کدام بانک ها افتتاح حساب غیر حضوری دارند؟

با پیشرفت تکنولوژی از سال های گذشته اکثر کار های بانکی بصورت غیر حضوری و با استفاده از همراه بانک ها انجام می‌شود. اما این روز ها اتفاق قابل توجهی که افتاده است این است که افتتاح حساب و درخواست وام و کارهای مهم بانکی که در گذشته بصورت کاملا حضوری انجام می‌شد، امروزه به صورت اینترنتی و با استفاده از یک اپلیکیشن انجام می‌شود.

 

جالب است بدانید درصورتی که شما بخواهید درخواست وام را بصورت حضوری ثبت و پیگیری کنید ممکن است چند هفته و یا حتی چند ماه درگیر آن باشید اما با وجود سیستم الکترونیک دریافت وام، شما فقط با ثبت مشخصات خود و ضامن خود می‌توانید در کمتر از یک روز وام خود را دریافت کنید! بله این سریع کردن تمام کار ها با استفاده از اینترنت است.

در این سال ها که بانکداری اینترنتی به اوج خودش رسیده است، جای بانک های خوب و بد به نوعی تغییر کرده است. به عبارتی ساده تر تعریف یک بانک خوب امروزه دیگر شعبه های زیاد و اعتبار بالا نیست! این روز ها بانک خوب آن بانکی است که اپلیکیشن کامل تری داشته باشد و بتواند کار های بیشتری را بصورت غیرحضوری برای شما راه بیاندازد. در این مقاله با سیبما همراه باشید تا با بانک هایی که می‌توانیم بصورت غیر حضوری در آن افتتاح حساب کنیم و خدمات دریافت کنیم آشنا شویم.

کدام بانک ها افتتاح حساب غیر حضوری دارند؟

 اگر بخواهم به طور کلی برای افرادی که آشنایی با این سیستم نوین بانکداری الکترونیکی ندارند توضیح دهم چطور این اتفاق می‌افتد و می‌توانند بصورت غیر حضوری حساب باز کرده و کارت را دریافت کنند، باید بگویم که کار بسیار ساده ای است.

برای ثبت نام در بانک های اینترنتی، بعد از نصب اپلیکیشن بانک مورد نظر، ابتدا مشخصات فردی خود را ثبت می‌کنید. پس از ان سیستم از شما کارت ملی می‌خواهد که باید پشت و روی کارت ملی خود را مقابل دوربین قرار دهید. در نهایت یک ویدئو از شما می‌خواهد که تایید کنید می‌خواهید در این بانک حساب باز کنید.

پس از انجام این مراحل ساده، پشتیبان های اپلیکیشن فرم، مدارک و ویدئو شما را بررسی می‌کنند درصورتی که مشکلی وجود نداشته باشد آن را تایید می‌کنند و حساب شما افتتاح می‌شود. شماره کارت و شبا شما در اپلیکیشن قابل مشاهده است. کارت بانکی شما پس از چند روز صادر و برای شما ارسال می‌شود و اداره پست این کارت را به شما تحویل می‌دهد. تحویل کارت ممکن است تا 3 روز زمان ببرد.

افتتاح حساب غیر حضوری چگونه است؟

 کدام بانک ها افتتاح حساب غیر حضوری دارند؟

سوالی که برای اکثر کاربران بانک های ایرانی وجود دارد این است که کدام بانک ها افتتاح حساب غیر حضوری دارند؟ در ادامه می‌خواهیم بانک های ایرانی که شما می‌توانید بصورت غیر حضوری در آن ها حساب باز کنید و بصورت غیر حضوری کارت بانکی بگیرید را به شما معرفی کنیم.

دریافت کارت بانکی غیر حضوری بلوبانک

1.بلوبانک سامان

معروف ترین و پر کاربر ترین بانک اینترنتی ایران بلوبانک سامان است که از همان ابتدا با ظاهر متفاوت کارت های بانکی اش توجهات را جلب کرد. همچنین این بانک با قابلیت دعوت از دوستان و پاداش به ازای هر دعوت محبوبیت زیادی کسب کرد اما ویژگی اصلی بلوبانک چیز دیگری است! بلوبانک برای اعطای وام 10 میلیون تومانی فقط یک شرط دارد و آن هم این که در 3 ماه اخیر بیشتر از 3 میلیون تومان بصورت میانگین در کارت خود موجودی داشته باشید. برای دریافت این وام نه نیاز به پر کردن فرم های کاغذی دارید و نه نیازی به ضامن! اگر این شرط را داشته باشید پس از درخواست در چند ساعت مبلغ به حساب شما واریز می‌شود.

دریافت کارت بانکی غیر حضوری بلوبانک

2.اپلیکیشن کیلید بانک آینده

بانک آینده نیز یکی از بانک های پیشرو در بانکداری اپلیکیشنی و افتتاح حساب غیر حضوری است. اپلیکیشن کیلید با ویژگی خاص و کاربردی استفاده از حساب هایی با چند امضا در این اپلیکیشن توانست جامعه آماری متفاوتی را برای خود به وجود بیاورد. همچنین این اپلیکیشن از قابلیت امضای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

افتتاح حساب غیرحضوری در بانکینو

3.بانکینو، نئوبانک خاورمیانه

در این جریان ساخت حساب و دریافت کارت غیر حضوری، بانک خاورمیانه نیز جا نمانده است و با ساخت یک زیرمجموعه به نام بانکینو برای خود، به این بازار پیوسته است. بانکینو مانند دیگر نئوبانک ها تمامی امکانات افتتاح حساب، دریافت کارت، صدور مجدد کارت، تغییر رمز اول و فعال‌سازی رمز پویا، دریافت وام و البته سرمایه‌گذاری را بصورت غیرحضوری برای شما فراهم کرده است. ویژگی متفاوت این نئوبانک صندوق سرمایه گذاری خوبی است که دارد و شما می‌توانید با چند کلیک پول خود را به صندوق سرمایه گذاری بانک خاورمیانه انتقال دهید و سالیانه تا 25 درصد سود کنید.

قرض الحسنه مهر ایران

4.بانک قرض الحسنه مهر ایران

اگر به دنبال خدمات دریافت وام هستید، بهترین قرض الحسنه که به صورت اینترنتی می‌توانید در آن افتتاح حساب کنید و درخواست وام دهید بانک مهر ایران است. این بانک تا سقف 300 میلیون بسته به معدل حساب شما به شما وام می‌دهد. افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی نیز به همان شکل بانک های قبل است. در صورتی که معدل حساب شما به مقدار لازم برسد شما درخواست وام خود را برای بانک و ضامن خود ارسال می‌کنید. ضامن نیز بصورت اینترنتی تایید می‌کند و پس از چند روز وام به حساب شما واریز می‌شود. می‌توان گفت راحت ترین بانک برای دریافت وام بدون پارتی بانک مهر ایران است.

دریافت غیر حضوری کارت بانکی نکسو کارت

5.نکسوکارت کارگزاری فارابی

کارگزاری فارابی نیز اخیرا از یک کارت بانکی به نام نکسوکارت رونمایی کرده است. این کارت با همکاری کارگزاری فارابی و بانک پاسارگاد عرضه شده است و به عبارتی فرزند دو مجموعه معتبر مالی کشور است. مهمترین ویژگی نکسوکارت سرمایه گذاری آنی و روزشمار است که از 23 تا 26 درصد سود سالیانه را برای سرمایه گذاری های شما ارائه می‌کند. نکسوکارت تمامی امکانات کارت های بانکی را دارد با این تفاوت که موجودی شما در این کارت به صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت هدیه فارابی متصل است و شما از این سود ثابت نیز بهره‌مند می‌شوید.

کلام پایانی

علاوه بر حساب های معرفی شده، بانک ها و مجموعه های دیگری نیز وجود دارد که بصورت غیر حضوری کارت بانکی در اختیار شما قرار می‌دهند. سعی می‌کنیم در آینده بانک های بیشتری را به شما معرفی کنیم. در نهایت، در دنیای امروز حضور در شعبه های بانکی، گرفتن نوبت و وقت تلف کردن در بانک ها برای کار های ساده بانکی کاملا غیرمنطقی است و بهتر است تا جای ممکن از امکانات الکترونیکی بانک ها استفاده کنیم. اگر این اتفاق بصورت کامل جا بیفتد، بانک ها خلوت می‌شوند و می‌توانیم کار هایی که اجبارا باید حضوری انجام دهیم را بدون معطلی و صف انجام دهیم.

مرتضی گفت:
من نزدیک یک سال هست که از بلوبانک استفاده میکنم. دوستان امکانات بلوبانک خیلی خوبه هزینه ها و درآمد هاتون رو بصورت اتوماتیک دسته بندی میکنه و بهتون میکه چقدر هزینه رفت و آمد کردید، چقدر هزینه خورد و خوراک کردی، هزینه های روزانه و... طبق اون دستگاه کارت خوان که کارت کشیدید خودش تشخیص میده و این ویژگی خیلی جالبه. حتی تعویض روغن و پمپ بنزین رو تشخیص میده و براتون توی دسته بندی حمل و نقل قرار میده. این ویژگی خیلی برای من جالب بود چون هیچوقت نمیتونستم خودم هزینه هامو مدیریت کنم و ببینم چه جاهایی بیشترین هزینه رو دارم ولی بلوبانک بهم کمک کرد که بتونم به بهترین روش هزینه ها و درآمد هامو مدیریت کنم.
یه مدت که ازش استفاده کنید بهش عادت میکنید و دیگه از هیچ بانک دیگه ای نمیتونید استفاده کنید چون امکانات بلوبانک رو بهتون نمیده.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید