معرفی بهترین موبایل های زیر 10 میلیون تومان 1402

خرید موبایل هایی با قیمت اقتصادی زیر 10 میلیون تومن همیشه دردسر های خاص خودش رو داشته چون ممکن است وقتی شما برای خرید موبایل با این قیمت وارد یک فروشگاه می‌شوید، به شما موبایل های فیک طرح اصل را بفروشند که اصلا ماندگاری و دوام ندارد و علاوه بر آن معمولا در صورت خرابی قابل تعمیر نیستند. یکی از کارهای مهمی که باید قبل از اینکه برای خرید موبایل اقتصادی اقدام کنید، انجام دهید این است که با گوشی های اقتصادی اورجینال تولید کنندگان مطرح آشنا شوید. برند های سامسونگ و شیائومی معمولا موبایل هایی را مختص کسانی که بدنبال گوشی های اقتصادی با قیمت های مناسب هستند، در سبد محصولات خودشان دارند تا این بخش از مشتریان را از دست ندهند. در این مقاله می‌خواهیم با موبایل های زیر 10 میلیون تومن اورجینال که ارزش خریدن دارند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با سیبما همراه باشید.

معرفی بهترین موبایل های اقتصادی زیر 10 میلیون

1.گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14

  • فناوری صفحه‌نمایش : PLS

  • اندازه : 6.6

  • دوربین : 50 مگاپیکسل

  • نسخه سیستم عامل : Android 13

 اگر به دنبال یک موبایل اقتصادی با قیمت بسیار پایین هستید که هرکسی متوجه ارزان قیمت بودن آن نشود، گلکسی a14 بهترین گزینه برای شماست. سامسون این موبایل را شبیه به سری پرچمدار خود طراحی کرده است که البته جنس بدنه فرق می‌کند اما این اختلاف به سادگی قابل تشخیص نیست. این موبایل در زمانی که من این مقاله را می‌نویسم زیر 5 میلیون تومان قیمت دارد اما با توجه به نوسانات قیمت در ایران، ممکن است زمانی که شما می‌خوانید مبلغ متفاوت باشد اما یقینا در هر زمانی می‌توان این مدل سامسونگ را بعنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت معرفی کرد. در زمان نوشتن این مقاله نظرات زیادی از کاربرانی که این موبایل را خریده اند مطالعه کردم و دیدم که اکثرا از آن راضی بودند. این موبایل قطعا ارزش خریدن دارد در بین موبایل های اقتصادی بازار ایران.

توجه داشته باشید که سامسونگ گلکسی a14 دو مدل 5g و 4g دارد که اختلاف قیمت حدود 1 میلیون تومانی دارند. اگر مبلغ 1 میلیون تومان برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند، ترجیحا نسخه 5g را خریداری کنید. در غیر این صورت نسخه 4g هم اینطور نیست که شما را اذیت کند یا کارتان را راه نیاندازد.

معرفی گوشی های میان رده زیر 10 میلیون تومان شیائومی

2.گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

  • فناوری صفحه‌نمایش : AMOLED

  • اندازه : 6.43

  • دوربین : 108 مگاپیکسل

  • نسخه سیستم عامل : Android 13

اگر از طرفداران شیائومی هستید، می‌دانید که شیائومی متخصص تولید موبایل های اقتصادی با امکانات قابل قبول است. گوشی موبایل ردمی نوت 12 شیائومی یکی از این دسته گوشی های شیائومی است که مشخصات خوبی دارد اما با قیمت بسیار پایین کمتر از 10 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. این گوشی با توجه به دوربین 108 مگاپیکلی که دارد از نظر عکاسی در عملکرد بسیار خوبی چه در روز و چه در شب ثبت کرده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 33 وات این موبایل را به یک میان رده خاص تبدیل کرده است. همچنین دوربین سلفی این موبایل نیز 16 مگاپیکسل است که عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است. در مجموع اگر از طرفداران شیائومی هستید، این موبایل در رنج قیمت زیر 10 میلیون تومان فوق العاده است.

بهترین موبایل میان رده سامسونگ زیر 10 میلیون

3.گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A34

  • فناوری صفحه‌نمایش : Super AMOLED

  • اندازه : 6.6

  • دوربین : 48 مگاپیکسل

  • نسخه سیستم عامل : Android 13

غول میان رده سامسونگ! بله گلکسی A34 سامسونگ یک غول بی شاخ و دم است که با قیمتی حدود 10 میلیون تومان بازار را شگفت زده کرده است. این موبایل احتمالا بهترین گوشی این لیست است. البته شاید این حرفم به دلیل علاقه شخصی به برند سامسونگ باشد! اما اگر بخواهم یک موبایل را در قیمت حدود 10 میلیون تومان به شما پیشنهاد دهم قطعا سامسونگ گلکسی A34 را انتخاب می‌کنم. یک میان رده پرچمدار گونه!

دوربین 48 مگاپیکسلی عریض، 5 مگاپیکسل ماکرو و 13 مگاپیکسل سلفی این گوشی را در حد موبایل های پرچمدار می‌کند. البته این موبایل دوربین سوپر واید 8 مگاپیکسلی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. از نظر فیلم برداری نیز این گوشی توانایی ثبت تصاویر 4k را دارد.

پردازنده دیمنسیتی 1080 شرکت مدیاتک و رم 8 گیگا بایت باعث شده این گوشی در پردازش اطلاعات اصلا مشکلی نداشته باشد و در اجرای بازی ها به شما اجازه دهد لذت کامل را ببرید. باتری 5000 میلی آمپری این موبایل نیز یکی از آپشن های جذاب است که می‌تواند در استفاده عادی تا 2 روز برای شما شارژ نگهدارد. در مجموع در بین موبایل های حدود 10 میلیون تومان، می‌شود به جرات این شاهکار میان رده سامسونگ را بعنوان بهترین گزینه یاد کرد.

معرفی بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی زیر 10 میلیون

4.گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro

  • فناوری صفحه‌نمایش : AMOLED

  • اندازه : 6.67

  • دوربین : 108 مگاپیکسل

  • نسخه سیستم عامل : Android 11

 بعد از معرفی بهترین میان رده سامسونگ، می‌رسیم به رقیب سرسخت چینی اش یعنی شیائومی ردمی نوت 12 پرو. این موبایل واقعا امکاناتی فراتر از یک موبایل 10میلیون تومانی به شما می‌دهد که بعد از معرفی همه را شگفت زده کرده است. دوربین 108 مگاپیکسلی که عضو جدا نشدنی شیائومی است، علاوه بر آن سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی شما را از دوربین عکاسی بهتر بی نیاز می‌کند. استفاده از پردازنده اسنپدراگون 732G هم باعث این شده که این موبایل فوق العاده شیائومی، به بهترین شکل بازی‌های سنگین و برنامه‌های کاربردی را اجرا کند. این موبایل نیز مانند رقیب کره ای خود از باتری 5000 میلی آمپری استفاده می‌کند که می‌تواند تا دو روز بدون شارژ مجدد برای شما کار کند البته اگر استفاده عادی از موبایلتان داشته باشید. در مجموع این گوشی از هر نظر توانایی رقابت با پرچمداران را دارد و خرید آن به شما توصیه می‌شود.

معرفی موبایل های میان رده سامسونگ Galaxy A24

5.گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A24

  • فناوری صفحه‌نمایش : Super AMOLED

  • اندازه : 6.5

  • رزولوشن عکس : 50 مگاپیکسل

  • نسخه سیستم عامل : Android 13

اگر به دنبال یک میان رده حرفه ای هستید که کارهای روزمره شما را به بهترین شکل راه بیندازد بدون اینکه حس کنید این یک موبایل با قیمت زیر 10 میلیون تومان است، سامسونگ گلکسی A24 برای شما ساخته شده است. صفحه نمایش بسیار خوب، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، پردازنده بسیار خوب هلیو G99 و باتری 5000 میلی آمپری باعث شده است که نتوان این گوشی را به سادگی بعنوان یک گوشی ارزان قیمت و میان رده سامسونگ معرفی کرد. این گوشی توانایی انجام هر کاری را برای شما دارد و قطعا تا مدتها شما را راضی نگه میدارد.

 

در این مقاله 5 مورد از بهترین موبایل های میان رده زیر 10 میلیون تومان بازار ایران را معرفی کرده ایم که از برند های شیائومی و سامسونگ بودند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر بدنبال موبایل هایی با این قیمت هستید، به دنبال برند های متفرقه نروید و از همین دو تولید کننده بزرگ موبایل انتخابتان را انجام دهید. استفاده و خرید از برند های کوچک تر پیشنهاد نمی‌شود. همچنین از موبایل های های کپی که اخیرا در فضای مجازی تبلیغات زیادی می‌کنند دوری کنید و خودتان را به دردسر نندازید. ارزش پول خود را بدانید و موبایل های کپی نخرید تا گرفتار نشوید. تشکر که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید