معرفی 5 لپ تاپ مناسب برای ترید کردن ارز دیجیتال و بازار فارکس

در عصر تکنولوژی، تجارت ها هم به سمت فضای مجازی رفتند و دیگر شما لازم نیست محصولی را از شهری به شهر دیگر ببرید تا از خرید و فروش آن سودی نسیبتان شود و تاجر شناخته شوید. این روزها با یک لپ تاپ هم میشود تاجر بود! بله حتما با ترید کردن ارز دیجیتال و یا فارکس آشنا هستید که سر و صدای زیادی برپا کردند و افراد زیادی از این طریق پول در می‌آورند. برای این تجارت ها نیاز به یک چیز دارید، یک لپ تاپ یا کامپیوتر. با توجه به اینکه عملیات ترید کردن نیاز به گرافیک یا حافظه موقت زیادی ندارد اکثر افراد ترجیح میدهند برای این کار از لپ تاپ استفاده کنند تا کامپیوتر های شخصی. از جهتی لپ تاپ ها قابل حمل و سبک هستند و بعضی از آنها قابلیت صفحه نمایش لمسی دارند که کار شما را در زمان تحلیل تکنیکال و یا ثبت خرید ها آسان تر میکند.

در این مقاله قصد داریم 5 مورد از بهترین لپ تاپ های بازار ایران که برای تریدر ها مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با سرویس اخبار و مقالات فناوری سیبما همراه باشید.

معرفی لپ تاپ مایکروسافت سرویس برای ترید کردن

1.لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro 8-i5

  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 128 یا 256 گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل : Windows 11 Home

این لپ تاپ به چند دلیل از نظر من بهترین مورد برای ترید کردن است. در حقیقت این لپ تاپ چیزی بین لپ تاپ و تبلت است و از هرکدام ویژگی ها و مزایایی را به ارث برده است. این لپ تاپ بسیار سبک است و با جدا شدن کی‌بورد از صفحه نمایش، تبدیل به یک تبلت بسیار قدرتمند ویندوزی میشود. این لپ تاپ از قلم نوری هم پشتیبانی میکند که برای تحلیل تکنیکال بسیار کاربردی است.

لپ تاپ یا تبلت های مجموعه Surface از جمله اقلام پرطرفدار شرکت مایکروسافت محسوب می‌شوند که بی‌تردید از تبلت‌های معمولی برتری دارند. محصول Surface Pro 8 یکی از تبلت‌های این سری است که به‌واسطه مشخصات قوی سخت‌افزاری و کیفیت بالای ساخت، برای خریداران جذابیت فراوانی دارد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این تبلت 256 گیگابایت SSD NVMe می‌باشد و در صورت نیاز، امکان ارتقاء آن وجود دارد. همچنین، تبلت با 8 گیگابایت رم LPDDR4X همراه شده است که به‌همراه حافظه‌ی داخلی، سرعت فوق‌العاده‌ای را در انجام وظایف مختلف تضمین می‌کند. از جمله ویژگی‌های برجسته این تبلت، صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت Pixel Sense با وضوح 1824×2736 است که تصاویر را با کیفیت استثنایی به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که همراه با این تبلت، کیبورد ویژه‌ای به نام Pro Signature و همچنین قلم لمسی Slim Pen 2 نیز برای خریداران در دسترس قرار می‌گیرد.

این مورد احتمالا گران ترین لپ تاپ این لیست است به دلیل علاقه شخصی نویسنده به این لپ تاپ تبلت شو و ویژگی های منحصر به فرد آن در این لیست قرار گرفته است.

معرفی بهترین لپ تاپ لنوو برای ترید کردن

2.لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6-i3

 

  • پردازنده : Core i3

  • مقدار رم :12 گیگابایت

  • ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت و 256 گیگابایت

  • سازنده پردازنده گرافیکی : Intel

اگر طرفدار برند لنوو هستید، ایدیاپد 3 یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شماست. این لپ تاپ با قیمت متوسط و قدرت بسیار خوب، برای ترید کردن کاملا مناسب است که پیشنهاد ما به شما اگر بودجه متوسطی برای خرید لپ تاپ دارید این مورد است.

 

لپ‌تاپ مدل IdeaPad 3 15ITL6 یکی از تولیدات محبوب و مورد علاقه شرکت لنوو است که می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام کارهای روزمره معرفی شود. این لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده مرکزی سری i3 1115G4 شرکت اینتل تجهیز شده است. همچنین، حافظه رم آن 12 گیگابایت می‌باشد و در صورت نیاز، قابلیت ارتقاء آن وجود دارد. از نظر ذخیره‌سازی، این لپ‌تاپ دارای یک ترابایت HDD و 256 گیگابایت SSD است، که این میزان ذخیره‌سازی از نوع HDD و SSD به ترتیب در آن قرار گرفته‌اند. مهم بودن این نکته که این لپ‌تاپ دارای تراشه‌ی گرافیکی جداگانه‌ای نمی‌باشد و استفاده‌کنندگان آن باید از تراشه‌ی گرافیکی مجتمع پردازنده مرکزی استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های دیگر این لپ‌تاپ، صفحه‌نمایش Full HD با ابعاد 15.6 اینچی است که از نوع پنل TN استفاده شده و باعث افزایش ارزش خرید IdeaPad 3 15ITL6 می‌شود. این لپ‌تاپ توسط شرکت وارد‌کننده بهبود یافته و برخی از مشخصات آن ارتقاء داده شده است.

معرفی لپ تاپ مخصوص ترید کردن ایسر

3.لپ تاپ ایسر Aspire A315

  • پردازنده : Ryzen 5

  • مقدار رم : 20 گیگابایت

  • ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت و 512 گیگابایت

  • سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

اگر از خانواده ایسر که در ایران بسیار محبوب است به دنبال لپ تاپ مخصوص ترید هستید، پیشنهاد ما به شما لپ تاپ ایسر Aspire A315-23-R3PE است.

این لپ تاپ البته با یک حافظه رم بسیار قدرتمند 20 گیگابایتی میتواند برای شما هر کاری انجام دهد! از این لپ تاپ انتظارات خیلی بیشتری داشته باشید چون میتواند شما را شگفت زده کند.

مدل A315-23-R3PE از خانواده لپ‌تاپ‌های Aspire 3 شرکت ایسر، یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش 15.6 اینچی است که با نوآوری‌ها و عملکرد برتر خود به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازار شناخته می‌شود. این لپ‌تاپ با طراحی شیک و متفاوت، بدنه‌ای قوی و محکم از جنس پلاستیک مقاوم دارد. وزن و اندازه‌ی کوچک آن، مسئله‌ای بسیار حائز اهمیت برای افرادی است که از لپ‌تاپ‌ها در سفرها و تنقلاتشان استفاده می‌کنند.

این لپ‌تاپ با دارا بودن 20 گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت به همراه 512 گیگابایت SSD، به راحتی با کاربران نیازمند در حین انجام امور مختلف سازگاری دارد و عملکرد بسیاری از تبلت‌های مشابه را به خود اختصاص می‌دهد. برای مقابله با چالش‌های سخت و آسان، این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی مرکزی Ryzen 5 3500U شرکت AMD بهره‌مند است که با رابطه‌ی هسته و رشته 4 به 8، همچنین تراشه‌ی گرافیکی Radeon VEGA 8، قدرت اجرایی بالایی را به لپ‌تاپ A315-23-R3PE هدیه می‌دهد. این لپ‌تاپ با تلاش و همکاری شرکت وارد‌کننده، مشخصات و امکانات مهمی را ارتقاء داده و امکانات منحصربه‌فردی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

معرفی بهترین لپ تاپ اچ پی برای ترید کردن

4.لپ تاپ اچ پی G8 255-D

  • پردازنده :Ryzen 5

  • مقدار رم :16 گیگابایت

  • ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

  • سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

این بار به سراغ برند محبوب اچ پی میرویم. این شرکت قدیمی امریکایی در ایران بسیار محبوب است و همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. اگر به دنبال یک لپ تاپ خوب از برند اچ پی هستید که برای ترید کردن سالیان سال شما را از سیستم بی نیاز کند، مدل G8 255-D را از دست ندهید! قول میدهم تا زمانی که بیت کوین به 200 یا 300 هزار دلار برسد این لپ تاپ برای شما کار میکند و از استفاده کردن از آن لذت خواهید برد!

 

لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی به‌خاطر تنوع و کیفیت ساخت بالا همواره مورد توجه قرار می‌گیرند. یکی از لپ‌تاپ‌های پرطرفدار و پرفروش این شرکت، مدل 255-G8-F است. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی مرکزی Ryzen 5 5500U شرکت AMD با 8 هسته و 16 رشته استفاده می‌کند. علاوه بر این، برای این لپ‌تاپ 8 گیگابایت رم با سرعت 3200 مگاهرتز در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز به 16 گیگابایت قابل ارتقاء است. نکته‌ی مهم دیگر این لپ‌تاپ، فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت SSD پرسرعت آن است که از جمله ویژگی‌های اصلی آن به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1080p اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت بالاتری نمایش می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین دارای 512 مگابایت حافظه‌‌ی گرافیکی مجزا است.

بهترین لپ تاپ ایسوس برای ترید کردن

5.لپ تاپ ایسوس X515JP-EJ408

اینبار به سراغ یک برند محبوب از تایوان میرویم. لپ تاپ های ایسوس در ایران به دوام بالا و کیفیت ساخت بی نظیرشان معروفند. شما اگر به هرکسی که لپ تاپ ایسوس دارد بگویید چه لپ تاپی را پیشنهاد میدهی قطعا از این برند به شما پیشنهاد خرید میدهند حتی اگر از خرید لپ تاپ آنها ده سال گذشته باشد! این مورد یکی از بهترین لپ تاپ های موجور در ایران بعنوان لپ تاپ مخصوص ترید است.

 

لپ‌تاپ مدل X515JP-EJ408 از شرکت ایسوس از آن دسته تولیدات پرطرفدار و پرفروش میان‌رده این شرکت شناخته می‌شود که برای انجام وظایف روزمره استفاده می‌شود. این لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده‌ی قوی Core i7 1065G7/BGA با چهار هسته و فرکانس افزایشی 3.9 گیگاهرتز مجهز شده است و کارایی مناسبی در پردازش‌های سنگین دارد. حافظه‌ی رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4، سرعت مطلوبی را در انجام امور مختلف تضمین می‌کند و حافظه‌ی ذخیره‌سازی هیبریدی 1 ترابایت و 512 گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده که ظرفیت و سرعت قابل‌توجهی را به کاربران ارائه می‌دهد. ایسوس در این لپ‌تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی با تکنولوژی IPS و وضوح 1080p استفاده کرده است. همچنین، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce MX330 با ظرفیت اختصاصی 2 گیگابایت نیز می‌تواند با سرعت مناسب پردازش‌های گرافیکی مختلف را انجام دهد. این لپ‌تاپ با همکاری شرکت وارد‌کننده بهبود یافته و برخی از مشخصات آن ارتقاء یافته‌اند.

 

در این مقاله 5 مورد از بهترین لپ تاپ های بازار ایران را برای ترید کردن معرفی کرده ایم. البته همانطور که میدانید این لپ تاپ ها بدرد کارهای روزمره دیگر مانند وبگردی، تماشای فیلم، مطالعه کتاب های الکترونیکی و موارد سبک هستند و از بعضی از آنها میشود انتظارات خیلی بیشتری داشت مانند استفاده از نرم افزارهای سنگینی مثل پریمیر و امثالهم! اگر ما در این مقاله به این مورد اشاره کردیم که این لپ تاپ ها مخصوص ترید هستند منظور ما آن نیست که توانایی انجام کارهای دیگر را ندارند یا ضعیف هستند. با این لپ تاپ ها شما میتوانید راحت و بدون دردسر به ترید کردن خود برسید و سودهای خود را برداشت کنید.

ممنونم که تا اینجای مقاله با بلاگ سیبما همراه بودید. حتما ما را بیشتر دنبال کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید