بهترین کتاب‌های آموزش ایچیموکو

ایچیموکو یکی از ابزارهای محبوب در تحلیل تکنیکال است که توسط معامله‌گران برای تشخیص نقاط ورود و خروج از بازار استفاده می‌شود. این ابزار بر اساس چندین خط میانگین قیمتی و یک ابر قیمتی تشکیل می‌شود. این خطوط و ابر قیمتی بر اساس قیمت‌های گذشته محاسبه می‌شوند و به معامله‌گران کمک می‌کنند تا الگوهای قیمتی، روندها و نقاط قوت و ضعف بازار را تشخیص دهند.

اگر می‌خواهید ایچیموکو را به طور کامل فرا بگیرید، بهترین راه آموزش، استفاده از کتاب‌های مربوطه است. این کتاب‌ها به صورت جامع و سیستماتیک، اصول و تکنیک‌های ایچیموکو را آموزش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای از این ابزار بهره ببرید. همچنین، منابع آموزشی آنلاین مانند ویدیوها و دوره‌های آموزشی نیز می‌توانند به شما در فهم بهتر ایچیموکو کمک کنند. بهتر است قبل از شروع معاملات و استفاده از این ابزار، با مطالعه کتاب‌ها و منابع معتبر آموزشی، اصول و مبانی ایچیموکو را به خوبی فرا بگیرید. با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی بهترین روش‌های آموزش ایچیموکو بپردازیم.

بهترین کتاب‌های آموزش ایچیموکو

بهترین آموزش ایچیموکو

همان طور که گفتیم، بهترین آموزش ایچیموکو با استفاده از کتاب انجام می‌شود؛ اما دوره‌های مختلف و تکنیک‌های گوناگونی در کنار این کتاب‌ها برگزار می‌شوند که باعث حرفه‌ای شدن افراد در این زمینه خواهند شد. کتاب "Ichimoku Charting & Technical Analysis"  اثر چارلز جی کونیتز، یک منبع مفید برای آموزش و استفاده از ایچیموکو است. این کتاب به صورت جامع نمودارها و جداول متنوعی را ارائه می‌دهد که می‌توانند به مبتدیان کمک کنند تا از این ابزار در معاملات خود استفاده نمایند.

انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه و آموزش ایچیموکو، به طور کامل به سلیقه و نیاز شخصی شما بستگی دارد. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با ایچیموکو هستید، می‌توانید این کتاب را بررسی کنید و با استفاده از نمودارها و جداول آن، بهترین روش‌ها و استراتژی‌ها را برای استفاده از ایچیموکو در معاملات خود یاد بگیرید. البته نکته مهمی که در این جا وجود دارد، این است که استفاده از کتاب، باید با راهنمایی افراد حرفه‌ای صورت گیرد، بنابراین بدون شرکت در کلاس و دوره‌های آموزشی، بازدهی آموزش با کتاب زیاد نخواهد بود.

بهترین کتاب‌های آموزش ایچیموکو

معرفی دوره های ایچیموکو

دوره‌های آموزشی آکادمی نکوموکو به صورت حرفه‌ای و کامل انجام می‌شوند و همین امر باعث تسلط معامله گران در بازارهای معاملاتی بعد از شرکت در این دوره‎‌ها است. این دوره‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • دروه جامع

در دوره جامع آموزشی ایچیموکو، با اصول و قواعد این سیستم آشنا می‌شوید و به صورت جامع و گام به گام، از مبتدی تا پیشرفته، تحلیل نمودارها و معاملات خود را با استفاده از ایچیموکو بهبود می‌بخشید. این دوره‌ معمولا شامل موارد زیر است:

  1. معرفی ایچیموکو: در این بخش، تاریخچه و اصول ایچیموکو معرفی می‌شود و شما با عناصر اصلی این سیستم آشنا می‌شوید.
  2. خطوط ایچیموکو: در این بخش، خطوط ایچیموکو شامل خط تانکان‌سن (Tenkan-sen)، خط کیجون‌سن (Kijun-sen) و خط سنکو-اسپن-آ (Senkou Span A) و (Senkou Span B) تفسیر می‌شوند و نحوه استفاده از آنها در تحلیل نمودارها بررسی خواهند شد.
  3. ابر ایچیموکو: در این بخش، شما با ابر ایچیموکو که ترکیبی از خطوط ایچیموکو است، آشنا می‌شوید و نحوه تشکیل و تفسیر آن در تحلیل نمودارها را یاد می‌گیرید.
  4. سیگنال‌های معاملاتی: در این بخش، سیگنال‌های معاملاتی مبتنی بر متقاطع شدن خطوط ایچیموکو، معرفی و توضیح داده می‌شوند. شما یاد می‌گیرید که چگونه معاملات خرید و فروش را با استفاده از این سیگنال‌ها انجام دهید.
  5. استراتژی‌های پیشرفته: در این بخش، استراتژی‌های پیشرفته برای استفاده از ایچیموکو در تحلیل نمودارها و معاملات ارائه می‌شوند. این استراتژی‌ها ممکن است شامل فیلترهای اضافی، ترکیب با سایر ابزارهای تحلیلی و روش‌های معاملاتی دیگر باشند.
  • مینی دوره

دوره‌های مینی ایچیموکو تریدر معمولا به عنوان یک مقدمه برای فهم و استفاده از این سیستم معرفی می‌شوند. در این دوره‌ها، مفاهیم اصلی ایچیموکو، شاخص‌های مهم و استراتژی‌های کاربردی آن به شما آموزش داده می‌شود. این استراتژی‌ها می‌توانند شامل ورود به معاملات، خروج از معاملات، اصلاح قیمتی و تایید روندها با استفاده از ایچیموکو باشند. همچنین، در دوره‌های مینی ایچیموکو، ممکن است به مواردی مانند ترکیب ایچیموکو با سایر ابزارهای تحلیلی، مدیریت سود و ضرر و استفاده از ایچیموکو در زمانبندی معاملات اشاره شود. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید دوره‌های آموزشی مینی آکادمی نکوموکو ایچیموکو تریدر را در اینترنت جستجو کنید.

  • دوره تخصصی کایوموکو

دوره تخصصی کایوموکو، آشنایی و آموزش استراتژی‌های منحصر به فرد و خاص ایچیموکو را به شما ارائه می‌دهد. استراتژی‌های ایچیموکو طراحی شده‌اند تا تمام جنبه‌های مهم تصمیم‌گیری در معاملات را پوشش دهند و به شما کمک کنند تا بهترین تصمیمات را در زمان باز کردن چارت، تعیین سطوح مهم، ورود به معامله و تعیین سطح‌های حد ضرر و حد سود بگیرید.

با استفاده از استراتژی‌های کایوموکو، می‌توانید بازدهی خود را بهبود بخشیده و از این ابزار قدرتمند در معاملات خود بهره‌برداری کنید. این استراتژی‌ها به شما کمک می‌کنند تا با دقت بیشتری تحلیل کرده، سطوح مهم را شناسایی کنید، زمان ورود به معامله را تعیین کنید و سطوح حد ضرر و حد سود را بهینه نمایید.

استراتژی‌های ایچیموکو به عنوان یک ابزار تحلیلی پیشرفته و جامع در بازارهای مالی شناخته می‌شوند و با توجه به آموزش‌هایی که در دوره کایوموکو دریافت می‌کنید، می‌توانید از این ابزار بهره‌برداری کنید و تصمیمات موفق‌تری در معاملات خود بگیرید. در دوره تخصصی کایوموکو، ۱۸ استراتژی با استفاده از ایچیموکو آموزش داده می‌شوند. این استراتژی‌ها توسط امیرحسین نکوگل، که بر اساس تجربیات شخصی و تحلیل‌های خود او ابداع شده‌اند، آموزش داده می‌شوند.

هدف از این دوره آموزشی، آموختن روش‌های طراحی و تحلیل استراتژی‌های معاملاتی موفق با استفاده از ایچیموکو است. با ترکیب این ۱۸ استراتژی و استفاده از تحلیل‌های ارائه شده در دوره، شما قادر خواهید بود استراتژی‌های موثری را برای معاملات خود طراحی و تحلیل کنید. استفاده از این استراتژی‌ها و ترکیب آنها، به شما کمک می‌کند تا به تحلیل دقیق‌تری از بازار بپردازید، سطوح مهم را شناسایی کنید، زمان ورود به معامله را مشخص کنید و استراتژی‌های مدیریت ریسک را بهبود بخشید.

بهترین کتاب‌های آموزش ایچیموکو

نکوموکو؛ بهترین دوره ایچیموکو 

مجموعه نکوموکو با تیم تحقیقاتی آکادمی خود، به عنوان یک سیستم معاملاتی در بازارهای مالی داخلی و بین‌المللی، ایچیموکو را با رویکرد ترید طراحی و ارائه کرده است. این مجموعه از نخبگان آموزش‌دیده در این زمینه تشکیل شده است و استراتژی‌های شگفت‌انگیز ایچیموکو را برای اولین بار در ایران ارائه می‌دهند. کاربرد ایچیموکو در تحلیل تکنیکال، شناسایی سیگنال‌های ورود و خروج، استفاده از ترکیب اندیکاتورهای مختلف و تعیین روند صعودی و نزولی بازار است. در دوره‌های نکوموکو، از بهترین کتاب‌های آموزشی دنیا استفاده می‎شود که برای تازه‌کاران بسیار مناسب خواهند بود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید