6 فیلم نتفلیکس تا سال 2024 عقب افتاد! | از Damsel میلی بابی براون تا Spaceman

نتفلیکس به‌تازگی تصمیم به تأخیر اکران چند فیلم خود گرفته است که از جمله آنها فیلم Damsel با بازی میلی بابی براون و فیلم Spaceman با بازی آدام سندلر می‌باشد. این تصمیم ناشی از اعتصاب بازیگران بوده است و باعث شده که این فیلم‌ها که برنامه‌ریزی شده بودند تا سال ۲۰۲۳ اکران شوند، حالا به سال ۲۰۲۴ موکول شوند. فیلم Lift که به کارگردانی اف گری گری، کارگردان معروف فیلم‌هایی همچون The Fate of the Furious و Straight Outta Compton است، نیز تاریخ اکرانش از ۲۵ آگست (۳ شهریور) به ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) تغییر یافته است.

تاخیر در اکران فیلم های نتفلیکس تا سال 2024

فیلم Damsel که با بازیگری میلی بابی براون و آنجلا باست اجرا شده است، نیز دیگر در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) اکران نخواهد شد و جای آن، در زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین، فیلم A Family Affair که با بازیگرانی همچون زک افران، نیکول کیدمن، جوئی کینگ و کتی بیتس ساخته شده بود و قرار بود در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) اکران شود، حالا نیز به تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ تأخیر خورده است.

 

فیلم Players که با بازیگری جینا رودریگز و تام الیس اجرا شده است، نیز تا سال ۲۰۲۴ به تأخیر افتاده و در همان سال از نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین، فیلم Shirley که با بازیگری رجینا کینگ ساخته شده و داستان زندگینامه شرلی چیزم را روایت می‌کند، نیز همچنان تا سال ۲۰۲۴ تأخیر خواهد داشت. در پایان، فیلم Spaceman که با بازیگری آدام سندلر اجرا شده است، ششمین فیلم نتفلیکس است که می‌بایست در سال ۲۰۲۴ پخش شود.

 

علاوه بر این، فیلم Heart of Stone که با بازیگری گل گدوت اجرا شده و باید در سال ۲۰۲۳ اکران شود، یکی از فیلم‌های مهم نتفلیکس در سال جاری است و در تاریخ ۱۱ آگست (۲۰ مرداد) که جمعه هفته آینده است، از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید