معرفی رئالیتی شو فرار از ترس + فهرست بازیگران

این روز ها بازار شبکه های نمایش خانگی بسیار داغ است و این شبکه ها در حال رقابت برای ساخت سریال و یا رئالیتی شو متفاوت و جذاب برای جذب بینندگان بیشتر هستند. در این مدت که پلتفرم های نمایش خانگی به اوج موفقیت رسیده ان، برنامه هایی در ژانر های مختلف تولید شده است. این بار اما شاهد ساخت یک رئالیتی شو بسیار متفاوت توسط پلتفرم تماشاخونه هستیم.

 

سریال فرار از ترس، یک رئالیتی شو متفاوت است که در ژانر ترسناک ساخته شده است. در این سریال بازیگران و هنرپیشه های مشهور سینما و تلوزیون شرکت می‌کنند و در یک برنامه شبیه به اتاق وحشت در کنار هم یک بازی ترسناک را دنبال می‌کنند. واکنش های این بازیگران در مقابل اتفاقاتی که در این مسابقه می‌افتد برای مخاطبان جالب خواهد بود. در ادامه با سیبما همراه باشید.

رئالیتی شو فرار از ترس

فهرست بازیگران رئالیتی شو فرار از ترس

درباره بازیگران حاضر در سریال فرار از ترس اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما طبق شنیده ها بازیگران زیر در این رئالیتی شو شرکت خواهند کرد و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

  • نصرالله رادش
  • نسیم ادبی
  • رامین ناصر نصیر
  • نیما کرمی
  • فلامک جنیدی

زمان پخش رئالیتی شو فرار از ترس

در این زمان که در حال نوشتن مقاله هستم، تماشاخونه درگیر مراحل پیش تولید این رئالیتی شو می‌باشد به همین دلیل هنوز زمان پخش و روش پخش این برنامه اعلام نشده است. پس از اعلام این اطلاعات مقاله آپدیت خواهد شد و اطلاعات دقیق تری را از این رئالیتی شو در اختیار شما قرار می‌دهیم.

اگر به سریال های نمایش خانگی علاقمند هستید، در مقاله سریال افعی تهران، جدید ترین سریال جنایی شبکه های نمایش خانگی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک با این سریال بیشتر آشنا شوید.

همچنین اگر به فیلم های سینمایی ایرانی علاقه دارید در مقاله ای با عنوان فیلم ایرانی جدید بهترین فیلم های سینمایی ساخته ایران در سال 1402 و 1403 را فهرست کرده ایم که با مطالعه آن می‌توانید بهترین انتخاب را برای تماشا داشته باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید