تاریخ پخش اسپین‌آف مردگان متحرک: دریل دیکسون مشخص شد

یک ماجراجویی جدید در مجموعه تلویزیونی "مردگان متحرک" با نام "The Walking Dead: Daryl Dixon" منتشر خواهد شد که شخصیت دریل دیکسون در آن بازگشت به خانه خود را از فرانسه تجربه خواهد کرد. به تازگی شبکه AMC تاریخ اکران این مجموعه جدید را اعلام کرده است. با توجه به در دست انتشار بودن نسخه‌ای فرعی از این مجموعه با نام اصلی "The Walking Dead: Daryl Dixon"، می‌توان به گزارش جدید پیرامون این محصول اشاره کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در رسانه Deadline، این فیلم اسپین آف در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ یا به تاریخ شمسی 19 شهریور 1402 با بازی نورمن ریداس (Norman Reedus) از شبکه AMC پخش خواهد شد.

تاریخ پخش اسپین آف مردگان متحرک

 در فیلم "The Walking Dead: Daryl Dixon" شبکه AMC، داستان سفر دریل دیکسون از سواحل فرانسه به تصویر کشیده شده است و بینندگان با او، در جستجوی سرنخ‌هایی در مورد چگونگی پیدا شدن این شخص در این کشور، سفر خواهند کرد. این فیلم اسپین آف، به مخاطبان فضای فرانسه شکننده و در عین حال منعطف‌تری را نیز نشان می‌دهد؛ زیرا دریل دیکسون قصد دارد از آنجا به خانه بازگردد و برای این کار باید با ارتباطات غیرمنتظره و برنامه‌هایی نهایی روبرو شود. با توجه به معلومات خودت، این فیلم در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ با بازی نورمن ریداس (Norman Reedus) از شبکه AMC پخش خواهد شد.

 

فیلم "The Walking Dead: Daryl Dixon"، پنجمین نسخه فرعی از مجموعه محبوب "The Walking Dead" می‌باشد که سازندگان آن از جمله رابرت کرکمن، تونی موور و چارلی ادلارد هستند. فصل اول این اسپین آف، شامل شش قسمت بود و نویسندگان مختلفی برای تکمیل داستان هر قسمت، به کار گرفته شدند. هم‌اکنون، در انتظار انتشار محصولی دیگر از این مجموعه هستیم که شاید در آینده نام و جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر شود.

این فیلم اسپین آف پس از انتشار نسخه فرعی دیگری از مجموعه با نام "The Walking Dead: Dead City"، که در آن لورن کوهان و جفری دین مورگان به نقش‌هایشان برگشتند، منتشر خواهد شد. به همین دلیل، شبکه AMC در حال توسعه نسخه‌ی دیگری از این مجموعه با نام "The Walking Dead: Rick & Michonne" نیز می‌باشد که جزئیات بیشتری در خصوص آن در دسترس است. بنابراین، علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند اخبار و جزئیات بیشتر در خصوص آینده این فیلم و برنامه‌های بعدی آن را به‌دقت پیگیری کنند.

در نهایت، با توجه به اینکه شما نیز علاقه‌مند به حوزه فیلم و سریال هستید، می‌توانید اخبار و معرفی فیلم و سریال را از طریق وب‌سایت سیبما دنبال کنید و نظرات خود را پیرامون این موضوعات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لوازم جانبی سونی گفت:
واقعا مطالب فوق العاده ای را منتشر کردید ممنونم ازتون

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید