مزایای خرید اکانت پرمیوم ساندکلود چیست؟

با خرید یک اکانت SoundCloud Go Plus Premium، از بزرگترین سرویس موسیقی و صوتی جهان "SoundCloud" بهره مند می شوید که به شما امکان می دهد موسیقی مورد نظر خود را از متنوع ترین جامعه موسیقی روی زمین پیدا کنید و از آن لذت ببرید. خرید یک اکانت SoundCloud Premium چیزی بیش از یک پلتفرم پخش موسیقی است. SoundCloud یک شبکه اجتماعی برای همه است که در آن هر کسی می تواند صدا و موسیقی خود را آپلود کند.

تهیه‌کنندگان و علاقه‌مندان موسیقی و آهنگ از سراسر جهان در Twitter SoundCloud با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و آهنگ‌های خود را با مخاطبان سراسر جهان به اشتراک می‌گذارند.

مزایای خرید اکانت پرمیوم ساندکلود چیست؟

در این سرویس امکان کسب درآمد و دریافت پول وجود دارد. همچنین امکان اطلاع از آمار پروفایل شما وجود دارد. آرشیو بزرگ SoundCloud حاوی بیشترین تعداد موسیقی در سبک های مختلف مانند: پاپ، هیپ هاپ، رپ، الکترونیک، راک، تکنو، کلاسیک، جاز و پادکست است. همچنین در این انجمن زیر ژانرها و آهنگ های گروه ها و سبک های مختلف موجود است.

با خرید اکانت پرمیوم SoundCloud Go Plus خود و موسیقی و صداهای مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. می توانید مخاطبین خود را افزایش دهید. و به تمام موسیقی ها، پادکست ها و ریمیکس ها به صورت آفلاین گوش دهید.

SoundCloud دارای برنامه‌های Android و iOS است. با دانلود پخش کننده های موسیقی اندروید و iOS برنامه SoundCloud در اپ استور و گوگل پلی به 200 میلیون آهنگ دسترسی پیدا کنید. یک برنامه دسکتاپ SoundCloud نیز موجود است. اما برای دسترسی کامل به تمام محتوای این برنامه، باید یک اکانت SoundCloud پرمیوم داشته باشید.

یک اکانت SoundCloud بخرید

Soundcloud را می توان بزرگترین اپلیکیشن صوتی و موسیقی در جهان نامید. با استفاده از این پلتفرم، می توانید موسیقی مورد نظر خود را از میان طیف وسیعی از جوامع موسیقی انتخاب کنید. دقیقاً به همین دلیل است که خرید یک اکانت SoundCloud را می توان دروازه ای برای خدمات پخش موسیقی در نظر گرفت.

در واقع SoundCloud در گروه‌هایی از شبکه‌های اجتماعی است که هر کسی می‌تواند موسیقی و صدای خود را آپلود کند. کاربران این پلتفرم محبوب می توانند با نصب آن بر روی دستگاه های iOS یا اندروید خود به گنجینه ای متنوع از میلیون ها موسیقی و آهنگ دسترسی داشته باشند. البته ناگفته نماند که نسخه دسکتاپ SoundCloud نیز موجود است. برای دسترسی به همه ویژگی ها و محتوای برنامه، باید یک اکانت SoundCloud Premium خریداری کنید. برای خرید اکانت پرمیوم ساندکلاد اورجینال و فوری به سایت پرمی شاپ مراجعه کنید.

ویژگی های خاص خرید یک اکانت پرمیوم SoundCloud

  • در زمان اشتراک نیازی به خروج از وضعیت حق بیمه نیست.
  • کیفیت بالاتری نسبت به اکانت‌های رایگان ارائه دهید
  • تبلیغات بین آهنگ هایی که برای کاربران آزاردهنده است را حذف کنید.
  • امکان پخش و دانلود آفلاین را فراهم کنید
  • قابلیت استفاده در همه سیستم عامل ها و دستگاه ها
  • دسترسی به آرشیو و فهرست کامل آهنگ ها

مزایای خرید اکانت پرمیوم ساندکلود چیست؟

اکانت SoundCloud GO Plus بخرید

فقط با خرید اکانت SoundCloud GO Plus به همه ویژگی‌های موجود در سایت SoundCloud دسترسی خواهید داشت. می توانید این اکانت را از طریق وب سایت SoundCloud خریداری کنید.

ویژگی های ارائه شده با خرید یک اکانت SoundCloud

  • با خرید این اکانت، می توانید موسیقی نامحدودی را دانلود کرده و آن را به صورت آفلاین پخش کنید.
  • تبلیغات مزاحم بین آهنگ ها را حذف کنید
  • دسترسی به لیست کامل آهنگ ها
  • آهنگ ها را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کنید
  • و...

ارزش اکانت SoundCloud GO Plus

می توانید یک اکانت SoundCloud GO Plus از طریق وب سایت SoundCloud خریداری کنید. البته در این صورت برخی سایت ها نیز این اکانت ها را می فروشند. در صورت خرید اکانت‌های SoundCloud GO Plus از این سایت‌ها، مطمئن شوید که سایت معتبر است.

SoundCloud و آهنگ های خصوصی در آن

می توانید هر یک از آهنگ های مورد علاقه خود را در SoundCloud به صورت خصوصی یا خصوصی پست کنید در این صورت این فایل ها فقط توسط شما قابل دسترسی خواهند بود و به اصطلاح این اشیاء به صورت خصوصی ذخیره می شوند. در ضمن امکان انتشار عمومی آهنگ نیز وجود دارد که در این صورت دیگران نیز می توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

مزایای وریفای کردن و یا تایید اکانت در ساندکلود

ابتدا باید اشاره کنیم که برای تایید این موضوع در پلتفرم SoundCloud باید یک اکانت SoundCloud Pro Unlimited داشته باشید. بنابراین می توانید برای دریافت تاییدیه حق عضویت بپردازید. اما تأیید این مزیت را دارد:

  • مهمترین و اولین مزیت این است که اکانت خود را از حالت عادی به حالت حرفه ای یا حرفه ای تغییر دهید.
  • با در دست داشتن این تأییدیه، ویژگی‌های بسیاری مانند ارسال مجدد یا کدهای تخفیف به صورت رایگان به شما ارائه می‌شود.
  • اگر در استفاده از اکانت خود مشکلی دارید، اولویت شما پشتیبانی خواهد بود.
  • آپلود آهنگ ها و فایل های صوتی بدون محدودیت انجام می شود.
  • می‌توانید به مواردی مانند DAW، VST و غیره دسترسی داشته باشید
  • شما می توانید هر ماه حداکثر سه آهنگ را به صورت رایگان دانلود کنید.
  • با تایید، می توانید آمار پست خود را پنهان کنید یا حتی تصمیم بگیرید که نظرات خود را نشان دهید یا نه.
  • با این تایید، می توانید نمایه خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید یا آن را با شرایط سفارشی کنید.

مزایای خرید اکانت پرمیوم ساندکلود چیست؟

امکان ارسال مجدد به پلتفرم SoundCloud و مزایای آن

  1. دسترسی به برنامه ها و سایر ابزارهای تبلیغاتی
  2. تغییر آسان نمایه و دسترسی به ویژگی های بیشتر
  3. استفاده سالانه و بدون محدودیت
  4. کسب درآمد به روشی بسیار راحت و آسان
  5. داشتن حمایت یک تیم حرفه ای

خرید اکانت پرمیوم SoundCloud GO Plus

سرویس SoundCloud یکی از برنامه ها و برنامه های محبوب برای پخش موسیقی، پادکست و کلیه فایل های صوتی است که در سال 2007 توسط دو سوئدی در برلین آلمان تاسیس شد و یکی از موفق ترین پلتفرم های پخش موسیقی در جهان به اکانت می آید. درست. با دانلود و دانلود برنامه ها و پخش کننده های موسیقی این سرویس، همیشه اولین نفری باشید که جدیدترین و بهترین آهنگ ها را می شنوید. شما می توانید با کمک این برنامه و به کمک خرید اشتراک پرمیوم SoundCloud خوانندگان مورد علاقه خود را دنبال کنید. با مخاطبینی مانند طرفداران آنها و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید