12 بهترین بازی های دخترانه پلی استیشن(معرفی کامل)

قطعا می‌دانید که این روزها افراد ساعات زیادی را به بازی و سرگرمی اختصاص می‌دهند و قطعا دخترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ به همین خاطر طراحان بازی‌های ویدیویی برای این گیمرهای عزیز بازی‌های بسیاری تولید کرده که با روحیات و سلیقه آنها همخوانی داشته باشد. 

در مقاله پیش رو 12  از بهترین بازی های دخترانه پلی استیشن را برای شما شرح می‌دهیم و داستان آنها را برای شما بازگو می کنیم تا سپس با توجه به سلیقه و قابلیت پلی استیشنی که دارید بازی دلخواه خود را انتخاب کنید.

دختر کفش دوزکی

بازی دختر کفشدوزکی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ویدیویی برای دختران به حساب می‌آید که داستان آن حول محور زندگی دو نوجوان به نام‌های مارینت دوپن چنگ و آدرین آگرست می‌چرخد که در شهر پاریس زندگی میکنند. این دو کاراکتر( دختر کفشدوزک، گربه سیاه) به وسیله قدرت‌های ماورا طبیعی که دارند قدرتی پیدا میکنند تا با دشمنی به نام ارباب باگ بجنگند. این دو کاراکتر باید هویت مخفی خود را حفظ کنند تا بتوانند از اطرافیان خود محافظت کنند.

بازی ویدیویی دختر کفشدوزکی در سال ۲۰۱۵ تولید و روانه بازار شد و به سرعت طرفداران بسیاری پیدا کرد. این بازی جذاب و دوست داشتنی معمولا در پلتفرم‌های مختلف همچون نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قابل اجرا است و شما می‌توانید با خیال راحت بازی مورد نظر خود را در این پلتفرم‌ها اجرا کنید و از انجام آن لذت ببرید و برای دیدن لیست کاملی از بازی های شبیه دختر کفشدوزکی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://xgamesstore.org/product-category/play-station-5/

بازی دخترانه پلی استیشن

Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits یک ژانر اکشن و ماجراجویانه دارد که داستان آن درباره‌ دختر جوانی به نام کنا (Kena) را روایت می‌کند. کنا به عنوان یک راهنما به دنیای روح‌ها و موجودات جادویی سفر می‌کند تا بتواند روح‌هایی که در آن دنیا گم شده‌اند را پیدا و راهنمایی کند تا روح‌ها به آرامش برسند. 

قطعا می‌توانید حدس بزنید که انجام این کار ساده نیست و کنا در طول بازی با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شود و باید با موجودات شیطانی مبارزه کند و همین موضوع باعث جذاب شدن بازی مورد نظر می‌شود. این بازی به خاطر داستان و گرافیک فوق‌ العاده‌ای که دارد مورد توجه افراد قرار گرفته است.

 توسعه این بازی توسط استودیو Ember Lab انجام شد و در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. 

بازی Sackboy A Big Adventure

این بازی نیز یک ژانر اکشن و ماجراجویانه دارد که کاراکتر اصلی آن یک موجود پارچه‌ای کوچک به نام Sackboy است. داستان این بازی در یک دنیای رنگارنگ اتفاق می‌افتد و با روحیه لطیف دختران هم خوانی دارد. این موجود کوچک پارچه‌ای باید از یک ماجرای هیجان‌انگیز عبور کند تا بتواند دوستانش را از دست  ویلن شروری به نام “Vex” نجات دهد. Vex قصد دارد با ایجاد دستگاهی که به تازگی اختراع کرده است دنیا را بهم بریزد. شما به عنوان کاراکتر بازی باید از محیط‌های مختلفی رد شده و معماهای مختلفی را حل کرده تا بتوانید Vex را متوقف کنید و دنیا را از دست آن نجات دهید. این بازی اولین بار در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر و روانه بازار شد. این بازی هیجان انگیز بر روی کنسول‌هایی مثل پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و سری ایکس و رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود. 

بازی دخترانه ps5

Ratchet and Clank

در این بازی Ratchet به طور کاملا  تصادفی Clank را پیدا می‌کند و  در واقع داستان  از همانجا  آغاز می‌شود. Clank زمان آشنایی از  Ratchet می‌خواهد تا به او کمک کند تا جهان را از دست Drek شرور نجات دهد. Drek قصد دارد سیاره جدیدی احداث کند تا سیاره‌های دیگر را خراب کند. Ratchet و Clank هر دو در زمان سفر خود با دشمن‌ها و موانع مختلفی روبرو می‌شوند و دوستان جدیدی پیدا می‌کنند. 

بازی Ratchet & Clank  داستان بسیار جذابی دارد و کاراکترهایی که در این داستان حضور دارند باعث جلب توجه گیمرها شده‌ است. البته گیم پلی عالی و گرافیک بی‌نظیری که دارد نیز در این محبوبیت بی تاثیر نبوده‌اند. این بازی هیجان انگیز در سال  2002 منتشر شده است. بازی ذکر شده در دستگاه هایی همچون پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و... قابل اجرا است.

The Last of Us

اگر به بازی‌های اکشن و ماجراجویانه علاقه دارید قطعا این بازی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای شما باشد. بازی The Last of Us توسط ناتی داگ توسعه یافت و در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است.

داستان بازی در دنیایی روایت می‌شود که به تازگی با یک بیماری قارچی به نام Cordyceps دست و پنجه نرم می‌کنند و در آن  اکثر جمعیت انسانی به زامبی‌ها تبدیل شده‌اند. داستان این بازی پیرامون روابط انسانی مثل رابطه احساسی، فداکاری‌ها، فراق‌ها و... است که موجب میشود گیمر احساسات عمیقی را تجربه کند.

این بازی در پلتفرم‌های متفاوتی مثل پلی‌ استیشن 3، پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی قابلیت اجرا دارند.

 شما نیاز دارید که برای دسترسی به این بازی اشتراک ظرفیتی ps4 آن را خریداری کنید. علاوه براین باید اضافه کنیم که این بازی در کنار داستان بی‌نظیر، طراحی کاراکترها و گیم‌پلی دوست داشتنی که دارد به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل  شده است.

Tchia

بازی Tchia برای خانمها یک گزینه عالی به حساب می‌آید. این بازی در  21 مارس 2023 در اختیار کاربران قرار گرفت و بارزترین ویژگی آن، این است که از جزیره‌های اقیانوس آرام در آن استفاده کرده‌اند.

داستان Tchia درباره فردی به نام Tchia است که تلاش می‌کند تا پدر خود را نجات دهد. کاراکتر اصلی بازی در طول بازی  یک قدرت خاص پیدا می‌کند و این قدرت به او این امکان را می‌دهد تا روح دیگر موجودات و اشیاء را به‌دست آورد و با کمک آن چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. محیط بازی شامل جزایر زیبا، مناظر طبیعی، جنگل‌ها، سواحل بکر است. 

Crash Team Racing Nitro-Fueled

بهتر است بدانید که بازی Crash Team یک بازی کلاسیک محسوب می‌شود که در سال 2019 منتشر شد. این بازی به طور کامل بازسازی شده و  ویژگی‌ها و محتوای جدیدی دارند. این بازی بر روی چندین پلتفرم مختلف مثل ایکس ، Xbox One و PlayStation 4 اجرا می‌شود.

در این، کاراکترهای مختلف از دنیای Crash Bandicoot به مسابقه وارد می‌شوند و داستان آن نیز حول محور تلاش Crash برای مقابله با دشمنانی است که در مسیرهای مختلف سر راه او و دوستانش قرار می‌گیرند. 

بازی دخترانه ps4

Just Dance

بازی Just Dance یک بازی فوق العاده است که در شرکت Ubisoft ساخته و منتشر شده است. اولین نسخه این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و از آن زمان تاکنون چندین نسخه دیگر نیز از آن  به بازار عرضه شده است. چنانچه جز آن دسته افرادی هستید که به شادی و پایکوبی علاقه دارید قطعا این بازی می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند. 

داستان بازی Just Dance حول محور رقص و شادی می‌چرخد و داستان سخت و پیچیده‌ای ندارد. 

Sims

بازی سیمز یک محیط بازی بسیار عالی دارد که موجب می‌شود شخصیت‌های بازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. محیط بازی سیمز از منازل مسکونی، اداره‌ها، پارک، فضاهای عمومی و رستوران‌ها است که کاملا شبیه به واقعیت طراحی شده‌ و حس فوق العاده‌ای را به کاربران القا میکند. داستان این بازی حول محور روابط عاشقانه و عاطفی می‌چرخد و کاراکترهای بازی می‌توانند با یکدیگر گفتگو کنند، قرار بگذارند، عاشق یکدیگر  شوند و حتی ازدواج کنند. البته همان گونه که می‌دانید هر رابطه‌ای فراز و نشیب‌هایی دارد و حتی ممکن است به جدایی برسد. علاوه بر این سیم‌ها می‌توانند رفاقت‌ با یکدیگر داشته باشند یا اینکه در نقش رئیس، زیر دست و همکار یکدیگر باشند. 

Chef life

بازی Chef Life A Restaurant Simulator یک بازی شبیه ساز رستوران‌داری است که در آن  مدیریت را به شما آموزش دهد. شما در طول بازی تمام اقدامات ضروری را  برای گرداندن یک رستوران موفق مثل سرو به موقع غذا را انجام داده و کار خود را گسترش دهید. در Chef Life شما آشپز مخصوص خود را خلق کرده و طبق سلیقه خود، کارها را پیش ببرید و بیزینس کوچک‌ خود را با استخدام کارمند و فروش سهام و... بزرگتر کنید. 

KartRider: Drift

این بازی ماجراجویی دسته جمعی از ربات‌ها است  که در آن ربات‌ها در دل مسابقات اتومبیل‌رانی قرار گرفته‌اند. ربات‌هایی که در این بازی حضور دارند در یک جزیره اسرارآمیز و منحصر به‌فرد گیر افتاده‌اند و مسابقات اتومبیل رانی در این جزیره حرف اول و آخر را می‌زند. حالا شما  به‌عنوان گیمر یکی از همین مسابقه‌ دهنده‌ها هستید که قرار است در آن کارهای شگفت انگیز انجام دهید. 

  Horizon Zero Dawn: The story so far

در  Horizon Zero Dawn: The story so far" نزدیک ۶ ماه از وقایع هورایزن زیرو داون گذشته و الوی این بار متوجه خطر جدیدی در پیش روی خود می‌شود. زمین و تمام موجودات زنده‌ای که در آن وجود دارند  در حال نابودی هستند و الوی وظیفه دارد تا راهی برای متوقف کردن آن پیدا کند. بنابراین قهرمان داستان ما راهی سرزمین ممنوعه‌ غربی می‌شود و شما به عنوان گیمر ماجراهای جذابی را پیش رو خواهید داشت.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید