معرفی سریال امریکایی جدید ماده تاریک Dark Matter (خلاصه داستان+بازیگران)

سریال ماده تاریک یا Dark Matter جدیدترین سریال منتشر شده توسط اپل تی وی پلاس است که یک سریال امریکایی جذاب و محبوب در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. این سریال برای طرفداران ژانر علمی تخیلی یک شاهکار محسوب می‌شود و پیشنهاد می‌کنم دنبال کردن آن را به خود هدیه دهید.

 

سریال امریکایی Dark Matter نمره آی‌ام‌دی‌بی 7.3 از 10 را کسب کرده است که نمره نسبتا خوبی به حساب می‌آید. روکسن داوسون و یاکوب وربرگن کارگردانی این سریال را بعهده دارند. این سریال چهارشنبه هر هفته منتشر می‌شود و می‌توانید از پلتفرم های پخش آنلاین فیلم و سریال آن را دنبال کنید.

سریال امریکایی جدید ماده تاریک

خلاصه داستان سریال ماده تاریک یا دارک متر

داستان این سریال درباره مردی است که متخصص فیزیک نجومی است. او به طور ناگهانی وارد دنیای موازی و نسخه دیگری از خودش می‌رود و این اتفاق ماجرا های بسیار سختی را برای او به همراه دارد. او در حالتی که مشغول کارهای دیگری بود و باید به زندگی اش سر و سامان میداد، با خودش در دنیای موازی درگیر می‌شود. او برای بازگشت به زندگی اصلی خود و رسیدن به خانواده واقعی اش و نجات آنها از دست دشمن (این دشمن نسخه دیگر خود او در دنیایی دیگر است!) دست به هر کاری می‌زند.

او به طور عجیبی با نسخه دیگر خودش در دنیای موازی می‌جنگد تا بتواند همه چیز را به حالت قبل بازگرداند. داستان این سریال علمی تخیلی به قدری پیچیده است که شاید با خواندن خلاصه داستان نتوانید به طور کامل آن را درک کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما این سریال را دنبال کنید.

همچنین اگر به فیلم سینمایی امریکایی جدید علاقمند هستید، با کلیک روی لینک به فهرستی از بهترین فیلم های امریکایی دسترسی پیدا می‌کنید که به طور هفتگی توسط وبسایت سیبما بررسی و معرفی می‌شوند. با دنبال کردن این مقاله دیگر برای پیدا کردن یک فیلم خوب وقت تلف نمی‌کنید!

سریال امریکایی دارک ماتر

بازیگران سریال ماده تاریک

در این سریال چند ستاره هالیوودی نیز حضور دارند که بعنوان مهمترین بازیگران سریال ماده تاریک می‌توان به جوئل اجرتون، جنیفر کانلی و اوکس فگلی اشاره کرد.

Joel Edgerton نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند که یک بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده مشهور استرالیایی است. او برادر نش اجرتون یکی از سلبریتی های استرالیا است. جوئل اجرتون در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است و بازی او در این سریال بی نظیر است.

در انتها، اگر به سریال های علمی تخیلی علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنم حتما محصول جدید اپل تی وی پلاس را دنبال کنید. امیدوارم از تماشای این مقاله از وبسایت سیبما لذت برده باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید