شبیه سازی جی تی ای وی در تهران و ایران توسط هوش مصنوعی

اگر جی تی ای وی یک بازی ایرانی بود، چطور ساخته می‌شد؟ همانطور که می‌دانید، راکستار هر قسمت از بازی جی تی ای را در یک شهر شبیه سازی می‌کند. بعنوان مثال GTA V در شهری به نام لس سانتوس اجرا می‌شود که یک شبیه سازی از شهر لس آنجلس امریکا است. همچنین داستان بازی GTA VI یا همان جی تی ای 6، در شهری خیالی به نام وایس سیتی روایت می‌شود که از شهر میامی ایالت فلوریدا الهام گرفته است.

 

حال سوالی که برای ما وجود دارد این است که اگر جی تی ای بخواهد برای یکی از بازی هایش از شهر تهران در ایران الهام بگیرد، چه حالتی شبیه سازی می‌شود؟ این سوال را از هوش مصنوعی پرسیده ایم و جواب های جالبی از آن دریافت کرده ایم. هوش مصنوعی به زیبایی جی تی ای ایران یا جی تی ای تهران را شبیه سازی کرده است که می‌توانید در ادامه ببینید.

اگر از طرفداران بازی جی تی ای هستید، در مقاله ای رمز های جی تی ای وی را به طور کامل قرار داده ایم. تمام کد های تقلب بازی چه برای کامپیوتر، چه پلی استیشن و چه ایکس باکس در این مقاله قرار گرفته است و پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید.

جی تی ای در تهران

***

جی تی ای در ایران

 ***

جی تی ای در ایران

شبیه سازی خیابان های بازی جی تی ای وی در تهران

جی تی ای در تهران

***

تبلیغات بیلبوردی جی تی ای در تهران

تبلیغات بیلبوردی جی تی ای وی در اتوبان های تهران

جی تی ای برج میلاد و میدان آزادی

تصویر برج میلاد و میدان آزادی در پوستر جی تی ای وی

بازی جی تی ای در تهران

***

خیابان تهران در جی تی ای وی

***

بازی جی تی ای در ایران

***

رمز جی تی ای وی تهران

***

جی تی ای وی در ایران

دوستان توجه داشته باشید که این تصاویر خیالی و توسط هوش مصنوعی تولید شده است. ممنونم که با سیبما همراه بودید. همچنین در مقاله ای دیگر می‌توانید دانستنی های جی تی ای وی را در وبسایت ما بخوانید.

علی گفت:
سلام. هوش مصنوعیشون هم مثل خودشون کلیشه ای و احمقانه فکر میکنه. از گردشگرای خودشون درباره ایران می پرسیدن، تصویر واقعی تری میساختن. البته به کوری چشمشون تا اون اسلحه رو زمین نگذاشتن، ما هم زمین نمیگذاریم ان شاء الله

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید