرده که از پس هر چالشی برمیاد. حالا با سریال "تاسیان" دوباره به قاب تلویزیون برگشته و حضورش تو این سریال هم مثل همیشه جذاب و دیدنیه. صابر علاوه بر بازیگری، به تئاتر و عکاسی هم علاقه داره و کارای هنریش همیشه پر از خلاقیته. بیشتر ما سریال باز ها، صابر ابر را با بازی در سریال محبوب قورباغه میشناسیم.

بابک حمیدیان در سریال تاسیان

6.بابک حمیدیان بازیگر سریال تاسیان

بابک حمیدیان، بازیگر توانمند و پرانرژی ایرانی، متولد ۱۳۵۹ در تهران هست. اون کارش رو از تئاتر شروع کرد و کم‌کم با فیلم‌هایی مثل "چ" و "رستاخیز" به شهرت رسید. البته بابک بیشتر با سریال تلوزیونی "به کجا چنین شتابان" در جمع بازیگران مطرح ورود پیدا کرد. بابک همیشه به‌خاطر انتخاب نقش‌های چالش‌برانگیز و متفاوت شناخته می‌شه و نشون داده که تو هر نقشی، چه تاریخی و چه مدرن، می‌تونه بدرخشه. حالا با سریال "تاسیان" بار دیگه به تلویزیون اومده و با بازی جذابش نظر مخاطب‌ها رو جلب کرده.

پانته آ پناهی ها در سریال تاسیان

7.پانته آ پناهی ها در سریال تاسیان

پانته‌آ پناهی‌ها، بازیگر توانا و متفاوت ایرانی، متولد ۱۳۵۶ در تهران هست. کارش رو از تئاتر و دستیاری کارگردانی شروع کرد و بعد با بازی تو فیلم‌هایی مثل "خانوم" و "کت چرمی" به شهرت رسید. سبک بازی خاص و چهره کاریزماتیکش باعث شده نقش‌هاش همیشه تو ذهن مخاطبا بمونه. پانته‌آ بیشتر تو نقش‌های عمیق و احساسی دیده شده و با سریال "تاسیان" هم بار دیگه درخشیده. علاوه بر بازیگری، اون تو منشی صحنه هم فعالیت داشته. پانته‌آ همیشه به‌دنبال تجربه‌های تازه در هنره و هر نقشی که بازی کرده، یه لایه جدید از توانایی‌هاش رو نشون داده. پانته‌آ در سریال خاتون هم با تینا پاکروان همکاری موفقی داشت.

محمدرضا غفاری بازیگر سریال تاسیان

9.محمدرضا غفاری بازیگر سریال تاسیان

 

محمدرضا غفاری، بازیگر خوش‌چهره و بااستعداد ایرانی، متولد ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران هست. اولین‌بار با فیلم "رویای خیس" وارد سینما شد و خیلی زود با بازی‌های متفاوتش تو دل مخاطبا جا باز کرد. از فیلم‌های موفقش می‌شه به "برف" و "پرونده باز است" اشاره کرد. محمدرضا همیشه تلاش کرده نقش‌های متنوعی رو تجربه کنه و با هر پروژه‌ای یه قدم جلوتر بره. حالا با سریال "تاسیان" تو تلویزیون دیده می‌شه و حضورش تو این سریال هم کلی نظر مثبت گرفته. اون علاوه بر بازیگری، به موسیقی و عکاسی هم علاقه داره و همیشه به دنبال مسیرهای جدید تو دنیای هنره.

نسرین نصرتی بازیگر سریال تاسیان

10.نسرین نصرتی بازیگر سریال تاسیان

نسرین نصرتی متولد 20 شهریور 1355 بازیگر با استعداد و فوق العاده کشورمان که در سال 1382 با بازی در فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی، خودش را وارد سینما کرد. با وجود تمام کار های سینمایی و تئاتر های بی نظیر او، اکثر ما نسرین را با بازی در نقش فهیمه در سریال پر بیننده پایتخت می‌شناسیم. نسرین نصرتی با وجود اینکه متولد تهران است و در پایتخت بزرگ شده، طوری لهجه مازندرانی را صحبت میکرد که همه ما فکر میکردیم که یک بازیگر مازندرانی را برای این نقش انتخاب کرده اند. حالا نسرین نصرتی را در سریال تاسیان خواهیم دید تا بار دیگر سطح بازیگری خود را به رخ بکشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید