صد سایت آگهی رایگان

در عصر حاضر، تبلیغات در دنیای پهناور اینترنت نتیجه بهتر و اثر مضاعفی نسبت به تبلیغات به روش سنتی دارد، وقتی کالا یا خدمات شما در یک فضای پرجمعیت مجازی، در هر دقیقه در معرض دید هزاران نفر قرار بگیرد، قطعا مراجعه کنندگان شما بسیار بیشتر خواهند بود، به همین منظور انواع سایت‌های تبلیغاتی رایگان ایجاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته‌اند.

 برخی از این سایت‌ها اپلیکیشن و نرم‌ افزار مخصوصی نیز برای گوشی‌ های هوشمند تولید کرده‌ اند تا دسترسی بهتر و راحت‌تری برای کاربران خود فراهم کنند.

 ثبت آگهی رایگان برجسته‌ترین ویژگی این سایت‌ های تبلیغاتی است، بنابراین شما می‌ توانید آگهی رایگان خود را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون پرداخت هزینه در این سایت‌ها قرار دهید و به راحتی محصول و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنید.

صد سایت آگهی رایگان

معرفی  10 سایت ثبت آگهی رایگان

سایت‌های مختلفی برای آگهی رایگان وجود دارند که از جمله معروف‌ ترین آنها می‌ توان به دیوار و شیپور اشاره کرد، این سایت‌ها امکانات و آپشن‌های خاصی دارند که از جمله آنها می‌ توان به جداسازی و دسته‌بندی‌ کردن گروه‌ های مختلف کالا و خدمات اشاره کرد.

 

اغلب این سایت‌ها دارای درگاه پرداخت هستند، بنابراین شما می‌توانید تراکنش‌هایتان را به صورت آنلاین انجام دهید. یکی دیگر از آپشن‌های بسیار مهم این سایت‌های تبلیغاتی، قابلیت بازدید آگهی‌ها به تفکیک شهر و استان است؛ در ادامه در مورد ویژگی‌ های برجسته این سایت‌ ها بیشتر توضیح می‌ دهیم.

برای آشنایی بهتر با نحوه کار این سایت‌ها، فرض می‌کنیم شما برای بررسی، قیمت و خرید انواع نژاد سگ به یک سایت تبلیغاتی مراجعه می‌کنید و از بین دسته‌بندی‌ها کلمه سگ را انتخاب می‌ کنید تا از جهات مختلف به بررسی انواع نژاد سگ بپردازید، مثلا در درجه اول قیمت نژادها را برانداز می‌ کنید که در کنار هر یک از آنها درج شده است، همچنین برای هر کدام عکسی وجود دارد که شما شکل و شمایل ظاهری هر نژاد را متوجه شوید، مشخصه‌ های نژادی هر سگ و دیگر توضیحات لازم نیز به صورت کامل ارائه شده‌اند تا در نهایت با بررسی دقیق ویژگی‌ها و قیمت انواع مختلف، خرید خود را انجام دهید.

صد سایت آگهی رایگان

ما بعد از تحقیقات فراوان، ۱۰ سایت برتر آگهی رایگان را برای شما انتخاب کرده‌ایم که انواع آگهی‌ها از جمله ملک و املاک، خودرو، خدمات، استخدام، آموزش، لوازم آشپزخانه، لباس، کیف و کفش اکسسوری‌ ها و… در این سایت‌ها قابل درج هستند و شما می‌توانید از بین آنها سایت مناسب برای درج آگهی خود را انتخاب کنید، این سایت ها عبارتند از:

  1. آنی گاه
  2. ایران تجارت
  3. باسکول
  4. برترین‌ ها
  5. دیوار
  6. شیپور
  7. بیلبورد
  8. نیاز روز
  9. ایستگاه
  10. نیاز پرداز

 

صد سایت آگهی رایگان

آنی گاه بهترین سایت آگهی رایگان

یکی از بهترین سایت‌ های آگهی رایگان که با امکانات سئو طراحی شده است و قابلیت اضافه کردن کلمه کلیدی محصول و ارتباط آن با دسته‌های نیازمندی‌ها و آگهی‌ها را دارد، آنی گاه است.

شما می‌ توانید در آنی گاه روش پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید و تراکنش‌ های خود را مشاهده و رهگیری نمایید. درج آگهی در این سایت بسیار آسان است و شما می‌توانید بر حسب منطقه و شهر و استان، آگهی‌ های خود را مشاهده کنید؛ آنی گاه پشتیبانی بسیار سریع و خوبی دارد و امنیت بالای آن باعث اطمینان خاطر کاربران می‌ شود، همچنین امکان درج لینک نیز برای کاربران وجود دارد و شما می‌توانید لینک آگهی خود را در آنجا قرار دهید و به این ترتیب بازدید سایت خود را از طریق آنی گاه افزایش دهید. انواع مختلف آگهی‌ها بدون محدودیت شامل آگهی‌ های صنعتی همچون انواع آهن‌آلات، ماشین‌آلات و…، آگهی‌های عادی و روزمره افراد مثل پوشاک و خوراک؛ و یا حتی آگهی‌های مربوط به خدمات مانند جذب مشاغل و… در این سایت به صورت رایگان قابل درج هستند. آگهی دهنده می‌ تواند آگهی خود را بر حسب نوع فروش مانند فروش عمده و جزئی نیز دسته‌بندی کند؛ برای اینکه با دنیای بزرگ تبلیغات آنی گاه آشنا شوید، کافی است چند دقیقه زمان بگذارید و از این وب‌سایت بزرگ بازدید کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید