سنسور القایی و انواع آن

سنسور القایی از انواع حسگر ها است که برای اندازه‌ گیری موقعیت حرکت یا وجود اشیا فلزی و تشخیص آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این سنسور ها دارای دقت و اطمینان بالایی هستند و دارای کاربرد های متنوع می‌ باشند. سنسور القایی بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی عمل می‌ کند. سنسور های القایی دارای سیم پیچ و مدار الکترونیکی هستند و برای تشخیص اشیا فلزی از آنها می‌ توان بهره برد. سنسور القایی می‌ تواند میدان الکترومغناطیسی را در اطراف خود ایجاد کند و این میدان به صورت مکرر در حال تغییر بوده و از آن برای تشخیص انواع فلزات می‌ توان استفاده کرد. به طوری که زمانی که فلزات به میدان الکترومغناطیسی نزدیک می‌ شوند در آن تداخل ایجاد می‌ کنند زیرا خاصیت الکتریکی شیء موجب می‌ شود که تغییراتی در میدان الکترومغناطیسی به وجود آید و سنسور توسط این تغییرات متوجه فلزات می‌ شود.

 فروش سنسور القایی توسط مرکز تهران اتوماسیون ارائه می‌ گردد و می‌ توانید از طریق این مجموعه خرید سنسور القایی را با بهترین قیمت انجام دهید.

فروش سنسور القایی

 انواع سنسور القایی

  • سنسور القایی غیرتماسی

این نوع از سنسور القایی به منظور تشخیص بدون نیاز به تماس فیزیکی ساخته شده‌ اند. از این نوع سنسور القایی می‌ توان برای تشخیص موقعیت و حرکت استفاده نمود .

  • سنسور القایی تماسی

 از انواع سنسور های القایی می‌ توان به سنسور القایی تماسی اشاره کرد که به منظور تشخیص وجود اشیا فلزی در تماس با سنسور متوجه آن می‌ شود. در صنعت استفاده زیادی را از آن مشاهده می‌ کنیم. برای کاربرد های صنعتی و اتوماسیون از سنسور القایی تماسی استفاده زیادی می‌ شود.

در مراکز فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی، فروش سنسور القایی در انواع مختلف انجام می‌گیرد زیرا این سنسور ها کاربرد های متنوعی دارند و بر اساس کاربرد های مختلف، انواع مختلف سنسور القایی طراحی شده است. مجموعه تهران اتوماسیون فروش سنسور القایی را در انواع مدل‌ ها ارائه می‌ کند و شما می‌ توانید با توجه به نیازتان به سنسور های القایی خریدتان را انجام دهید.

کاربرد سنسور القایی

 سنسور القایی دارای مزایای بسیار زیادی است و به همین علت از آن برای بخش‌ های مختلف در صنعت استفاده می‌ شود. در بخش اتوماسیون صنعتی برای تشخیص وجود و موقعیت اشیا در خطوط تولید و ماشین آلات از سنسور القایی استفاده می‌شود. در سیستم‌ های کنترل ترافیک از سنسور القایی برای تشخیص حضور وسایل نقلیه و کنترل چراغ‌ های راهنمایی استفاده می‌ شود. همچنین در صنایع خودروسازی برای تشخیص موقعیت قطعات متحرک از سنسور های القایی استفاده می‌ شود‌. در صنایع خودروسازی برای کنترل فرایند تولید از سنسور های القایی می‌ توان استفاده کرد. در بخش سیستم‌ های امنیتی برای تشخیص ورود غیر مجاز و کنترل دسترسی از سنسور القایی استفاده می‌ شود.

فروش سنسور القایی توسط این مجموعه به صورت اینترنتی ارائه می‌ گردد و شما می‌ توانید با مراجعه به سایت تهران اتوماسیون سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

فروش سنسور القایی

مزایای سنسور القایی

سنسور های القایی دارای دقت بسیار بالایی در تشخیص اشیا هستند. به وسیله سنسور القایی می‌ توان انواع فلزات را شناسایی نمود و در بخش کنترل و تولید کالا های مختلف از آن استفاده نمود. بسیاری از انواع سنسور های القایی عدم نیاز به تماس با اشیا را دارند. این سنسور ها بدون تماس با اشیا می‌ توانند فلزات را تشخیص دهند زیرا دارای میدان الکترومغناطیسی هستند که در زمان برخورد این میدان با اشیا، به هم ریختگی در میدان الکترومغناطیسی ایجاد می‌ شود و در نتیجه سنسور از وجود اشیا فلزی مطلع می‌ گردد و در ادامه دستورات مربوطه اجرا می‌ شود. سنسور های القایی در برابر شرایط سخت مقاومت بسیار بالایی دارند و این یکی از مزیت‌ هایی است که باعث شده از سنسور القایی در شرایط مختلف از جمله گرد و غبار، رطوبت، دمای بالا و غیره استفاده کرد. سنسور القایی دارای سرعت پاسخ دهی بالایی می‌ باشد و این سنسور ها زمان پاسخ دهی بسیار سریع دارند که در بخش اتوماسیون صنعتی استفاده از آن بسیار مهم می‌ باشد. یکی از نکاتی که درباره سنسور القایی وجود دارد این است که سنسور القایی فقط فلزات را تشخیص می‌دهد و مواد غیر فلزی را نمی‌ تواند شناسایی کند. سنسور القایی دارای میدان الکترومغناطیسی است و این میدان تا حدودی اطراف این سنسور ها را پوشش می‌ دهد بنابراین نیاز است که اشیا در فاصله معینی از سنسور القایی قرار گیرند. فروش سنسور القایی در تنوع گسترده انجام می‌گیرد و شما با توجه به نیازتان می ‌توانید نوع مناسبی از این سنسورها را تهیه کنید.

فروش سنسور القایی به سراسر کشور

 همانطور که گفته شد سنسور های القایی ابزار مفیدی هستند که در صنایع، استفاده از آن ضروری است. برای کاربرد های متنوع می‌ توان از سنسور القایی استفاده کرد. این سنسور ها دقت و قابلیت اطمینان بالایی دارند و به همین دلیل از سنسور القایی در بخش تشخیص و کنترل فلزی می‌ توان استفاده کرد. سنسور القایی از اجزای کلیدی در بخش سیستم‌ های اتوماسیون و کنترل شناخته می‌ شود و استفاده از آن بسیار رواج دارد. در زمان خرید سنسور القایی باید دقت کنید که این سنسور ها دارای تنوع هستند و بر اساس نوع نیاز می‌ توانید خرید سنسور القایی را در نوع مناسب انتخاب انجام دهید. از طریق این مجموعه فروش سنسور القایی به سراسر کشور انجام می گیرد و برای خرید سنسور القایی در نوع دلخواه می توانید از طریق این مجموعه خرید سنسور القایی را انجام دهید.

فروش سنسور القایی از طریق مجموعه تهران اتوماسیون انجام می‌گیرد و این مجموعه فروش سنسور القایی را در تنوع گسترده ارائه می‌ دهد. برای خرید سنسور القایی می‌ توانید از سراسر کشور از طریق تماس با همکاران ما سفارشات خود را ثبت نمایید.

فروش سنسور القایی

فروش سنسور القایی با قیمت ارزان

 همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم سنسور القایی از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن به صورت گسترده در صنایع مختلف انجام می‌ گیرد. این سنسور ها دارای تنوع زیادی هستند و بر اساس کارایی مورد نیاز می‌ توان نوع مناسبی از سنسور القایی را خریداری کرد. استفاده از سنسور القایی در شرایط سخت هم امکان‌پذیر است و این سنسور ها در شرایط خاص مانند رطوبت ، گرد و غبار ، روغن و غیره می‌ توانند کارایی لازم را داشته باشند. این ویژگی بسیار مهم موجب شده که از سنسور القایی در بسیاری از محیط‌ ها بتوان استفاده کرد. سنسور های القایی به سرعت پاسخ می‌ دهند و می‌ توان از آن برای زمان‌ های کوتاه استفاده کرد زیرا سرعت پاسخگویی کوتاهی را نیاز دارند. این سنسور ها نیاز به تماس با اشیا ندارند و از میدان الکترومغناطیسی بهره می‌ برند که به واسطه آن می‌ توانند در فاصله مشخص شده از اشیا، تشخیص فلزات را انجام دهد.

 مجموعه تهران اتوماسیون یکی از مراکز معتبر فروش انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی می‌ باشد که در محصولاتش سنسور های القایی را نیز ارائه می‌ دهد. فروش سنسور القایی توسط این مجموعه با قیمت ارزان ارائه می‌ گردد زیرا مرکز تهران اتوماسیون پخش گسترده سنسور ها را ارائه می‌ کند. فروش سنسور القایی توسط این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و امکان سفارش دهی آنلاین را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سنسور ها و استعلام قیمت سنسور القایی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. مرکز تهران اتوماسیون دارای سال‌ ها سابقه در حوزه فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی است و این افتخار را دارد که با عرضه ی محصولات با کیفیت توانسته موجب رضایتمندی مشتریانش گردد.

https://teh-automation.com/

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید