سیستم مورد نیاز برای جی تی ای وی GTA V کامپیوتر

بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ بازی جی تی ای وی است. این بازی طرفداران خاص و منحصر بفرد خود را دارد بطوری که گیمر های تخصصی این بازی ممکن است هیچ بازی دیگری را امتحان نکنند! البته دلیل اصلی این اتفاق، کامل بودن و بی نقص بودن این بازی است. به طوری که اگر کسی از سال ساخت این بازی اطلاع نداشته باشد نمیتواند تصور کند که بازی جی تی ای وی در سال 2015 ساخته شده است. یعنی الان که من این مقاله را مینویسم حدود 8 سال از ساخت این بازی گذشته است اما همچنان این بازی محبوبیت بسیار زیادی دارد و بین جوانان و نوجوانان هنوز جایگزینی برای آن پیدا نشده است.

سیستم مورد نیاز برای جی تی ای وی

در این سالها بازی های زیادی بعنوان گیم های جهان باز تلاش کردند تا شبیه به جی تی ای وی باشند اما یکی پس از دیگری شکست خوردند اما جی تی ای وی همچنان پابرجاست! البته جایگزین جی تی ای وی بعد از ده سال توسط شرکت راکستار گیمز در حال ساخت است، جی تی ای وی آی یا جی تی ای 6 از نگاه اکثر کارشناسان حوزه گیمینگ بزرگترین و پرفروشترین بازی تاریخ خواهد بود! البته درست است که خیلی نمیشود به این پیش بینی ها توجه کرد و در خیلی از موارد اشتباه از آب درآمدند اما راکستار گیمز داستانش متفاوت است! هرچه ای این کمپانی بازی سازی در تمام این سالها دیدیم بی نظیر بودند و طبیعتا وقتی بعد از ده سال میخواهند سری جدید موفق ترین بازی خود را بسازند از حساسیت بیش از اندازه ای استفاده میکنند تا یک بازی بی نطیر را در تاریخ ثبت کنند!

برای بازی جدید جی تی ای 6، راکستار گیمز حدود 2 میلیارد دلار هزینه کرده است و این نشان دهنده یک بازی بی نظیر و پر فروش است. از بحث GTA 6 بگذریم. اگر شما قصد نصب GTA V را در کامپیوتر خود دارید، باید ابتدا مشخصات فنی کامپیوتر خود را بررسی کنید که با سیستم مورد نیاز برای جی تی ای وی همخوانی دارد یا خیر. در این مقاله حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم ایده آل برای اجرای بازی جی تی ای وی را به شما خواهیم گفت. با سیبما همراه باشید.

راستی اگر بازی جی تی ای وی را نصب کردید حتما نیاز به رمز های جی تی ای وی دارید که ما در مقاله ای تمام این رمز ها را لیست کرده ایم که میتوانید با کلیک روی لینک  در سیبما مطالعه کنید.

سیستم ایده آل برای بازی جی تی ای وی

خب بریم سر اصل مطلب،

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی جی تی ای وی:

اگر میخواهید هرطور شده بازی را اجرا کنید و کیفیت آن برای شما اهمیت  زیادی ندارد میتوانید با حداقل این سیستم بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

سیستم عامل :

  • ویندوز ۱۰ ورژن ۶۴ بیت
  • ویندوز ۸.۱ ورژن ۶۴ بیت
  • ویندوز ۸ ورژن ۶۴ بیت
  • ویندوز ۷ ورژن ۶۴ بیت سرویس پک ۱

پردازنده :

  • اینتل Core 2 Quad CPU Q6600 با سرعت ۲.۴۰ گیگاهرتز
  • AMD Phenom 9850 Quad-Core با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز

حافظه رم :

8 گیگا بایت 

کارت گرافیک:

  • انویدیا 9800 GT با ۱ گیگابایت حافظه رم
  • AMD HD 4870 با ۱ گیگابایت حافظه رم

کارت صدا :

۱۰۰ درصد سازگار با دایرکت ایکس ۱۰

فضای هارد مورد نیاز:

  • 90 گیگابایت

سیستم ایده آل برای بازی جی تی ای وی :

اگر میخواهید بازی جی تی ای وی را در بهترین حالت اجرا کنید، بدون لگ، بدون دردسر و با بالاترین کیفیت نیاز به سیستم زیر دارید.

سیستم عامل :

  • ویندوز ۱۰ ورژن ۶۴ بیت
  • ویندوز ۸.۱ ورژن ۶۴ بیت
  • ویندوز ۸ ورژن ۶۴ بیت
  • ویندوز ۷ ورژن ۶۴ بیت سرویس پک ۱

پردازنده :

اینتل Core i5 3470 با کلاک سرعت ۳.۲ گیگاهرتز

  • AMD X8 FX-8350 با کلاک سرعت ۴ گیگاهرتز

حافظه رم :

  • 8 گیگا بایت 

کارت گرافیک:

  • انویدیا GTX 660 با ۲ گیگابایت حافظه رم
  • AMD HD7870 با ۲ گیگابایت حافظه رم

کارت صدا :

  • ۱۰۰ درصد سازگار با دایرکت ایکس ۱۰

فضای هارد مورد نیاز:

  • 90 گیگابایت

علاوه بر مواردی که گفته شد، اگر میخواهید بصورت قانونی و آنلاین جی تی ای وی را بازی کنید نیاز به دو مورد دیگر نیز دارید تا بتوانید به بخش آنلاین یا رول پلی بازی نیز دسترسی داشته باشید.

 

  • اکانت Rockstar Games Social Club برای دسترسی به بخش آنلاین
  • اتصال به اینترنت موقع ثبت کد اختصاصی بازی شما در Rockstar Games Social Club

بازی جی تی ای وی سیستم مورد نیاز

 در آخر لازم است که بگوییم اگر سیستم متوسطی دارید، احتمال اینکه بازی جی تی ای وی در سیستم شما اجرا شود زیاد است چرا که راکستار گیم این مورد را پیش بینی کرده و به بهترین شکل ممکن بازی را بهینه سازی کرده است که از حداقل سیستم بهترین خروجی را بگیرد. همچنین باید این مورد را در نظر داشت که این بازی در سال 2015 منتشر شده است و الان بعد از گذشت 8 سال سیستم های کامپیوتری پیشرفت زیادی داشته اند که این باعث میشود سیستم متوسط امروزه در حد سیستم قوی 8 سال گذشته باشد به همین خاطر به احتمال زیاد میتوان گفت سیستم های متوسط رو به بالا این بازی را به خوبی اجرا میکنند با این حال موارد گفته شده برای حداقل سیستم و سیستم ایده آل برای این بازی را بررسی کنید اگر با کامپیوتر یا لپ تاپ شما سازگار است آنرا نصب کنید و از آن لذت ببرید.

به شما پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید از این بازی نهایت لذت را ببرید بازی را بصورت قانونی تهیه کنید و بخش آنلاین یا رول پلی بازی را امتحان کنید چون درصورتی که افلاین بازی کنید بسیار برای شما محدود است در حد دور زدن در شهر و... اما بخش آنلاین این بازی دنیای دیگری را برای شما میسازد که انتها ندارد! اگر میخواهید بیشتر با بازی رول پلی جی تی ای وی آشنا شوید و ببینید این بازی چطور است کافیست در یوتیوب واژه رول پلی را جستجو کنید گیمر های زیادی در روز محتوا هایی در بخش رول پلی بازی جی تی ای وی ایجاد میکنند که بسیار دیدنی و جذاب هستند.

ممنونم که تا انتهای این مقاله با بلاگ سیبما همراه بودید امیدوارم که به پاسخ سوال خود رسیده باشید و سیستم شما توانایی اجرای این بازی را داشته باشد و از آن لذت ببرید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید