بهترین فیلم و سریال های آراس بولوت اینملی + بیوگرافی (سریال ترکی)

یکی از سلبریتی های کشور ترکیه و بازیگران سریال های ترکی، آراس بولوت اینملی است که در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله می‌خواهیم با این بازیگر محبوب اهل ترکیه بیشتر آشنا شویم و بهترین فیلم ها و سریال هایی که در آن ها ایفای نقش کرده است را به شما معرفی کنیم. در ادامه با سیبما همراه باشید.

معرفی بهترین سریال های آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی یکی از بهترین بازیگران کشور ترکیه است که در بین ایرانیان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. او متولد ۲۵ اوت ۱۹۹۰ در شهر استانبول است. او علاوه بر بازیگری، به شغل مدلینگ نیز مشغول است و از سال 2009 تا کنون فعالیت حرفه ای خود را در این دو صنعت پیگیری می‌کند. اینملی در این مدت زمانی که به بازیگری در سریال های ترکی مشغول است، توانست افتخارات بسیار زیادی را کسب کند. از مهمترین افتخارات او می‌توان به جایزه پروانه طلایی و جی کیو اشاره کرد.

او همچنین در فیلم معجزه در سلول شماره ۷ که پر بیننده ترین فیلم تاریخ کشور ترکیه بود نیز ایفای نقش کرده است و این هم یکی از افتخارات مهم او محسوب می‌شود. در ادامه با این فیلم بیشتر آشنا می‌شویم.

 

آراس بولوت اینملی سال ۲۰۱۲ وقتی ۲۲ سال داشت با الوین لوینر یک رابطه عاشقانه را آغاز کرد اما این رابطه کمتر از یک سال ادامه پیدا کرد و آنها از هم جدا شدند. آراس سپس با جیلان چاپا یک رابطه کوتاه مدت داشت بعد از آن آراس در سال ۲۰۱۵ با بیگه اونال وارد رابطه عاشقانه شد و پس از هفت سال از هم جدا شدند و این رابطه نیز ناتمام ماند.

در ادامه می‌خواهیم با بهترین و معروف ترین فیلم ها و سریال هایی که آراس در آن بازی کرده است آشنا شویم.

معرفی بهترین فیلم ترکی Miracle in Cell No. 7

1.فیلم ترکی معجزه در سلول شماره ۷ - Miracle in Cell No. 7

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: محمت ادا اوزتکین
  • مدت زمان: ۱۳۲ دقیقه
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.2

این فیلم ترکی در ژانر درام ساخته شده است و پرتماشاگر ترین فیلم تاریخ سینمای ترکیه به حساب می‌آید. این فیلم در سال 2013 ساخته شده است و در سال 2019 به روی پرده سینما رفته است. همچنین این فیلم بعنوان نماینده کشور ترکیه در اسکار 2021 معرفی شده است.

این فیلم داستان زندگی ممو را روایت می‌کند که دارای معلولیت ذهنی است و با دختر کوچک و مادربزرگش در یک روستا زندگی می‌کند. اما او به صورت عجیبی متهم به قتل دختر فرمانده نظامی منطقه می‌شود و به زندان می‌افتد. او می‌داند که به احتمال بسیار زیاد محکوم به اعدام می‌شود به همین دلیل در زندان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. اما پس از گذشت مدتی، دیگر زندانیانی که در سلول او هستند متوجه می‌شوند که او بی گناه است و تلاش می‌کنند تا بی گناهی ممو را ثابت کنند. دیدن این فیلم بسیار توصیه می‌شود و یک فیلم فرا تر از دیگر فیلمهای سینمای ترکیه است.

سریال تلوزیونی ترکی گودال

2.سریال ترکی گودال cukur

  • سال انتشار: 2016-2021
  • کارگردان: سینان اوزتورک
  • مدت زمان: 150 دقیقه
  • تعداد قسمت ها: 131 قسمت در 4 فصل
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.6

 این سریال از سال 2016 تا سال 2021 در شبکه شو تی وی کشور ترکیه منتشر شد و بینندگان بسیار زیادی را جذب خود کرده است. حتما می‌دانید که بسیاری از ایرانیان نیز این سریال را دنبال می‌کردند. نماد سریال گودال ❮•••❯ است. معنی این نماد این است که تا وقتی یک سقف روی سرمان، و یک گودال زیر پایمان باشد، جای خانواده در آن امن است.

داستان این سریال در یک محله بسیار خطرناک در استانبول اتفاق می‌افتد که گودال نام دارد و توسط یک خانواده مافیایی به نام کوچووالی اداره می‌شود. روزی یک مواد فروش به نام وارتولو سعادت‌الدین وارد این محله می‌شود و به ادریس کوچووالی که صاحب محله است پیشنهاد می‌دهد تا اجازه دهد او در این محله مواد مخدر بفروشد. اما این محله با وجود اینکه یک محله مافیایی است و تقریبا تمام اهالی آن اسلحه دارند، قوانین خاصی نیز دارد که یکی از این قوانین، ممنوعیت فروش مواد است. این پیشنهاد توسط ادریس رد می‌شود و همین اتفاق باعث درگیری بین این دو می‌شود که باید ادامه این داستان را در این سریال دنبال کنید...

معرفی سریال حریم سلطان با بازی آراس بولوت اینملی

3.سریال ترکی حریم سلطان Magnificent Century

  • سال انتشار: 2011 - 2014
  • کارگردان: یاغمور تایلان
  • مدت زمان: 70 تا 120 دقیقه
  • تعداد قسمت ها: 139 قسمت در 4 فصل
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

یکی دیگر از سریال های معروفی که  آراس بولوت اینملی در آن ایفای نقش می‌کند، سریال تاریخی حریم سلطان است. این سریال داستان سلطان سلیمان را روایت می‌کند که قدرتمند ترین سلطان امپراطوری عثمانی بوده است. در این سریال دختری اوکراینی به نام الکساندرا لاروسا وارد کاخ سلطان سلیمان می‌شود که پس از آن با نام خرم بانو شناخته می‌شود.

خرم بانو در نهایت از فرد دیگری باردار می‌شود و فرزند را بعنوان پسر شاه جا می‌زند و کاری با شاه می‌کند که با او ازدواج کند و دیگر پسران خود را به قتل برساند تا پسر او که در حقیقت فرزند سلطان سلیمان نبود را بعنوان ولی عهد معرفی کند و در نهایت امپراطوری عثمانی را نابود کند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید