رده بندی سنی جدید GTA 6 تکذیب شد!

اخیرا در وبسایت هیئت رتبه بندی بازی های رایانه ای استرالیا، خبری پخش شده است که رده بندی سنی جدید بازی جی تی ای 6 را نشان می‌دهد. این خبر در رسانه ها خبر ساز شده است و کاربران و گیمر های زیادی را نگران کرده است. اکنون مشخص شده است که خبر توسط راکستار تکذیب شده و رده بندی سنی منتشر شده در وبسایت استرالیایی فیک بوده است. در ادامه با سیبما همراه باشید تا این خبر را بررسی کنیم.

رده بندی سنی جی تی ای 6

بازی Grand Theft Auto 6 قطعا مهمترین بازی مورد انتظار در جهان است که صدها هزار کاربر در دنیا منتظر انتشار این بازی هستند و به همین دلیل هر شایعه ای درمورد این بازی بسیار خبر ساز می‌شود.

وبسایت استرالیایی رده بندی سنی جدیدی را برای این بازی منتشر کرده است که این بازی فقط برای افراد بیشتر از 18 سال قانونی است و این مورد بسیار خبرساز شده است که طرفداران بسیاری را نگران کرده که درصورت کمتر از 18 سال داشتن نمی‌توانند این بازی را دنبال کنند. درصورتی که این کاربران چندین ماه منتظر این بازی هستند.

حالا با تحقیقات وبسایت PCGamesN مشخص شده است که وبسایت استرالیا بدون هیچ منبعی این رده سنی را اعلام کرده است و قانونا هر وبسایتی می‌تواند  نظر خود را راجع به رده سنی بازی ها اعلام کند اما این اصلا ربطی به اینکه قانونا زیر 18 ساله ها نمی‌توانند بازی را انجام دهند، ندارد.

حالا بعد از حاشیه های فراوان، این وبسایت استرالیایی نیز خبر و رده بندی را از وبسایت خود حذف کرده است تا خیال کاربران زیر 18 سال راحت شود.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی جی تی ای 6 مشخص نیست و باید منتشر بمانیم تا در زمان انتشار، جزئیات بیشتری از این بازی اعلام شود و همچنین رده سنی قانونی و رسمی این بازی نیز اعلام شود. با وجود اینکه تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نیست، اما یکی از مقامات مجموعه راکستار گیمز اشاره کرده است که آنها در سال 2025 درآمد بسیار خوبی خواهند داشت که این می‌تواند نشانه اینکه بازی جی تی ای 6 در سال 2025 منتشر خواهد شد باشد.

با این حال منتشر می‌مانیم تا رده سنی این بازی در زمان انتشار مشخص شود که به احتمال زیاد، پیش بینی وبسایت استرالیایی کاملا غلط می‌باشد.

اگر به سری بازی های جی تی ای علاقمند هستید، در مقاله ای تمام رمز های جی تی ای وی را قرار داده ایم که می‌توانید با مطالعه آن بازی را حرفه ای تر و جذاب تر دنبال کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید