انتشار ریمیک Need for Speed: Most Wanted در سال 2024

یکی از صداپیشگان بازی Need for Speed: Most Wanted در یک گفتگوی تلفنی اعلام کرده است که ریمیک این بازی در سال آینده منتشر خواهد شد. این بازی که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، در آن زمان با استقبال بسیاری از بازیکنان مواجه شد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رانندگی تبدیل شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی درباره عرضه ریمیک این بازی توسط شرکت سازنده آن یعنی EA Games منتشر نشده است، اما با توجه به جایگاه و اهمیت این بازی و همچنین اعلام شدن این خبر توسط یکی از صداپیشگان آن، ممکن است قرار باشد که EA Games در آینده نزدیک اعلام رسمی کند که ریمیک بازی Need for Speed: Most Wanted در حال توسعه است.

ریمیک نید فور اسمید موست وانتد

طبق آخرین شایعات، شرکت الکترونیک آرتز (EA) در حال توسعه ریمیک بازی Need for Speed: Most Wanted است. صداپیشه شخصیت همکار گروهبان کراس در نسخه اصلی از این بازی، خانم سیمونه بیلی، نیز در یک توییت حذف شده اعلام کرده بود که ریمیک این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و در صورتی که کاراکترهای دین مک‌کنزی و سیمونه بیلی به دنبال شکار تحت تعقیب‌ترین فرد هستند، کاربران می‌توانند با لایک و کامنت، نظر خود را بیان کنند.

 

بازی Need for Speed: Most Wanted برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن ۲، گیم‌کیوب، ایکس باکس و پی‌سی منتشر شد و به عنوان یک بازی رانندگی جهان‌باز، با استفاده از ماشین‌های لایسنس‌شده واقعی در مسابقات غیرقانونی، بازیکنان را به چالش کشید. در این بازی، سه حالت کریر، مسابقه سریع و سری چالش‌ها در دسترس بودند و سیستم تعقیب‌وگریز پلیس نیز با بهبودهای پرشماری نسبت به نسخه‌های قبلی، بهبود یافته بود. البته هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی شرکت EA درباره عرضه ریمیک این بازی صورت نگرفته است و باید منتظر اطلاعات رسمی بیشتری بمانیم.

شرکت EA در سال ۲۰۱۲ نیز یک نسخه دیگر از بازی NFS: Most Wanted را برای پلی‌استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ویتا، وی یو و رایانه‌های شخصی منتشر کرد. این بازی که بر پایه نسخه اصلی ساخته شده بود، با بهبود گرافیک و افزودن امکانات جدید، مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. با این حال، هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده که بازی NFS: Most Wanted در سال ۲۰۲۴ به صورت ریمیک منتشر خواهد شد و باید منتظر اخبار تکمیلی در این زمینه باشیم.

اگر به اخبار و معرفی بازی ها علاقمند هستید حتما این بخش را در وبسایت سیبما دنبال کنید.

ایران گفت:
واقعا مطالب فوق العاده ای را منتشر کردید ممنونم ازتون

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید