معرفی سریال گردن زنی + اسامی بازیگران (چند قسمت است؟)

پلتفرم فیلم نت که سابقه بسیار خوبی در ساخت سریال های نمایش خانگی دارد و موفق شد مخاطبان بسیار زیادی را با ساخت سریال هایی مانند پوست شیر، دفتر یادداشت، افعی تهران، داریوش و... جذب کند، این بار نیز با ساخت یک سریال فوق العاده و پر ستاره به نام گردن زنی به مصاف رقیبان می‌رود.

سریال گردن زنی در ژانر درام، معمایی ساخته شده است. کارگردان این سریال سامان سالور می‌باشد. این نخستین همکاری سالور با پلتفرم های نمایش خانگی است. در ادامه با مجله سیب ما همراه باشید تا فهرست بازیگران، خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال گردن زنی را بررسی کنیم.

بازیگران سریال گردن زنی

خلاصه داستان سریال گردن زنی

سریال گردن زنی یک داستان معمایی و هیجان انگیز دارد که هر لحظه شاهد یک درام فوق العاده در آن خواهید بود و همه چیز این سریال غیر قابل پیش بینی است! این سریال داستان زندگی یک زوج جوان به نام های باران و نیما را روایت می‌کند که در شب عروسی خود شاهد یک اتفاق ناخوشایند می‌شوند. یکی از آشنایان آنها به نام شاهرخ که یک خلافکار با سابقه است، آزاد می‌شود. آزادی او باعث برملا شدن رازهای خانوادگی آنها می‌شود. این ماجرا زندگی تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بازیگران سریال گردن زنی

فهرست بازیگران سریال گردن زنی

این سریال مانند اکثر سریال های فیلم نت، گروه بازیگران بسیار خوبی دارد که کنار هم می‌توانند یک سریال بی نظیر را خلق کنند. در ادامه فهرست کامل بازیگران این سریال را مشاهده می‌کنید.

  • الیکا ناصری
  • کیسان دیباج
  • حسن معجونی
  • مهران غفوریان
  • سمیرا حسن پور
  • ترلان پروانه
  • رویا نونهالی
  • پژمان بازغی

سریال گردن زنی کی میاد؟

سوالات متداول

سریال گردن زنی کی میاد؟

اولین قسمت این سریال روز جمعه 23 شهریور ساعت 12 ظهر منتشر میشه و هر هفته جمعه ها باید منتظر این سریال باشیم.

سریال گردن زنی کجا پخش میشه؟

گردن زنی از پلتفرم پخش سریال های نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود.

سریال گردن زنی چند قسمت است؟

تعداد قسمت های سریال گردن زنی تا امروز بصورت رسمی اعلام نشده است اما طبق اطلاعات اولیه که به دست ما رسیده، این سریال 15 قسمت خواهد داشت.

بازیگر نقش باران در سریال گردن زنی کیست؟

بازیگر این نقش الیکا ناصری می‌باشد. او در گذشته با بازی در سریال یاغی برای اولین بار دیده شده بود. الیکا ناصری همان بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید