بازیگران فیلم سینمایی تگزاس 3 + خلاصه داستان

فیلم سینمایی تگزاس 3 از روز هشتم خرداد 1403 به روی پرده سینما رفت و در همان روزهای ابتدایی، مخاطبان بسیار زیادی را جذب خودش کرد به طوری که به صدر گیشه رفته است. همانطور که می‌دانید تگزاس سه در ادامه دو قسمت قبلی ساخته شده است و ماجراهای چند ایرانی که در امریکا هستند را روایت می‌کند.

 

در این مقاله می‌خواهیم بیشتر با فیلم سینمایی کمدی ایرانی تگزاس 3 آشنا شویم و خلاصه داستان آن را بررسی کنیم. همچنین با هنرپیشه های تگزاس 3 آشنا شویم. در ادامه با سیبما همراه باشید. سینمایی تگزاس 3 در سال 1402 به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان تولید شده است. اگر به فیلم سینمایی ایرانی علاقمند هستید، با کلیک روی لینک به فهرست کامل فیلم سینمایی ایرانی جدید پرطرفدار وارد شوید. 

بازیگران فیلم سینمایی تگزاس 3

خلاصه داستان تگزاس 3

داستان فیلم تگزاس 3 مانند دو قسمت قبلی، درباره چند ایرانی است که به کشور امریکا می‌روند و در آنجا درگیر ماجراهای غیرمنتظره و عجیبی می‌شوند. تمام اتفاقات این فیلم در راستای نجات یک شخص است که برای آنها اهمیت بسیاری دارد. یکی از مهمترین دیالوگ های این فیلم جمله «هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس!» است که به خوبی حال و هوای این فیلم را به تصویر می‌کشد.

اما سازندگان فیلم تگزاس 3 در خلاصه داستان رسمی یک جمله را اعلام کرده اند: بیچاره پله فوت كرده ولی تگزاسی ها دست از سرش بر نمی دارن. به نظر می‌رسد فیلم تگزاس سه با یک موضوع بسیار جذاب مانند دو قسمت قبلی یکی از فیلم های پرفروش سینمای ایران شود.

هنرپیشه های فیلم تگزاس 3

بازیگران فیلم تگزاس 3

تگزاس 3 را می‌تواند یکی از فیلم های پر ستاره سینمای ایران دانست. به طوری که بسیاری از بازیگران مطرح این روزهای سینما در این فیلم حضور دارند. تمرکز اصلی فیلم روی زوج محبوب پژمان جمشیدی و سام درخشانی است. آنها در هر فیلم یا سریالی که با یکدیگر همکاری کرده اند بینندگان بسیار زیادی را جذب کرده اند. در ادامه فهرست کامل هنرپیشه های تگزاس 3 را مشاهده می‌کنید.

  • پژمان جمشیدی
  • سام درخشانی
  • مهدی هاشمی

  • ژاله صامتی

  • گابریلا پتری (آلیس)

  • بهرنگ علوی

  • رضا ناجی

  • امید روحانی

  • آدریانو تولوزا

  • سهیل قنادان

  • تی آگو متوس

  • نادر سلیمانی

همانطور که در فهرست دیده اید سه بازیگر خارجی به نام های گابریلا پتری، آدریانو تولوزا و تی آگو متوس در این فیلم حضور دارند که می‌توانند جذابیت فیلم را بیشتر کنند.

تگزاس 3 کی میاد؟

تگزاس 3 کی میاد؟

سینمایی تگزاس 3 از هشتم خردادماه 1403 به روی پرده سینما رفت. طبق انتظاری که داریم احتمالا حدود 6 ماه از نسخه دیجیتالی این فیلم خبری نخواهد بود. پس از آن باید به سراغ اکران آنلاین برویم که با توجه به پرطرفدار بودن این فیلم، می‌تواند 2 تا 3 ماه در اکران آنلاین باشد. پس تا اطلاع ثانوی انتظار انتشار این فیلم را نمی‌توان داشت. باید مانند سینمایی فسیل ماه ها منتظر بود. اگر به این فیلم علاقمند هستید، حتما در سینما ببینید و لذت ببرید.

در نهایت، اگر از طرفداران فیلم های طنز ایرانی هستید اما شرایط تماشای تگزاس 3 در سینما ندارید، ما در مقاله ای فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند را فهرست کرده ایم. این فهرست شامل فیلم هایی است که نسخه دیجیتالی آنها منتشر شده و شما می‌توانید اکنون تماشا کنید. پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک این فهرست را مطالعه کنید.

محسن گفت:
با سلام،در کشوری که همه مردمش هنرمندان صحنه های زندگی هستند ودر طول تاریخ هنرمندانی بزرگ تحویل جامعه داده حیف است که در فیلم تگزاس۳ در بین اسامی بازیگرانش نامی از بازیگر مردی کارکشته و باتجربه کشور عزیزمان هنر مند سکانسی که دیالوگش (در جواب پژمان جمشیدی که اومده ومیگه من داداش ساسان کریمی فوتبالیسته هستم که در جوابش با اون حالت طبیعی وزیبامیگه دروغ میگی لعنتی دروغ میگی) ذکرنشده ودر بین اسامی دیگر بازیگران نیست اما در ردیف اول اسامی بازیگران خارجی فیلم را اورده اند.واز نظر احترام دور از انصاف است که نام ایشان در بین اسامی انها برده نشده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید