چگونه به PS4 ماوس و کیبورد وصل کنیم؟ اتصال موس و کیبورد به پلی استیشن 4

کنسول های نسل هشتم و نهم ویژگی بسیار کاربردی و مهمی را پشتیبانی میکنند که آن هم استفاده از موس و کیبورد در این کنسول ها است. اگر شما طرفدار بازی های شوتر هستید یا بازی هایی از این دست که نیاز به دقت زیادی دارند، قطعا ماوس و کیبورد نسبت به کنترلر ها دقیق تر هستند و استفاده از آنها ساده تر است. به عبارتی ماوس و کیبورد بیشتر تحت هدایت شما هستند در بعضی از بازی های خاص. البته اگر بازی های ریسینگ و ماشینی بازی میکنید یا بازی هایی شبیه به آنها قطعا کنترلر ها برای شما مناسب تر هستند.

در این مقاله از وبسایت سیبما، میخواهیم راجه به نحوه اتصال موس و کیبورد به پلی استیشن چهار یا پی اس فور صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اتصال موس و کیبورد به پلی استیشن

چگونه موس و کیبورد را به پلی استیشن 4 وصل کنیم؟ 

انجام این کار با چند قدم ساده ممکن است، کنسول های پلی استیشن هم با ماوس و کیبورد های سیمی و هم با ماوس و کیبورد های وایرلس سازگار هستند پس در این باره اصلا نگران نباشید. البته روش های اتصال این دو نوع سیمی و بی سیم با هم متفاوت است که در ادامه خواهیم گفت.

برای استفاده از موس و کیبورد های سیمی، کافیست آنها را با استفاده از درگاه USB به کنسول بازی خود متصل کنید، برای استفاده از موس و کیبورد های بی سیم یا وایرلس، دانگل را به کنسول متصل کرده و منتظر شناسایی آن توسط سیستم شوید. البته کنسول های نسل هشتم و نهم از قابلیت بلوتوث نیز پشتیبانی میکنند که میتوانید بدون داشتن دانگل با استفاده از بلوتوث ماوس و کیبورد را به کنسول متصل کنید.

استفاده از موس و کیبورد در پی اس فور

برای استفاده از موس و کیبورد بصورت بلوتوثی و بدون دانگل، وارد تنظیمات پلی استیشن شوید، بعد از وارد شدن به صفحه تنظیمات، گزینه Devices را انتخاب کنید، سپس وارد صفحه Bluetooth Devices شوید و با انتخاب این گزینه موس و کیبورد خود را انتخاب کرده و گزینه Pairing را بزنید تا به دستگاه شما متصل شود. در انتها نام دستگاه مورد نظر باید در لیست دستگاه ها ظاهر شود، اگر به گزینه ها اضافه شد یعنی کار را درست انجام دادید.

نحوه اتصال موس و کیبورد به کنسول پلی استیشن

کلام آخر

اگر پلیر بازی هایی هستید که نیاز به دقت و کنترل بالایی دارد مانند بازی های کالاف دیوتی، ماینکرفت، پابجی، فورتنایت و بازی هایی از این دست، حتما با موس و کیبورد نیز این بازی ها را تجربه کنید چون دنیای متفاوتی را برای شما باز میکند و میبینید که چقدر بازی راحت تر میشود. اگر میخواهید بازی هایی مانند جی تی ای وی ، نید فور اسپید و... را با موس و کیبورد بازی کنید باید بگویم که با این کار فقط لذت بازی را کمتر میکنید.

در نهایت اینکه با کنترلر بازی کنید یا موس و کیبورد کاملا بستگی به بازی تخصصی شما دارد و باید راجع به این موضوع بهترین تصمیم را بگیرید چون ممکن است تصمیم اشتباه باعث ضعیف تر شدن شما در این بازی ها شود.

در این مقاله سه روش استفاده و اتصال موس و کیبورد به کنسول پلی استیشن چهار یا PS4 معرفی کرده ایم که میتوانید از آنها استفاده کنید.

این کنسول با همه موس و کیبورد های جدید سازگار است و به راحتی برای شما کار میکند. اکثر بازی های رقابتی نیز از قابلیت استفاده از موس و کیبورد پشتیبانی میکنند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید