اپل واچ سری 9 چه فرق هایی با سری 8 دارد؟

اگر شما هم طرفدار محصولات اپل هستید حتما اخبار عرضه اپل واچ سری 9 را شنیده اید. خیلی از دوستانی که اپل واچ سری 8 دارند میپرسند سری جدید ساعت هوشمند اپل چقدر تغییر کرده است و آیا ارزش تعویض دارد؟

در این مقاله سرویس اخبار و مقالات فناوری سیبما بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

معرفی اپل واچ سری 9

به گفته مارک گورمن، اپل واچ سری ۹ از تراشه‌ی A15 Bionic بهره خواهد برد و این باعث ارتقای عملکرد و کارآیی این ساعت هوشمند خواهد شد. طبق اظهارات او، تراشه‌ی S9 با تراشه‌های A15 Bionic تولید می‌شود و انتظار می‌رود که عملکرد آن نسبت به نسل‌های قبلی اپل واچ بهبود یابد.

پیش‌تر اپل تراشه‌های S6 و S7 و S8 را بر اساس A13 Bionic تولید کرده بود که در آیفون ۱۱ نیز استفاده می‌شد و با استفاده از فرایند ۷ نانومتری TSMC ساخته شده بود. اپل سپس به‌روزشدن به تراشه‌ی A14 Bionic که با استفاده از لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC تولید می‌شد را اعلام کرد تا عملکرد بهتری را با کاهش مصرف انرژی ارائه دهد.

اکنون، مارک گورمن به تراشه‌ی S9 اپل واچ سری ۹ اشاره کرده است که براساس تراشه‌ی A15 Bionic ساخته خواهد شد. با این تغییر، انتظار می‌رود که عملکرد و کارایی ساعت‌های هوشمند بعدی اپل افزایش یابد. این تغییرات باعث بهبود سرعت اجرای برنامه‌ها و افزایش عمر باتری خواهد شد.

گورمن بیان داشته است که سایر مشخصات اپل واچ سری ۹ به طور کلی شبیه نسل قبلی آن خواهد بود. به این ترتیب، ظاهراً تمرکز اپل فعلا بر روی ارتقای عملکرد ساعت‌های هوشمند خود است و تغییرات ظاهری در آینده اعمال می‌شود. البته احتمال وجود مدل‌های جدید با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب نیز وجود دارد که اپل ممکن است این‌ها را عرضه کند.

پس اپل واچ سری 9 نسبت به سری قبلی تقریبا هیچ تغییر ظاهری ندارد. اگر با ساعت خود مشکلی از لحاظ کارکرد ندارید، فعلا برای تغییر آن عجله ای نکنید و منتظر سری 10 اپل واچ باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید