مجتمع آموزشی پل؛ بنیان گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران

برای یادگیری مهارت‌های تخصصی نظیر تعمیرات موبایل، شرکت در دوره‌های آموزشی جامع و کاربردی حرف اول را می‌زند. ما در این مطلب به معرفی مجتمع آموزشی پل می‌پردازیم. اگر تمایل به یادگیری مهارت تخصصی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل دارید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

مجتمع آموزشی پل؛ بنیان گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران

معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در رشت

یکی از بهترین مراکز فنی که برای یادگیری تخصصی تعمیرات موبایل وجود دارد، مجتمع آموزشی پل است. این آموزشگاه با 22 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش بهترین گزینه ممکن برای کسب تجربیات جدید است. یادگیری حرفه ای تعویض قطعات گوشی در مجتمع پل به شما کمک می‌کند که آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل را به بهترین شیوه ممکن آموزش ببینید.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

10 ویژگی برتر بنیان گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران

دلیل محبوبیت مجتمع آموزشی پل چیست؟ بدون شک افراد علاقه‌مند به مهارت‌های فنی با توجه به ویژگی‌های مثبت این آموزشگاه، برای ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات موبایل تصمیم می‌گیرند. موارد زیر 10 مورد از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره‌های آموزشی محسوب می‌شوند:

1. جامع بودن سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل

در ابتدا باید بگوییم که شما عزیزان می‌توانید قبل از اقدام برای ثبت نام در این دوره سرفصل‌های دوره را آنالیز کنید. این سرفصل‌ها با دقت و استراتژی دقیق طراحی شده‌اند. شما عزیزان می‌توانید بررسی کنید که آیا شرکت در این دوره آموزشی برایتان سودمند است یا نه؟

2. حضور در کلاس اساتید متخصص و کاربلد

با ثبت نام در دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل شما عزیزان شانس یادگیری مهارت‌های فنی در حضور اساتید متخصص و حرفه ای را دارید. اساتیدی که در آموزشگاه پل مشغول به تدریس هستند، جزء برترین‌های کشوری بوده و افراد زیادی تمایل به حضور در کلاس آنها دارند. در نتیجه بهتر است قبل از اتمام ظرفیت کلاس‌های آموزشی برای ثبت نام اقدام کنید.

3. بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره آموزشی تعمیرات موبایل به مدت یک سال

کلیه کارآموزان به مدت یک سال بعد از اتمام دوره نیز می‌توانند از خدمات پشتیبانی آن بهره‌مند شوند. این خدمات در برخی مواقع تحت عنوان ویدئوهای آموزشی یا مشاوره کاری در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد. برای مثال شما می‌توانید در زمان مواجهه با چالش یا مشکلاتی با اساتید دوره مشورت کنید.

بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره آموزشی تعمیرات موبایل به مدت یک سال

4. برگزاری کلاس‌های آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز

برای شرکت در این دوره تخصصی تعمیرات موبایل به هیچ گونه تجهیزات و ابزار آلاتی نیاز ندارید. لازم به ذکر است که جلسات دوره آموزشی در کارگاه‌های مجهز و به صورت کاملاً عملی محور برگزار می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید از تجهیزات موجود استفاده کرده و مهارت‌های فنی خود را بهبود ببخشید.

5. آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل و مباحث نرم افزاری

همان طور که عنوان کردیم این دوره مبتدی تا حرفه ای تعمیرات موبایل دارای سرفصل‌های جامعی است. به نحوی که شما عزیزان طی دوره کلیه مباحث مرتبط با تعمیر سخت افزار گوشی و تعمیرات نرم افزار موبایل را نیز آموزش می‌بینید. در نتیجه نیازمند شرکت در سایر دوره‌های آموزشی نخواهید بود.

6. بهره‌مندی از شرایط اسکان و اقامت رایگان در رشت

کلاس‌های دوره آموزشی تعمیر موبایل مجتمع آموزشی پل در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌گردد. آن دسته از کارآموزانی که از اقصی نقاط ایران برای ثبت نام در دوره اقدام می‌کنند، چالشی درباره اسکان خود نخواهند داشت. برای این افراد شرایط بهره‌مندی از امکانات خوابگاه مجهز رایگان فراهم شده است.

7. دوره فشرده با تضمین یادگیری

اکثر افراد تمایل دارند که در دوره‌های کاربردی و فشرده شرکت نمایند. در این راستا باید بگوییم که آموزش در 2 هفته و 72 ساعت به اتمام می‌رسد. در نتیجه بدون اتلاف وقت می‌توانید مهارت‌های لازم برای تعمیرات تخصصی موبایل را آموزش ببینید.

8. مقرون به صرفه ترین هزینه آموزش تعمیرات موبایل

این دوره تخصصی با توجه به سرفصل‌های جامع و سایر امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد، کاملاً ارزان و مقرون به صرفه است. شما عزیزان می‌توانید با شرکت در این دوره آموزشی از شرایط پرداخت اقساطی هزینه دوره نیز بهره‌مند شوید.

9. عدم محدودیت برای شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل

جالب است بدانید که برای شرکت در این دوره آموزشی هیچ گونه محدودیتی جنسیتی، جغرافیایی و سنی وجود نداشته و افراد با حداقل 12 سال سن می‌توانند در دوره جامع تعمیرات تخصصی موبایل آموزشگاه پل شرکت کنند.

عدم محدودیت برای شرکت در دوره آموزشی تعمیرات موبایل

10. ارائه مدرک معتبر تعمیرات تخصصی موبایل و معرفی کارآموزان برتر به بازار کار

افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی بعد از اتمام جلسات آموزشی می‌توانند برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای اقدام کرده و به شرط دریافت نمره بالای 50 و 70 به ترتیب در آزمون تئوری و عملی موفق به دریافت مدرک می‌شوند. لازم به ذکر است که آموزشگاه پل به کارآموزان مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم کشور و مدرک بین المللی نیز اعطا می‌کند.

از طرفی کارآموزان فعال و افرادی که موفق به دریافت مدرک می‌شوند به عنوان کارآموزان برتر با هدف حمایت از قشر جوان به کسب و کارهای مرتبط در زمینه تعمیرات موبایل معرفی می‌شوند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان به معرفی مجتمع آموزشی پل؛ بنیان گذار آموزش تعمیرات موبایل در ایران پرداختیم. در آخر نیز تاکید می‌کنیم که این آموزشگاه با بیشتر از دو دهه

موبایل محسوب می‌شود. با توجه به مزایای عنوان شده در این مطلب از شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل، پیشمان نشده و مسیر پیشرفت شغلی خود را هموار می‌کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید