معرفی سریال ازازیل (زمان پخش+فهرست بازیگران) چند قسمت است؟

سریال ایرانی ازازیل یکی از پر حاشیه ترین و البته پر ستاره ترین سریال های ایرانی است که به زودی پس از حواشی بسیار زیاد منتشر خواهد شد. بزرگترین حاشیه این سریال تعویض کارگردان آن بود که در ابتدا قرار بود این سریال توسط ابوالحسن داوودی کارگردانی شود، پس از انصراف او حمیدرضا قربانی جایگزین شد. پس از مدتی حمیدرضا قربانی نیز انصراف داد تا در نهایت این پروژه توسط حسن فتحی ساخته شود.

 

حسن فتحی که در روزهای اخیر با کارگردانی فیلم سینمایی مست عشق بر سر زبانها آمده، در گذشته نیز تجربه ساخت سریال های تاریخی موفقی ازجمله شهرزاد و جیران را داشته است. به همین دلیل و با توجه به گروه بازیگری بسیار خوب این سریال، می‌توانیم انتظار یک سریال تاریخی بسیار جذاب را داشته باشیم.

سریال تاریخی ازازیل

خلاصه داستان سریال ازازیل

خلاصه داستان سریال ازازیل به طور رسمی منتشر نشده است اما طبق شنیده ها، سریال درباره داستان زندگی زنی به نام فرشته است که پزشک زنان مشهوری می‌باشد. او به همراه همسرش رضا زندگی می‌کند اما آنها رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. روزی در خانه فرشته یک مهمانی برگزار می‌شود و مرجان که همسایه جدید آنهاست نیز به آن مهمانی می‌آید اما به طور غیرمنتظره ای گم می‌شود.

پس از ورود پلیس به ماجرا، آنها متوجه می‌شوند که دو زن دیگر نیز با شرایط مشابه مرجان گم شده اند و پلیس می‌خواهد ارتباط بین آنها را پیدا کند. همچنان علاوه بر این سه زن، به نظر می‌رسد که قتل یک دختر دیگر نیز به این ماجرا مرتبط است. حال آنها و پلیس به دنبال سرنخ هایی برای پیدا کردن آدم ربا می‌گردد.

این طور که از سریال ازازیل انتظار داریم، یک سریال تاریخی جنایی-معمایی است که می‌تواند مدتها کاربران را درگیر خود کند و مخاطبان بسیار زیادی را جذب خودش کند.

اگر به فیلم های ایرانی علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله فیلم سینمایی ایرانی جدید را مطالعه کنید. ما در این مقاله به صورت هفتگی جدیدترین و بهترین فیلم های منتشر شده سینمای ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بازیگران سریال ازازیل

فهرست بازیگران سریال ازازیل

با توجه به تغییر چندباره کارگردان این سریال، بازیگران این سریال نیز تغییراتی داشته اند. بعنوان مثال از محسن تنابنده بعنوان یکی از نقش های اصلی سریال ازازیل یاد میشد اما او از حضور در این سریال انصراف داد.

با این حال، ازازیل را می‌توان یکی از پر ستاره ترین و پر هزینه ترین سریال های تاریخ نمایش خانگی دانست. در ادامه با لیست بازیگران این سریال آشنا می‌شویم.

  • پریناز ایزدیار
  • مریلا زارعی
  • پیمان معادی
  • پژمان جمشیدی
  • بابک حمیدیان
  • گوهر خیراندیش
  • بهرنگ علوی
  • بهرام رادان
  • محمد بحرانی

اسامی مطرح شده تا امروز بصورت رسمی توسط تولید کنندگان سریال اعلام نشده است اما طبق شنیده های ما در وبسایت سیبما، می‌توانیم انتظار حضور این بازیگران را داشته باشیم.

حضور پیمان معادی در این سریال پس از حضور موفق در سریال افعی تهران می‌تواند بسیار جالب باشد.

پریناز ایزدیار در سریال ازازیل

سریال ازازیل چند قسمت است؟

اطلاعات دقیق و رسمی از سریال ازازیل توسط تولید کنندگان این سریال منتشر نشده است اما طبق شنیده های ما، این سریال دو فصل دارد و مجموعه در 26 قسمت منتشر خواهد شد.

سریال ازازیل کی پخش می‌شود؟

زمان پخش سریال ازازیل اعلام نشده است اما پیش بینی می‌شود در تابستان 1403 این سریال به روی آنتن برود.

ازازیل به چه معنا است؟

خداوند 3 فرشته را برای زندگی بر روی زمین فرستان تا مانند انسان ها زندگی کنند. پس از مدتی آنها متوجه شدند که نمی‌توانند کار های حرام را انجام ندهند و این کار بسیار برایشان سخت است. فرشته ازازیل پس از اینکه دید نمی‌تواند این کار را انجام دهد، اعلام ناتوانی کرد و از این آزمون معاف شد. اما دو فرشته دیگر درگیر کار های حرام شدند و در چاه بابل معلق شدند و بعنوان تنبیه تا روز قیامت در این حالت خواهند ماند.

سریال ازازیل ارزش دیدن دارد؟

با توجه به گروه بازیگری این سریال و البته حضور کارگردانی مانند حسن فتحی که سابقه ساخت فیلم و سریال های پر مخاطبی مانند جیران و شهرزاد را دارد، سریال ازازیل نیز می‌تواند بسیار پر مخاطب باشد به همین دلیل به نظر می‌رسد که این سریال ارزش دیدن دارد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید