معرفی سریال جدید نتفلیکس به نام اریک (ERIC)

سریال اریک یکی از سریال های جدید نتفلیکس است. همانظور که می‌دانید، بهترین سریالهای دنیا در نتفلیکس منتشر می‌شوند. اریک یکی از سریال های جذاب خارجی است که در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز تولید شده است. اگر اهل تماشای سریال های دوبله فارسی هستید، می‌توانید این سریال را بصورت دوبله شده در پلتفرم نماوا تماشا کنید.

 

ما در وبسایت سیبما برای طرفداران سریال های خارجی یک دسته بندی ایجاد کرده ایم با عنوان بهترین سریال های خارجی جدید که در این صفحه، بهترین سریال های خارجی در حال پخش را معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک فهرست کامل این سریال ها را مشاهده کنید.

معرفی سریال جدید خارجی اریک

خلاصه داستان سریال اریک

سریال اریک یک داستان جنایی، درام و هیجان انگیز را دنبال می‌کند. داستان درباره زندگی پدری به نام وینسنت است که فرزندش گم می‌شود. او پس از این اتفاق، بسیار غمگین و افسرده می‌شود. ادگار که فرزند او بود، یک هیولای تخیلی زیر تخت به نام اریک داشته. وینسنت تصمیم می‌گیرد با اریک دوستی کند تا بتواند قلبش را آرام کند. پس هیولای خیالی ادگار را می‌سازد و در برنامه های کودک تلوزیون آن را به نمایش می‌گذارد.

معرفی سریال اریک

به این سریال انتقادات زیادی به دلیل بزرگنمایی تعداد همجنسگرایان می‌شود. بسیاری از کاربران از این مورد ناراضی هستند و می‌گویند با وجود تعداد بسیار کم همجنسگرایان در دنیا، نباید در سریال های نتفلیکس آنقدر برای آنها تبلیغ شوند. به نظر می‌رسد که نتفلیکس می‌خواهد یک فرهنگ غلط را بیش از اندازه در دنیا جا بیاندازد.

کارگردان و نویسنده این سریال ابی مورگان است. فهرست بازیگران این سریال را در ادامه برای شما قرار می‌دهیم.

  •  کامبربچ
  • گبی هافمن
  • ایوان موریس هو
  • مک کینلی بلچر
  • جف هفنر
  • وید الین-مارکوس
  • مارک گیلیس
  • فیبی نیکولز

سریال جدید تنفلیکس اریک

در انتها، امیدواریم نتفلیکس از این فرهنگ سازی زوری دست بردارد و به سمت نمایش واقعیت جامعه حرکت کند. اگر به فیلم های امریکایی علاقه دارید، ما در مقاله ای با عنوان فیلم سینمایی امریکایی جدید بصورت هفتگی فیلم های جدید سینمای امریکا که نمره آی ام دی بی بالایی کسب کرده اند و کاربران از تماشای آنها راضی بوده اند را معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک، این فهرست را مشاهده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید