شخصیت اصلی فصل جدید سریال ویچر گرالت نیست!

تازه‌ترین خبرها نشان می‌دهند که سازندگان سریال ویچر، فصل چهارم را با سیری به عنوان شخصیت اصلی پیش خواهند برد. به‌تازگی سه قسمت پایانی فصل سوم این سریال در قالب بخش دوم از نتفلیکس به نمایش درآمده است و این بخش مربوط به نقش گرالت با بازی هنری کویل است. اما از فصل چهارم به بعد، لیام همسورث نقش گرالت را به عهده خواهد گرفت. براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فصل چهارم این سریال فانتزی دارای تغییرات مهمی خواهد بود و به‌طور متفاوتی ادامه خواهد یافت. سازندگان سریال The Witcher تأیید کرده‌اند که گرالت دیگر شخصیت اصلی فصل‌های آتی نخواهد بود.

شخصیت اصلی فصل جدید سریال ویچر گرالت نیست!

در جای گرالت، سیری با بازی فریا آلن، شخصیت اصلی و محوری داستان فصل چهارم سریال ویچر خواهد بود. تومک باگینسکی، تهیه‌کننده این سریال، در مصاحبه با Entertainment Weekly اظهار داشت: "یکی از جنبه‌های مهم درباره سیری، تبدیل شدن او به آرامی به شخصیت اصلی این حماسه است؛ این داستان دیگر مربوط به گرالت یا ینیفر نیست، بلکه سیری است."

 

باگینسکی همچنین در مصاحبه با یاهو توضیحات بیشتری داد و گفت: "این مسئله در کتاب Time of Contempt نیز به صورت رسمی وجود دارد؛ جایی که سیری به شخصیت اصلی حماسه ویچر تبدیل می‌شود. در کتاب‌ها، ما شاهد تحول سیری هستیم و اکنون در فصل جدید، تحول فریا آلن در نقش سیری بسیار باورنکردنی خواهد بود."

 

منتقدان واکنش‌های متوسطی نسبت به فصل سوم سریال The Witcher داشتند و همچنین بینندگان نیز نسبت به فصل گذشته نقدهایی داشته‌اند که مرتبط با کاهش کیفیت محتوا و روند داستانی بوده‌اند. از جمله جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن، تحسین‌برانگیز بوده‌اند اما در مقابل، داستان‌نویسی و تمرکز بر شخصیت‌ها انتقاداتی را به همراه داشته‌اند. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال ویچر در سال ۲۰۲۴ آغاز شود که در این فصل، داستان‌های The Tower of the Swallow و The Lady of the Lake به تصویر کشیده خواهند شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید