رپورتاژ آگهی و بک لینک در وبسایت سیبما

رپورتاژ آگهی و بک لینک از بهترین راه های افزایش اعتبار وبسایت برای موتور جستجوی گوگل هستند. معمولا گرفتن رپورتاژ آگهی از وبسایت هایی که لینک خروجی کمی دارند، برای وبسایت ها بسیار مفید است. وبسایت سیب ما، سیب تازه فناوری و تکنولوژی بعنوان یک سایت جدید در بین رسانه های ایرانی، مدت کوتاهی است که شروع به پذیرش رپورتاژ آگهی و بک لینک کرده است و به همین دلیل لینک های خروجی بسیار کمی دارد نسبت به وبسایت های مشابه. با وجود اینکه این وبسایت مدت زیادی از فعالیتش نمی‌گذرد، اما در کلیدواژه های مهمی رتبه های برتر گوگل است و ورودی گوگل بسیار زیادی دارد.

نخفیف رپورتاژ آگهی در وبسایت سیبما

در زیر مهمترین کلیدواژه هایی که سیبما در آنها رتبه مناسبی دارد و ترافیک بسیار بالایی از آنها دریافت می‌کند را قرار می‌دهیم که نشان می‌دهد این وبسایت اعتبار خوبی در گوگل دارد و ورودی زیادی در روز دریافت می‌کند.

  1. رمز (های) جی تی ای
  2. فیلم امریکایی جدید
  3. فیلم ایرانی جدید
  4. فیلم سینمایی جدید
  5. بهترین ورزشگاه جهان
  6. سریال ترکی عاشقانه
  7. سوالات جرات حقیقت
  8. عکس پروفایل عاشقانه
  9. عکس ترسناک
  10. فیلم عاشقانه تینیجری
  11. بهترین فیلم های ماجراجویی
  12. فیلم دبیرستانی
  13. فیلم کره ای جدید
  14. سریال کره ای جدید
  15. بهترین سریال های تمام شده
  16. بزرگترین حیوانات جهان

هرچند کلیدواژه های بسیاری هستند که ما در آنها رتبه های بالایی داریم اما بعنوان نمونه، این کلیدواژه ها را برای شما قرار داده ایم. اگر هرکدام از آنها را در گوگل جستجو کنید، متوجه رتبه بسیار خوب وبسایت سیبما می‌شوید. حتما می‌دانید که این کلیدواژه ها بسیار در گوگل پر سرچ هستند و ترافیک خیلی زیادی به وبسایت انتقال می‌دهند.

همانطور که قبل تر گفته شد،مهمترین مزیت سیبما نسبت به سایت های دیگر، تعداد لینک خروجی پایین است. اما ممکن است این ویژگی مدت زیادی وجود نداشته باشد و از زمانی که شروع به دریافت رپورتاژ آگهی و بک لینک کرده ایم در مدت زمان کوتاهی شاهد انتشار لینک های بیشتری باشیم. پس پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که این شرایط وجود دارد، اقدام به انتشار بک لینک یا رپورتاژ های خود کنید.

سیبما همچنین به دلیل لینک های ورودی از وبسایت های معتبرفناوری و خبرگزاری ها اعتبار زیادی نزد گوگل پیدا کرده است که درصورت انتشار رپورتاژ در این وبسایت می‌توانید از این ویژگی مهم نیز برخوردار شوید و این اعتبار را به وبسایت های خود انتقال دهید.

تخفیف رپورتاژ آگهی در وبسایت سیبما

هزینه رپورتاژ آگهی در وبسایت سیبما

ما برای انتشار رپورتاژ در این وبسایت، مبلغ 900 هزار تومان را در نظر گرفته ایم اما شما می‌توانید بصورت مستقیم از ما در جشنواره با 50 درصد تخفیف و به مبلغ 450 هزار تومان این رپورتاژ را خریداری کنید.

رپورتاژ ها بدون تگ تبلیغاتی و در دسته بندی مرتبط منتشر می‌شوند. همچنین در صفحه اصلی و در سایدبار صفحات بلاگ نیز نمایش داده می‌شوند و مانند بقیه مقالات با آن برخورد می‌شود.

هزینه انتشار بک لینک در وبسایت سیبما

برای انتشار بک لینک در وبسایت سیبما، هزینه مناسبی را در نظر گرفته ایم. توجه داشته باشید که این بک لینک ها مانند دیگر لینک های وبسایت، در فوتر تمام صفحات بدون هیچ محدودیت تعداد صفحه درج می‌شوند.

هزینه بک لینک در وبسایت سیبما به شرح زیر است:

  • 1 ماهه: 450 هزار تومان
  • 3 ماهه: 1 میلیون و 100 هزار تومان
  • 6 ماهه: 1 میلیون و 900 هزار تومان
  • 12 ماهه: 3 میلیون و 600 هزار تومان

توجه داشته باشید که اگر بلند مدت رزرو کنید، درصورت تغییر قیمت ها برای شما تا پایان مدت زمان اعتبار با همان قیمت منتشر خواهد شد.

برای سفارش رپورتاژ آگهی و اطلاعات بیشتر، در واتساپ با شماره 09117811563 در تماس باشید. بصورت 24 ساعته پاسخگوی پیام ها و سوالات شما هستیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید